Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырып
бойынша сұрақтар қойылады:
1. Қазақстан аймақтарының
экономикалық даму әлеуетін сипаттап
бер?
2.Аймақтардың экономикалық
даму әлеуетін қалай
түсінесің?
3.Қазақстан аймақтарының
экономикасының саясаты немен байланысты?
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Ауызша мадақтау
«Жарайсың!»
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма
беремін.
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Қазақстан аймақтарының
экономикалық даму әлеуетін сипаттап
көрсетеді.
|
Оқулық
ҚР экономикалық
картасы
Атлас
Дәптер
|
1- тапсырманы орындатамын,
бақылаймы, мысал, үлгі
көрсетемін
|
1-тапсырма
1.Қазақстан экономикалық
аудандары бойынша таныстырылым
дайындаңдар.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл
1. Қазақстан экономикалық
аудандары бойынша таныстырылым
дайындайды.
|
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Интернет
желісі
|
2- тапсырманы орындатамын,
бақылайды, мысал, үлгі
көрсетемін.
|
2-тапсырма
1.Қазақстан аумағының
экономикалық бөлісінің құрылымын одан әрі өзгерту мүмкін бе? Бұған
не себеп болуы мүмкін?
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Қазақстан аумағының
экономикалық бөлісінің құрылымын одан әрі өзгерту мүмкінбе? Себебін
анықтайды.
|
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Интернет
желісі
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
Сабақты
қорытындылау.
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдаймын.
Үй
жұмысы: §36-37 оқу, 41-сызбанұсқаға
талдау жасау.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты рефлексия
жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала
отырып өз-өзіне бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын
толтырады
|
Бағалау парақшасы
|