Материалдар / сабақ жоспары "Қазақстан - менің Отаным" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары "Қазақстан - менің Отаным" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның картасынан өз облысыңды, ірі өзендерді, қалаларды және ірі жолдарды, көрсету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
1372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар:

Пән: дүниетану

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан – менің Отаным

Мектеп: Талшық ОМ

Бөлім: Менің туған өлкем

Күні: 28.11.17ж Сабақ №: 12

Мұғалімнің аты-жөні: А.Ш.Жакупова

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.3.2 Қазақстанның картасынан өз облысыңды, ірі өзендерді, қалаларды және ірі жолдарды, көрсету

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: оқулықтағы мәтіні және картадан қажетті ақпаратты алады;

Оқушылардың басым бөлігі: өз шағын Отаны туралы айта алады;

Кейбір оқушылар: сабақта жеткен жетістіктеріне ой қорытады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Құндылықтар

Өзара сыйластық, ынтымақтастық

Тілдік мақсаттар

Өзен – река – river

Ресурстар

Оқулық, жұмыс дәптері, тақырыптық суреттер, ҚР физикалық картасы, жалауы

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану

Алдыңғы білім

Біздің сынып

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут



-Менің көңіл-күйім керемет! Ал сендерде ше? Жақсы көңіл күй болса, онда айналадағыларға оны қалай тарту етесіңдер? Әрине көңілді күлімсіреп. Жақсы көңіл күй сабағымыздың аяғына дейін сақтауылын тілеймін.

Шаттық шеңбері

Сабақтың ортасы

34 минут







































































Сабақтың аяқталуы

2 минут

(Ұ) «Граффити» миға шабуыл стратегиясы

-Жазудың орнына сурет салуды таңдайды. Сыныптың әр жеріне «Отан» тақырыбына қатысты бірнеше сөзді жазу. Оқушылар топқа бөлініп, сағат тілімен қозғалып берілген атауға қатысты түсініктерін жазып, сурет салады. Барлық топтар әр параққа өз үлестерін қосқанша жалғасады. Әр топ шолып өткеннен кейін бір топ жазылған ақпараттар бойынша қорғайды.

-Картаға үңілейікші. Қазақстанның батысында Каспий теңізі, шығысында биік Алтай тауы жа- тыр. Қазақстанда тау да, өзен де, көл де бар.

(МК)

-Бүгінгі сабағымыз қандай тақырыпқа арналады?

-Шағын Отан дегеніміз не?

-Шағын Отан барлығымызда әртүрлі болуы мүмкін, ал біз өмір сүретін ел біреу ғана, ол - біздің байтақ Отанымыз – Қазақстан.

-Бүгінгі сабақта «Отан» деген ұғымды түсінеміз, өз Отанымызды картадан тауып көрсетеміз.

-Қазақстанның аумағы дүние жүзі бойынша не­шінші орында екенін білесіңдер ме?

-Біздің Отанымыздың аумағы – өте кең. Ол батыста Каспий теңізінен, шығыста Алтай тауларына дейін 3000 км-ға созылады. Біздің жеріміздің аумағына Батыс Еуропаның бірнеше мемлекеттері – Франция, Шыһвеция, Испания сыйып кетеді. Ал енді жаңа сөзге зер салыңдар. – «Өзен».

Ақын Садықбек Хангелдин аталарың өз Отанына былай деп өлең арнайды:

Бәрі – менің өмірім, сен сыйлаған

Табиғат, Сен – Жарықсың,

Тіршіліксің тұнып тұрған,

Сен – Жерсің,

Сен – Күнсің көтерілген

Сен – Гүлсің, күліп қырдан.

Сен – Адамсың,

Сен – Көлсің,

Сен – Ауасың,

Сен – Ормансың,

Сен – Анамсың,

Сен – Бұлбұлсың,

Бәрі – менің өмірім

Адамды сұлулыққа

Сен сыйлаған, құнықтырған.

Туған жерім – Отаным – Қазақстан

(Ұ) Үштілділік: өзен – река - river

(Т) Картамен жұмыс

-Картадан Астана, Алматы, Орал қалаларын және өзің тұратын аймақты табыңдар.

(Ұ) Оқулықпен жұмыс

Қазақстанда сексеннен астам қала бар. Ежелгі қалаларға: Тараз, Түркістан, Алматы жатады. Бұл біздің Отанымыздың тарихы тереңде жатқанын айғақтайды. Біздің әсем қала Астана – еліміздің бас қаласы. Еліміздің қалалары бір-бірімен теміржолдар арқылы байланысады. Орал қаласынан Алматыға дейін теміржол арқылы қатынаса екі күндік жол болады. Бұл біздің Отанымыздың аумағы үлкен екенін дәлелдейді.

-Сендер өздеріңннің ауылдарың қайда орналасқанын білетін боларсыңдар. Астана мен Алматыға өз ауылымыздан қалай жетуге болады?

Шығарма жаз. Қазақстанның кез келген қаласын немесе өзенін таңдасаң болады.

(Ө) Дәптермен жұмыс «Пазл» стратегиясы

1-тапсырма: Жер бетінің жазықта бейнеленуін кескін карта дейміз. Қазақстанның кескін картасынан Каспий теңізін, Жайық, Ертіс, Сырдария өзендерін, Астана, Алматы, Тараз қалаларын және өзің тұратын облыс орталығын тауып, атауларын жазыңдар.

2-тапсырма: Кестеде берілген қалалар мен өзендер Қазақстанның қай жағында орналасқан?

Өзен немесе қала

Көкжиек тұстары

Жайық

Солтүстік

Астана

Оңтүстік

Сырдария

Шығыс

Ертіс

Батыс

«Серпілген сауал» әдісі

-Отан дегенді қалай түсінеміз?

-Карта деген не?

-Өздеріңнің ауылдарың қайда орналасқанын білесіңдер ме?


Оқулық 36-37 беттер








































Сөздер тақтасы

Карта






суреттер














Жұмыс дәптері 27-28 беттер

Сабақтың соңы

2 минут

Үй жұмысы (36-37 бет оқу, 26 бет 3-тапсырма)

Рефлексия. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі

-Менің қолымда Қазақстанның жалауы. Мен сендерге қолдарыңа кезекпен жалауды алып, сөйлемді аяқтауға ұсынамын: «Мен өз Отаныммен мақтанамын, себебі ...»

Кері байланыс. Ауызша

жалаулар

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

Мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі

Өзін-өзі тану

Құндылықтарды дарыту:

ұлтжандылық

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!