Материалдар / Сабақ жоспары Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы мен әлеуеті, 3-сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы мен әлеуеті, 3-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы мен әлеуеті, 3-сабақ 11.4.1.2 - Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін анықтау(өз аймағы негізінде);
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2024
166
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы ______________________________________________

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы мен әлеуеті

Бөлім:

4. Геоэкономика

4.1 Геоэкономика негіздері

Педагогтың аты-жөні


Күні:


Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы мен әлеуеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.4.1.2 - Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін анықтау(өз аймағы негізінде);

Сабақтың мақсаты:

Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін анықтауымен танысады.

Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін талдауды біледі

Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін анықтапсипаттап бере алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



















Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойылады:

1. Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін сипаттап бер?

2.Аймақтардың экономикалық даму әлеуетін қалай түсінесің?

3.Қазақстан аймақтарының экономикасының саясаты немен байланысты? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырамын.

Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.


Ауызша мадақтау «Жарайсың!»

Оқулық, жұмыс дәптері

АКТ

Сабақтың ортасы


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беремін.

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін сипаттап көрсетеді.

Оқулық

ҚР экономикалық картасы

Атлас

Дәптер

1- тапсырманы орындатамын, бақылаймы, мысал, үлгі көрсетемін

1-тапсырма

1.Қазақстан экономикалық аудандары бойынша таныстырылым дайындаңдар.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1. Қазақстан экономикалық аудандары бойынша таныстырылым дайындайды.

11-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Интернет желісі


2- тапсырманы орындатамын, бақылайды, мысал, үлгі көрсетемін.

2-тапсырма

1.Қазақстан аумағының экономикалық бөлісінің құрылымын одан әрі өзгерту мүмкін бе? Бұған не себеп болуы мүмкін?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Қазақстан аумағының экономикалық бөлісінің құрылымын одан әрі өзгерту мүмкінбе? Себебін анықтайды.

11-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Интернет желісі


Сабақтың соңы

Рефлексия


Сабақты қорытындылау.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдаймын.

Үй жұмысы: §36-37 оқу, 41-сызбанұсқаға талдау жасау.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды.

Дескрипторды назарға ала отырып өз-өзіне бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын толтырады

Бағалау парақшасы

Рисунок 23






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!