Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ақ бөкен (антилопа)

    Ақ бөкен (Saiga tatarica) – жұп тұяқтылар отрядының бөкендер туысына жататын, тұлғасы ірі, қойға ұқсас, дөңес тұмсықты, күйіс қайыратын түз жануары. Ақ бөкеннің қазба қалдықтары плейстоцен қабатынан Батыс Англядан Шығыс Аляскаға дейінгі аралықта табылған. Ақ бөкендер Монғолияда, Қалмақ даласы мен Қазақстанда ғана сақталған. Республикамызда ақ бөкендердің бір-бірінен жеке дара бөлінген Бетбақдала-Арыс, Үстірт және Еділ-Жайық деген топтары мекендейді. Текелерінің дене тұрқы 126-150 см, салмағы 50 кг дейін, ал ешкілері кішірек, дене тұрқы 109-127 см, салмағы 22-37 кг-дай болады. Үстіңгі ерні салбырап, етті тұмсыққа айналған. Текесінің мүйізі қайқылау келеді, ал ешкісінде мүйіз болмайды. Жаз айларында арқа түсі сарғыш тартады. Қыста түсі ақшылданады.

    Ақ бөкендер шөл, шөлейтті және далалық аймақтарда тіршілік етуге бейімделген. Олардың қоныс өзгертуі ауа райына, жайылымға байланысты болады. Ақ бөкендер қыстың суық, қарлы болатындығын немесе көктемнің кеш шығатындығын алдын ала болжай алады. Олар жұп тұяқты жануарлардың ішіндегі ең өсімталы, жылына бір рет көбейеді. Жаппай төлдеуі мамырдың бірінші жартысында өтеді. Бұл кезде күн салқындап, жауын-шашын көп болады да, оны қазақ халқы «Құралайдың салқыны» деп атайды.

    Ақ бөкендер өсімдіктердің 80–нен астам түрімен қоректенеді. Ақ бөкеннің негізгі жауы – қасқыр, ал жас төлдеріне бүркіт, дала қыраны мен қара құстар да шабуыл жасайды. Ақ бөкендер аусыл, пастереллез ауруларымен ауырады. Олардың дәмді еті, мүйізі мен тұяғы, әдемі терісі үшін ауланатын кәсіптік маңызы бар жұп тұяқты жануар. Қазақстанда 1921 жылдан бері ақ бөкенді аулауға тыйым салынды. 1957-58 жылдары олардың саны 2 миллион- нан асқаннан кейін, кәсіптік жолмен аулауға рұқсат берілді. Оның мүйізінен пантокрин дәрісі алынады. Ақ бөкеннің тұяғын күйдіріп, одан алынған күлді денедегі теміреткеге жағады, сусамыр ауруына шалдыққандарды емдеу үшін пайдаланады. Осы қасиеттерін дәріптеп, қазақ киікті «Киелі», «Қасиетті аң» деп бағалайды.

     

    2-топ

    Тапсырма: Оқушылар мәтінді оқып, “Шатастырылған логикалық тіркестер” әдісі арқылы сөйлемдердің реттілігін табады.

    1. Ақ бөкендер Монғолияда, Қалмақ даласы мен Қазақстанда ғана сақталған. Республикамызда ақ бөкендердің бір-бірінен жеке дара бөлінген Бетбақдала-Арыс, Үстірт және Еділ-Жайық деген топтары мекендейді.

    2. Ақ бөкеннің қазба қалдықтары плейстоцен қабатынан Батыс Англядан Шығыс Аляскаға дейінгі аралықта табылған.

    3. Жаппай төлдеуі мамырдың бірінші жартысында өтеді.

    4. Осы қасиеттерін дәріптеп, қазақ киікті «Киелі», «Қасиетті аң» деп бағалайды.

    5. Ақ бөкендер өсімдіктердің 80–нен астам түрімен қоректенеді.

