Материалдар / сабақ жоспары "Қазақстан - менің Отаным" 2 сынып

сабақ жоспары "Қазақстан - менің Отаным" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның картасынан өз облысыңды, ірі өзендерді, қалаларды және ірі жолдарды, көрсету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
1346
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар:
Пән: дүниетануСабақтың тақырыбы: Қазақстан – менің ОтанымМектеп: Талшық ОМБөлім: Менің туған өлкем
Күні: 28.11.17ж Сабақ №: 12Мұғалімнің аты-жөні: А.Ш.Жакупова
Сынып: 2Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)2.1.3.2 Қазақстанның картасынан өз облысыңды, ірі өзендерді, қалаларды және ірі жолдарды, көрсету
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: оқулықтағы мәтіні және картадан қажетті ақпаратты алады; Оқушылардың басым бөлігі: өз шағын Отаны туралы айта алады;Кейбір оқушылар: сабақта жеткен жетістіктеріне ой қорытады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Құндылықтар Өзара сыйластық, ынтымақтастық
Тілдік мақсаттарӨзен – река – river
РесурстарОқулық, жұмыс дәптері, тақырыптық суреттер, ҚР физикалық картасы, жалауы
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысӨзін-өзі тану
Алдыңғы білім Біздің сынып
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы2 минут



-Менің көңіл-күйім керемет! Ал сендерде ше? Жақсы көңіл күй болса, онда айналадағыларға оны қалай тарту етесіңдер? Әрине көңілді күлімсіреп. Жақсы көңіл күй сабағымыздың аяғына дейін сақтауылын тілеймін. Шаттық шеңбері
Сабақтың ортасы 34 минут











































































































































Сабақтың аяқталуы2 минут
(Ұ) «Граффити» миға шабуыл стратегиясы-Жазудың орнына сурет салуды таңдайды. Сыныптың әр жеріне «Отан» тақырыбына қатысты бірнеше сөзді жазу. Оқушылар топқа бөлініп, сағат тілімен қозғалып берілген атауға қатысты түсініктерін жазып, сурет салады. Барлық топтар әр параққа өз үлестерін қосқанша жалғасады. Әр топ шолып өткеннен кейін бір топ жазылған ақпараттар бойынша қорғайды. -Картаға үңілейікші. Қазақстанның батысында Каспий теңізі, шығысында биік Алтай тауы жа- тыр. Қазақстанда тау да, өзен де, көл де бар.(МК) -Бүгінгі сабағымыз қандай тақырыпқа арналады?-Шағын Отан дегеніміз не?-Шағын Отан барлығымызда әртүрлі болуы мүмкін, ал біз өмір сүретін ел біреу ғана, ол - біздің байтақ Отанымыз – Қазақстан. -Бүгінгі сабақта «Отан» деген ұғымды түсінеміз, өз Отанымызды картадан тауып көрсетеміз.-Қазақстанның аумағы дүние жүзі бойынша нешінші орында екенін білесіңдер ме?-Біздің Отанымыздың аумағы – өте кең. Ол батыста Каспий теңізінен, шығыста Алтай тауларына дейін 3000 км-ға созылады. Біздің жеріміздің аумағына Батыс Еуропаның бірнеше мемлекеттері – Франция, Шыһвеция, Испания сыйып кетеді. Ал енді жаңа сөзге зер салыңдар. – «Өзен». Ақын Садықбек Хангелдин аталарың өз Отанына былай деп өлең арнайды: Бәрі – менің өмірім, сен сыйлаған Табиғат, Сен – Жарықсың, Тіршіліксің тұнып тұрған, Сен – Жерсің, Сен – Күнсің көтерілген Сен – Гүлсің, күліп қырдан. Сен – Адамсың, Сен – Көлсің, Сен – Ауасың, Сен – Ормансың, Сен – Анамсың, Сен – Бұлбұлсың, Бәрі – менің өмірім Адамды сұлулыққа Сен сыйлаған, құнықтырған. Туған жерім – Отаным – Қазақстан(Ұ) Үштілділік: өзен – река - river(Т) Картамен жұмыс-Картадан Астана, Алматы, Орал қалаларын және өзің тұратын аймақты табыңдар. (Ұ) Оқулықпен жұмысҚазақстанда сексеннен астам қала бар. Ежелгі қалаларға: Тараз, Түркістан, Алматы жатады. Бұл біздің Отанымыздың тарихы тереңде жатқанын айғақтайды. Біздің әсем қала Астана – еліміздің бас қаласы. Еліміздің қалалары бір-бірімен теміржолдар арқылы байланысады. Орал қаласынан Алматыға дейін теміржол арқылы қатынаса екі күндік жол болады. Бұл біздің Отанымыздың аумағы үлкен екенін дәлелдейді. -Сендер өздеріңннің ауылдарың қайда орналасқанын білетін боларсыңдар. Астана мен Алматыға өз ауылымыздан қалай жетуге болады? Шығарма жаз. Қазақстанның кез келген қаласын немесе өзенін таңдасаң болады. (Ө) Дәптермен жұмыс «Пазл» стратегиясы1-тапсырма: Жер бетінің жазықта бейнеленуін кескін карта дейміз. Қазақстанның кескін картасынан Каспий теңізін, Жайық, Ертіс, Сырдария өзендерін, Астана, Алматы, Тараз қалаларын және өзің тұратын облыс орталығын тауып, атауларын жазыңдар. 2-тапсырма: Кестеде берілген қалалар мен өзендер Қазақстанның қай жағында орналасқан? «Серпілген сауал» әдісі -Отан дегенді қалай түсінеміз?-Карта деген не?-Өздеріңнің ауылдарың қайда орналасқанын білесіңдер ме?

Оқулық 36-37 беттер













































































Сөздер тақтасыКарта









суреттер

























Жұмыс дәптері 27-28 беттер
Сабақтың соңы2 минутҮй жұмысы (36-37 бет оқу, 26 бет 3-тапсырма)Рефлексия. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі -Менің қолымда Қазақстанның жалауы. Мен сендерге қолдарыңа кезекпен жалауды алып, сөйлемді аяқтауға ұсынамын: «Мен өз Отаныммен мақтанамын, себебі ...»Кері байланыс. Ауызшажалаулар
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқуМақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісіӨзін-өзі тануҚұндылықтарды дарыту: ұлтжандылық
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