Материалдар / Сабақ жоспары ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа арналған Қолөнер пәнінен "Көркемдік кестемен бұйымды безендіру" тақырыбы бойынша қысқа мерзімді жоспар. Жоспар бойынша алдыңғы сабақты қайталап, жаңа тақырыпты мұғалім түсіндіріп болған соң, сұрақ-жауап айдарын жасайды. Нәтижесінде 2 топқа бөлініп жұмыс жасайды. Әр оқушыны жеке бағалау мақсатында ҚБ алып, "5 саусақ" әдісі бойынша мұғалім кері байланыс алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2023
202
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қолөнер

Бөлім:

Сәнді қолданбалы шығармашылық

Педагогтің аты-жөні:



Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көркемдік кестемен бұйымды безендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.1.1. Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану;

5.2.3.3. Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементттерін пайдалану

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Көркем кесте түрлері мен тәсілдерін ажыратады, қолданады;

Басым бөлігі: Әр түрлі тігіс жолдарын пайдаланып, кестеленген бұйым дайындайды;

Кейбіреуі: Қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдаланып, әр түрлі кестелеп бұйым жасау барысында өз идеясын жүзеге асырады.

Бағалау критерийлері

1.Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтайды.

2.Көркем кесте түрлерін анықтайды

3.Қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалана отырып, сәнделген бұйым жасайды

4.Өз идеясы бойынша көркемдік кесте туралы білімін пайдаланып, сәнді бұйым жасайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру;

Өткен білімді еске түсіру


  • Амандасу, сабаққа зейін бұру;

  • Өткен сабақты қайталау мақсатында learning.apps платформасы көмегімен сәйкестендіру негізінде жүргізіледі

Оқушылар өткен сабақты қайталау арқылы алған білімдерін бекітеді

Жеке бағалау







Жаңа білім




Мұғалімнің түсіндірмесі

Мұғалім сабақ мақсаты жаңа сабақты ашып береді.




«Сұрақ-жауап айдары» әдісі

Өз түсіндірмесінен соң, мұғалім бекітуші сұрақтар қояды




Топқа бөліну

Бұйымды көркем кестемен безендіру

Қауіпсіздік ережесі:

  • Инені ауызға салуға болмайды, киімге қадауға, инені бос тастауға болмайды;

  • Қайшыны ашық тастама, үшкір жағын өзіңізге қаратып қоймаңыз, біреуге бергенде тұтқыл жағын беріңіз;

  • Жұмыстың басында және аяғында инелер мен түйреуіштерті санап, қорапқа салып қою қажет.

1-топ. Кестешілер тобы

-кесте түрлерін ажырата алады.

-бұйымдарды жіптің көмегімен әр-түрлі тігістермен безендіре алады

2-топ. Безендірушілер тобы

-бұйымды сәнді тігістермен кестелей алады 

-түс үйлесімділігін ажырата алады

Оқушылармен кестемен тігілген бұйымдарға талдау жасайды


Оқушылар қойылатын сұрақтарға жауап береді



Топқа бөліну арқылы әр топ өз тапсырмаларын орындайды.


Топ өз жұмыстарын аяқтаған соң, топтар өзара ақпарат алмасады




Мұғалімнің бағалауы




Жеке бағалау





Дескриптор арқылы топтық бағалау жүреді





































Бекіту






Жеке жұмыс

Оқушы аты жазылған платформа арқылы кездейсоқ сұрақ шығып, сол сұраққа жауап береді




Сабақты қорытындылау





Әр оқушы сұраққа жауап береді



Сабақтың тақырыбын қорытындылау үшін мұғалім сөйлейді


ҚБ жеке бағалау




Бағалау парақшасы бойынша «Ең үздік топ» анықтайды

Бағалау парақшасы




Кері байланыс

«5 саусақ» әдісі арқылы оқушылар сабаққа қатысты сұрақтарға жауап береді.







Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушы-лар сұраққа жауап беру арқылы өз деңгей-лерін бағалай-ды

Стикерлер, маркерлер




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!