    3-топ

    Тапсырма: Оқушылар мәтінді оқып, “ «Т кестесі” әдісі арқылы сөйлемдердің дұрыс/бұрыстығын анықтайды.

    1. Ақ бөкеннің қазба қалдықтары плейстоцен қабатынан Батыс Англядан Шығыс Аляскаға дейінгі аралықта табылған.+

    2. Ақ бөкендер Монғолияда ғана сақталған.-

    3. Текесінің мүйізі қайқылау келеді, ал ешкісінде жалпақ болады.-

    4. Олардың қоныс өзгертуі ауа райына, жайылымға байланысты болады. +

    5. Ақ бөкеннің негізгі жауы – ит.-

    6. Қазақстанда 1921 жылдан бері ақ бөкенді аулауға рұқсат берілген-

    7. Ақ бөкеннің тұяғын күйдіріп, одан алынған күлді денедегі теміреткеге жағады, сусамыр ауруына шалдыққандарды емдеу үшін пайдаланады. +

    Бағалау: Топтық тексеру. Оқушылар қарсы топтардың жұмысын тексеріп, бірін- бірі бағалайды.

    Сергіту сәті. «12 мүше қимылдайды» деп аталады.

    1.Баспен 6 санын салу;

    2.Құлақпен 5 санын салу;

    3.Белмен 2 санын салу;

    4.Иекпен 3 санын салу;

    5.Қолмен 44 санын салу;

    6.Аяқпен 7 санын салу.


    Тапсырма №2.

    1-топ. Мәтінді оқып, FILA кестесін толтыру.

    Бір қорап тоқаш

    Бойжеткен орталық бекетте поезд күтіп отырды. Ол уақытты өткізу үшін кітап сатып алмақ болды. Кітаппен бірге ол бір қорап тоқаш сатып алды. Содан соң ол күту залынан тыныш отырып, кітап оқуға болатын бос орын тауып алды.

    Тоқаш қорабы бойжеткен мен газет оқып отырған ер адамның арасындағы орындықта болатын. Ол бір тоқашты алған кезде, ер адам да біреуін алды. Ол таңқалғанымен, ешнәрсе айтпады және одан әрі оқи берді. Ол ішінен «Сене алар емеспін! Егер мен батылдау болғанда, міндетті түрде бірдеңе дер едім» деп ойлады.

    Ол әрбір тоқашты алған сайын, ер адам да тура солай істеді. Қорапта бір тоқаш қалғанға дейін солай бола берді. Бойжеткен ер адамның не істейтінін көру үшін күте тұрмақ болып шешті. Ал ол соңғы тоқашты алып, оны екіге бөліп, оған жартысын берді. Таңқалған ол кітапты сөмкесіне лақтырып салып, орнынан тұра жүгірді. Ол сабырға келу үшін залдың екінші шетіне барып отырды. Ашуы тарқаған соң, ол кітабын алуға сөмкесін ашты. Тек сонда ғана, ол өзінің қорабы ашылмаған тоқашы сөмкесінде жатқанын көрді.

     

    2-топ. Мәтінді оқып, «ПОПС формуласы» арқылы сөйлемдерді аяқтау.

    ПОПС формуласы


    «Менің ойымша, бұл...»


    «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...»


    «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...»


    «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»


    3- топ. Мәтінді оқып, «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы сөйлемдерді аяқтау.


    Пікір:


    Дәлел:


    Мысал:


    Қорытынды:

    Бағалау: Топ басшысы тапсырманы орындау барысында белсенділік танытқан оқушыларды бағалайды.


    Тапсырма №3. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға арналған тапсырмалар.

    1-топ. Берілген мәліметтерді пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беріңдер.

    Болат пен Қайрат Түркияда демалуда. Олар Стамбулда бір апта болып, сонан кейін Болаттың апасының хал-жайын білу үшін Сакарияға баруды жоспарлады.

    Осының алдындағы екі бетте және осы беттің төменгі жағында Болат «Стамбулдың халықаралық отелі» қонақ үйіндегі телефонның жанынан тауып алған мәлімет берілген. Осы мәліметті келесі беттердегі сұрақтарға жауап беру үшін пайдаланыңдар.

    Сұрақ 1: ТЕЛЕФОН

    Болат сөмкеден бар заттарын шығарып болған соң, Қайрат онымен тамақтануға баруға дайын екеніне көз жеткізу үшін, оған телефон соқты. Қайрат 328-ші нөмірде орналасты.Болат қандай нөмірді теруі керек еді?

    ..........................................................

    Сұрақ 2: ТЕЛЕФОН

    Түстен кейін Болат пен Қайрат Стамбулдан Сакарияға дейінгі пойыздар жөнінде білмекші болды.Оларға қай нөмір бойынша телефон соғу керек еді?

    ..........................................................

    Сұрақ 3: ТЕЛЕФОН

    Болаттың дос қызы да саяхатта. Болат Түркиядан кеткеннен кейін онымен Польшада кездесуді жоспарлады. Міне, Болаттың одан алған хатының соңы.

    Мен сені қатты сағындым!! Ақыры Польшаға да жеттім ғой. Маған мына телефон бойынша: 22 494533 бейсенбіде, айдың 24-і күні сағат 8-де (сенің уақытың бойынша) телефон соқшы.Өте-өте-ӨТЕ жақсы көремін.

    Сәлима.

    Болат Стамбулдағы өзінің қонақ үйдегі нөмірінен телефон соғуға дайындалды. Сәлимамен сөйлесу үшін Болат қандай нөмірді теруі керек?

    ..........................................................

    2-топ. Берілген мәліметтерді пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беріңдер.

    Келесі сұрақтарға жауап беру үшін, алдыңғы бетте келтірілген «Посылкалар - Поштамен» кітапшасының үзінділерін пайдаланыңдар.

    Сұрақ 1: ПОШТАМЕН ПОСЫЛКАЛАР

    Кітапшадағы мәліметке сүйеніп, сендер сыйлық ретінде жібере алатын үш зат атаңдар.

    1. ..........................................................

    2. ..........................................................

    3. ..........................................................

    Сұрақ 2: ПОШТАМЕН ПОСЫЛКАЛАР

    Сендер сыйлық ретінде шағын айна жібергілерің келеді делік.

    Конвертті пайдалана аласыңдар ма?

    «Иә» немесе «Жоқ» сөздерінің бірін айналдыра сызыңдар және өз жауаптарыңды негіздеу үшін кітапшаны пайдаланыңдар.

    Иә Жоқ

    ...........................................................................................................................

    ...........................................................................................................................

    …………………………………………………...

    3-топ. Берілген мәліметтерді пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беріңдер.

    Келесі сұрақтарға жауап беру үшін алдыңғы беттегі «Мен «алмасу оқушысы» бола аламын ба?» мақаласын қараңдар.

    Сұрақ 1: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА?

    Бұл мақаланың басты ойы неде?

    A Оқушылар алмасатын жеке бағдарламаны жарнамалау

    B Алмасу бағдарламаларға қатысу қандай мүмкіндіктер беретінін түсіндіру

    C Алмасу бағдарламасының мақсаттарын атап шығу

    D Алмасу бағдарламасына қатысу талаптарын сипаттау

    Сұрақ 2: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА?

    Мақалада не жазылғаны туралы айтуға болады (оның мазмұны туралы).

    Мақала қалай жазылғаны туралы айтуға болады (оның стилі туралы).

    Мақаланың авторы келешекте алмасуға қатыса алатын оқушылардың назарын аудару үшін, оны осындай мәнерде жазуға тырысты.

    Қалай ойлайсыңдар, бұл оның қолынан келді ме? Жауаптарыңызды растайтын мысалдар келтіріңіз.

    .......................................................................................................................

    .......................................................................................................................

    .......................................................................................................................

    Сұрақ 3: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА?

    Оқушылар алмасу үшін, мақалаға сәйкес, қандай талап ең маңызды болып табылады?

    A Өте жақсы оқу жетістіктері.

    B Жақсы дамыған тұлғалық қасиеттер.

    C Шет тілін өте жақсы меңгеру.

    D Мықты денсаулық.

    Сұрақ 4: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА?

    Мақаладағы мәліметті пайдаланып, неліктен сіздер таңдаған талап алмасу агенттігі үшін сонша маңызды екенін түсіндіріңіз.

    .......................................................................................................................

    .......................................................................................................................

    .......................................................................................................................

    Бағалау: Өзін- өзі бағалау. Интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаптармен өз жауаптарын салыстыру арқылы тексеріп, өзін- өзі бағалайды.
























    Мәтін, үлестірме қағаздары



































































    Мәтін, тапсырмалар



































    Суреттер топтамасы, үлестірмелі қағаздар




















































    Аяқталуы

    5 минут






    Жеке жұмыс



    Кері байланыс





    Рефлексия





    Бірін-бірі бағалау.


    Кері байланыс парағы:

    Критерийлер

    Жоғары

    Орта

    Төмен

    1. Мен үшін түсінікті болды ма?




    2. Мен қалай жұмыс жасадым?






    3. Менің көңіл-күйім қандай болды?




    4. Сабақтың жаңашылдығы қандай №№№№№№№№№№болды?




    5. Топтық жұмысты ұйымдастыруы қалай

    қатыстым?




    6. Шығармашылық деңгейім қандай болды?




    7. Ақпараттық құндылығы қандай болды?




    8. Пайдасы қандай болды?





    Рефлексия «Баспалдақ» әдісі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сейдуалиева Асель Мейрамбековна
    07 Маусым 2021
    701
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    сабақ жоспары, қмж

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    сабақ жоспары, қмж

    Материал туралы қысқаша түсінік
    оқушылар мен студенттерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ақ бөкен (антилопа)

    Ақ бөкен (Saiga tatarica) – жұп тұяқтылар отрядының бөкендер туысына жататын, тұлғасы ірі, қойға ұқсас, дөңес тұмсықты, күйіс қайыратын түз жануары. Ақ бөкеннің қазба қалдықтары плейстоцен қабатынан Батыс Англядан Шығыс Аляскаға дейінгі аралықта табылған. Ақ бөкендер Монғолияда, Қалмақ даласы мен Қазақстанда ғана сақталған. Республикамызда ақ бөкендердің бір-бірінен жеке дара бөлінген Бетбақдала-Арыс, Үстірт және Еділ-Жайық деген топтары мекендейді. Текелерінің дене тұрқы 126-150 см, салмағы 50 кг дейін, ал ешкілері кішірек, дене тұрқы 109-127 см, салмағы 22-37 кг-дай болады. Үстіңгі ерні салбырап, етті тұмсыққа айналған. Текесінің мүйізі қайқылау келеді, ал ешкісінде мүйіз болмайды. Жаз айларында арқа түсі сарғыш тартады. Қыста түсі ақшылданады.

    Ақ бөкендер шөл, шөлейтті және далалық аймақтарда тіршілік етуге бейімделген. Олардың қоныс өзгертуі ауа райына, жайылымға байланысты болады. Ақ бөкендер қыстың суық, қарлы болатындығын немесе көктемнің кеш шығатындығын алдын ала болжай алады. Олар жұп тұяқты жануарлардың ішіндегі ең өсімталы, жылына бір рет көбейеді. Жаппай төлдеуі мамырдың бірінші жартысында өтеді. Бұл кезде күн салқындап, жауын-шашын көп болады да, оны қазақ халқы «Құралайдың салқыны» деп атайды.

    Ақ бөкендер өсімдіктердің 80–нен астам түрімен қоректенеді. Ақ бөкеннің негізгі жауы – қасқыр, ал жас төлдеріне бүркіт, дала қыраны мен қара құстар да шабуыл жасайды. Ақ бөкендер аусыл, пастереллез ауруларымен ауырады. Олардың дәмді еті, мүйізі мен тұяғы, әдемі терісі үшін ауланатын кәсіптік маңызы бар жұп тұяқты жануар. Қазақстанда 1921 жылдан бері ақ бөкенді аулауға тыйым салынды. 1957-58 жылдары олардың саны 2 миллион- нан асқаннан кейін, кәсіптік жолмен аулауға рұқсат берілді. Оның мүйізінен пантокрин дәрісі алынады. Ақ бөкеннің тұяғын күйдіріп, одан алынған күлді денедегі теміреткеге жағады, сусамыр ауруына шалдыққандарды емдеу үшін пайдаланады. Осы қасиеттерін дәріптеп, қазақ киікті «Киелі», «Қасиетті аң» деп бағалайды.

     

    2-топ

    Тапсырма: Оқушылар мәтінді оқып, “Шатастырылған логикалық тіркестер” әдісі арқылы сөйлемдердің реттілігін табады.

    1. Ақ бөкендер Монғолияда, Қалмақ даласы мен Қазақстанда ғана сақталған. Республикамызда ақ бөкендердің бір-бірінен жеке дара бөлінген Бетбақдала-Арыс, Үстірт және Еділ-Жайық деген топтары мекендейді.

    2. Ақ бөкеннің қазба қалдықтары плейстоцен қабатынан Батыс Англядан Шығыс Аляскаға дейінгі аралықта табылған.

    3. Жаппай төлдеуі мамырдың бірінші жартысында өтеді.

    4. Осы қасиеттерін дәріптеп, қазақ киікті «Киелі», «Қасиетті аң» деп бағалайды.

    5. Ақ бөкендер өсімдіктердің 80–нен астам түрімен қоректенеді.

    3-топ

    Тапсырма: Оқушылар мәтінді оқып, “ «Т кестесі” әдісі арқылы сөйлемдердің дұрыс/бұрыстығын анықтайды.

    1. Ақ бөкеннің қазба қалдықтары плейстоцен қабатынан Батыс Англядан Шығыс Аляскаға дейінгі аралықта табылған.+

    2. Ақ бөкендер Монғолияда ғана сақталған.-

    3. Текесінің мүйізі қайқылау келеді, ал ешкісінде жалпақ болады.-

    4. Олардың қоныс өзгертуі ауа райына, жайылымға байланысты болады. +

    5. Ақ бөкеннің негізгі жауы – ит.-

    6. Қазақстанда 1921 жылдан бері ақ бөкенді аулауға рұқсат берілген-

    7. Ақ бөкеннің тұяғын күйдіріп, одан алынған күлді денедегі теміреткеге жағады, сусамыр ауруына шалдыққандарды емдеу үшін пайдаланады. +

    Бағалау: Топтық тексеру. Оқушылар қарсы топтардың жұмысын тексеріп, бірін- бірі бағалайды.

    Сергіту сәті. «12 мүше қимылдайды» деп аталады.

    1.Баспен 6 санын салу;

    2.Құлақпен 5 санын салу;

    3.Белмен 2 санын салу;

    4.Иекпен 3 санын салу;

    5.Қолмен 44 санын салу;

    6.Аяқпен 7 санын салу.


    Тапсырма №2.

    1-топ. Мәтінді оқып, FILA кестесін толтыру.

    Бір қорап тоқаш

    Бойжеткен орталық бекетте поезд күтіп отырды. Ол уақытты өткізу үшін кітап сатып алмақ болды. Кітаппен бірге ол бір қорап тоқаш сатып алды. Содан соң ол күту залынан тыныш отырып, кітап оқуға болатын бос орын тауып алды.

    Тоқаш қорабы бойжеткен мен газет оқып отырған ер адамның арасындағы орындықта болатын. Ол бір тоқашты алған кезде, ер адам да біреуін алды. Ол таңқалғанымен, ешнәрсе айтпады және одан әрі оқи берді. Ол ішінен «Сене алар емеспін! Егер мен батылдау болғанда, міндетті түрде бірдеңе дер едім» деп ойлады.

    Ол әрбір тоқашты алған сайын, ер адам да тура солай істеді. Қорапта бір тоқаш қалғанға дейін солай бола берді. Бойжеткен ер адамның не істейтінін көру үшін күте тұрмақ болып шешті. Ал ол соңғы тоқашты алып, оны екіге бөліп, оған жартысын берді. Таңқалған ол кітапты сөмкесіне лақтырып салып, орнынан тұра жүгірді. Ол сабырға келу үшін залдың екінші шетіне барып отырды. Ашуы тарқаған соң, ол кітабын алуға сөмкесін ашты. Тек сонда ғана, ол өзінің қорабы ашылмаған тоқашы сөмкесінде жатқанын көрді.

     

    2-топ. Мәтінді оқып, «ПОПС формуласы» арқылы сөйлемдерді аяқтау.

    ПОПС формуласы


    «Менің ойымша, бұл...»


    «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...»


    «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...»


    «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»


    3- топ. Мәтінді оқып, «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы сөйлемдерді аяқтау.


    Пікір:


    Дәлел:


    Мысал:


    Қорытынды:

    Бағалау: Топ басшысы тапсырманы орындау барысында белсенділік танытқан оқушыларды бағалайды.


    Тапсырма №3. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға арналған тапсырмалар.

    1-топ. Берілген мәліметтерді пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беріңдер.

    Болат пен Қайрат Түркияда демалуда. Олар Стамбулда бір апта болып, сонан кейін Болаттың апасының хал-жайын білу үшін Сакарияға баруды жоспарлады.

    Осының алдындағы екі бетте және осы беттің төменгі жағында Болат «Стамбулдың халықаралық отелі» қонақ үйіндегі телефонның жанынан тауып алған мәлімет берілген. Осы мәліметті келесі беттердегі сұрақтарға жауап беру үшін пайдаланыңдар.

    Сұрақ 1: ТЕЛЕФОН

    Болат сөмкеден бар заттарын шығарып болған соң, Қайрат онымен тамақтануға баруға дайын екеніне көз жеткізу үшін, оған телефон соқты. Қайрат 328-ші нөмірде орналасты.Болат қандай нөмірді теруі керек еді?

    ..........................................................

    Сұрақ 2: ТЕЛЕФОН

    Түстен кейін Болат пен Қайрат Стамбулдан Сакарияға дейінгі пойыздар жөнінде білмекші болды.Оларға қай нөмір бойынша телефон соғу керек еді?

    ..........................................................

    Сұрақ 3: ТЕЛЕФОН

    Болаттың дос қызы да саяхатта. Болат Түркиядан кеткеннен кейін онымен Польшада кездесуді жоспарлады. Міне, Болаттың одан алған хатының соңы.

    Мен сені қатты сағындым!! Ақыры Польшаға да жеттім ғой. Маған мына телефон бойынша: 22 494533 бейсенбіде, айдың 24-і күні сағат 8-де (сенің уақытың бойынша) телефон соқшы.Өте-өте-ӨТЕ жақсы көремін.

    Сәлима.

    Болат Стамбулдағы өзінің қонақ үйдегі нөмірінен телефон соғуға дайындалды. Сәлимамен сөйлесу үшін Болат қандай нөмірді теруі керек?

    ..........................................................

    2-топ. Берілген мәліметтерді пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беріңдер.

    Келесі сұрақтарға жауап беру үшін, алдыңғы бетте келтірілген «Посылкалар - Поштамен» кітапшасының үзінділерін пайдаланыңдар.

    Сұрақ 1: ПОШТАМЕН ПОСЫЛКАЛАР

    Кітапшадағы мәліметке сүйеніп, сендер сыйлық ретінде жібере алатын үш зат атаңдар.

    1. ..........................................................

    2. ..........................................................

    3. ..........................................................

    Сұрақ 2: ПОШТАМЕН ПОСЫЛКАЛАР

    Сендер сыйлық ретінде шағын айна жібергілерің келеді делік.

    Конвертті пайдалана аласыңдар ма?

    «Иә» немесе «Жоқ» сөздерінің бірін айналдыра сызыңдар және өз жауаптарыңды негіздеу үшін кітапшаны пайдаланыңдар.

    Иә Жоқ

    ...........................................................................................................................

    ...........................................................................................................................

    …………………………………………………...

    3-топ. Берілген мәліметтерді пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беріңдер.

    Келесі сұрақтарға жауап беру үшін алдыңғы беттегі «Мен «алмасу оқушысы» бола аламын ба?» мақаласын қараңдар.

    Сұрақ 1: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА?

    Бұл мақаланың басты ойы неде?

    A Оқушылар алмасатын жеке бағдарламаны жарнамалау

    B Алмасу бағдарламаларға қатысу қандай мүмкіндіктер беретінін түсіндіру

    C Алмасу бағдарламасының мақсаттарын атап шығу

    D Алмасу бағдарламасына қатысу талаптарын сипаттау

    Сұрақ 2: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА?

    Мақалада не жазылғаны туралы айтуға болады (оның мазмұны туралы).

    Мақала қалай жазылғаны туралы айтуға болады (оның стилі туралы).

    Мақаланың авторы келешекте алмасуға қатыса алатын оқушылардың назарын аудару үшін, оны осындай мәнерде жазуға тырысты.

    Қалай ойлайсыңдар, бұл оның қолынан келді ме? Жауаптарыңызды растайтын мысалдар келтіріңіз.

    .......................................................................................................................

    .......................................................................................................................

    .......................................................................................................................

    Сұрақ 3: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА?

    Оқушылар алмасу үшін, мақалаға сәйкес, қандай талап ең маңызды болып табылады?

    A Өте жақсы оқу жетістіктері.

    B Жақсы дамыған тұлғалық қасиеттер.

    C Шет тілін өте жақсы меңгеру.

    D Мықты денсаулық.

    Сұрақ 4: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА?

    Мақаладағы мәліметті пайдаланып, неліктен сіздер таңдаған талап алмасу агенттігі үшін сонша маңызды екенін түсіндіріңіз.

    .......................................................................................................................

    .......................................................................................................................

    .......................................................................................................................

    Бағалау: Өзін- өзі бағалау. Интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаптармен өз жауаптарын салыстыру арқылы тексеріп, өзін- өзі бағалайды.
























    Мәтін, үлестірме қағаздары



































































    Мәтін, тапсырмалар



































    Суреттер топтамасы, үлестірмелі қағаздар




















































    Аяқталуы

    5 минут






    Жеке жұмыс



    Кері байланыс





    Рефлексия





    Бірін-бірі бағалау.


    Кері байланыс парағы:

    Критерийлер

    Жоғары

    Орта

    Төмен

    1. Мен үшін түсінікті болды ма?




    2. Мен қалай жұмыс жасадым?






    3. Менің көңіл-күйім қандай болды?




    4. Сабақтың жаңашылдығы қандай №№№№№№№№№№болды?




    5. Топтық жұмысты ұйымдастыруы қалай

    қатыстым?




    6. Шығармашылық деңгейім қандай болды?




    7. Ақпараттық құндылығы қандай болды?




    8. Пайдасы қандай болды?





    Рефлексия «Баспалдақ» әдісі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ 10 сынып
    07.06.2021
    701
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сейдуалиева Асель Мейрамбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации