Сабақтың
басы
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырып
бойынша сұрақтар қойылады:
1.2018 ж. ЖАӨ-нің ең жоғары
көрсеткіштері қай қалаларда
болды?
2.Шаруашылық саласының дамуына
әсер ететін факторларды ата?
3. Қазақстан шаруашылығының
салалық құрылымы.
4. Ел экономикасының
секторлары?
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Ауызша мадақтау
«Жарайсың!»
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма
беремін.
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Қазақстан Республикасы
аймақтарының геоэкономикалық жағдайы мен әлеуетін сипаттап
көрсетеді.
|
Оқулық
ҚР экономикалық
картасы
Атлас
Дәптер
|
1- тапсырманы орындатамын,
бақылаймы, мысал, үлгі
көрсетемін
|
1-тапсырма
1.Республикалық маңызы бар
қалалардың ЖАӨ құрылымының бағаналы диаграмасын
құрыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл
1.Республикалық маңызы бар
қалалардың ЖАӨ құрылымының бағаналы диаграмасын
құрады.
|
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
2- тапсырманы орындатамын,
бақылайды, мысал, үлгі
көрсетемін.
|
2-тапсырма
1.Республикалық маңызы бар
қалалардың ЖАӨ құрылымының даму
себептерін
жазыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Республикалық маңызы бар
қалалардың ЖАӨ құрылымының даму
себептерін
дәптерге
жазады.
|
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
Сабақты қорытындылау. Оқушылардың кері
байланысы
Үй
жұмысы: §35 оқу, «Жаңа Қазақстанның
экономикалық құрылымы қандай болуы мүмкін?» тақырыбына эссе
жазу.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты рефлексия
жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала
отырып өзара топтық бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын
толтырады
|
Бағалау парақшасы
|