|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Мортық Орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні : Байгонова Замзагуль Кажымухановна Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Қатысқандар: 5 Қатыспағандар саны: 0 |
||||||
|
Күні: тоқсан |
|||||||
|
Сынып: 6 |
|||||||
|
Сабақтақырыбы |
Казақстандық кәсіби велошабандоз |
||||||
|
Оқу мақсаттары |
61.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру ; 6.4.4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы ежелгі көшпелілер туралы түсінік алады Оқушылардың басым бөлігі: Жаңа тақырып аясында қазақ тілінен түрлі тілдік тапсырмаларды орындату арқылы шығармашы- лыққа баулыйды Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||||
|
Жетістік критерий- лері: |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпараттар береді, ауызша сұрақтарға жау- ап береді. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, өз ойын айтады. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырыпқа қатысты сыныптастарымен пікір алмасады, полилог құрады. |
||||||
|
Сөздік қор |
Спортқа қатысты атаулары. |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек және шығармашылық |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет пәнімен байланыс |
||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Әңгімені мазмұндай алды. Спортты таңдай біледі. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақ басы 3 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал.
Бір, екі
,үш ІІ.Қызығушылықты ояту - Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Слайд |
|||||
|
Сабақтың ортасы 3 минут
4 мин
10 минут 5 минут 5 минут
5минут |
( Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында тақырыпқа қатысты дайын- даған слайдтарын көрсетеді, спорт мәдениетімен таныстырады, қосымша мәліметтер береді, «Велошабандоз» сөзіне кластер (2-тапсырма) құрастыруларын сұрайды. Оқушылар слайдтарды тамашалайды, кла- стер құрастырады.
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсыр- маны орындатады. Ә) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсыр- маны орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 5, 8-тапсырманы орындатады. Б) Оқылым. Оқулықтағы 6-тапсырманы орындатады. В) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабыл- дауға машықтандыру үшін 9-тапсырманы орында- тады. «Аквариум» тәсілінің негізінде
|
Қима сөздер оқулық оқулық https://www.youtube.com/watch?v=OJSi7LiKsrY&index=4&list=PLDhl_FWG5EdxdWGQYxq27-buQhA8-bq6i |
|||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 10-тапсырманы орында- тады. Оқулықтағы 11-тапсырманы орындатады. Жұптық жұмысты ұйымдастырады. Тақырыпқа қатысты синквейн дайындауларын сұрайды. Рефлексия: -Мен бүгін ........ білдім. -Мен бүгін ...... үйрендім. -Маған ....... қиын болды. Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақ- шалар таратады. Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады Білім |
Үлестірмелі материал |
|||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
|
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру: Қабілеті жоғары оқушылар өлеңдерді өз бетінше құрастыра алады. |
Жеке өздік жұмыстарын бағалаймын. |
Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Қазақстандық кәсіби велошабандоздар" 6 сынып
Сабақ жоспары "Қазақстандық кәсіби велошабандоздар" 6 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Мортық Орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні : Байгонова Замзагуль Кажымухановна Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Қатысқандар: 5 Қатыспағандар саны: 0 |
||||||
|
Күні: тоқсан |
|||||||
|
Сынып: 6 |
|||||||
|
Сабақтақырыбы |
Казақстандық кәсіби велошабандоз |
||||||
|
Оқу мақсаттары |
61.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру ; 6.4.4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы ежелгі көшпелілер туралы түсінік алады Оқушылардың басым бөлігі: Жаңа тақырып аясында қазақ тілінен түрлі тілдік тапсырмаларды орындату арқылы шығармашы- лыққа баулыйды Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||||
|
Жетістік критерий- лері: |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпараттар береді, ауызша сұрақтарға жау- ап береді. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, өз ойын айтады. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырыпқа қатысты сыныптастарымен пікір алмасады, полилог құрады. |
||||||
|
Сөздік қор |
Спортқа қатысты атаулары. |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек және шығармашылық |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет пәнімен байланыс |
||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Әңгімені мазмұндай алды. Спортты таңдай біледі. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақ басы 3 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал.
Бір, екі
,үш ІІ.Қызығушылықты ояту - Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Слайд |
|||||
|
Сабақтың ортасы 3 минут
4 мин
10 минут 5 минут 5 минут
5минут |
( Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында тақырыпқа қатысты дайын- даған слайдтарын көрсетеді, спорт мәдениетімен таныстырады, қосымша мәліметтер береді, «Велошабандоз» сөзіне кластер (2-тапсырма) құрастыруларын сұрайды. Оқушылар слайдтарды тамашалайды, кла- стер құрастырады.
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсыр- маны орындатады. Ә) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсыр- маны орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 5, 8-тапсырманы орындатады. Б) Оқылым. Оқулықтағы 6-тапсырманы орындатады. В) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабыл- дауға машықтандыру үшін 9-тапсырманы орында- тады. «Аквариум» тәсілінің негізінде
|
Қима сөздер оқулық оқулық https://www.youtube.com/watch?v=OJSi7LiKsrY&index=4&list=PLDhl_FWG5EdxdWGQYxq27-buQhA8-bq6i |
|||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 10-тапсырманы орында- тады. Оқулықтағы 11-тапсырманы орындатады. Жұптық жұмысты ұйымдастырады. Тақырыпқа қатысты синквейн дайындауларын сұрайды. Рефлексия: -Мен бүгін ........ білдім. -Мен бүгін ...... үйрендім. -Маған ....... қиын болды. Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақ- шалар таратады. Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады Білім |
Үлестірмелі материал |
|||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
|
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру: Қабілеті жоғары оқушылар өлеңдерді өз бетінше құрастыра алады. |
Жеке өздік жұмыстарын бағалаймын. |
Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз















