Модуль/пән
атауы
|
Мамандық бейіні бойынша
қолданбалы бағдарламалар пакеттерін
қолдану
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Графикалық
дизайн
Adobe Fotoshop
жолдық нұсқауларда
қолдану
|
Педагог
|
Кенжебаева
Қаракөз
|
Курс
|
2
|
Топ
|
ОП-22-9-1
|
ОП-23-11
|
|
|
|
|
Сабақтың өткізілетін
күні
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың
түрі
|
Жаңа білім беру
сабағы
|
Сабақтың мақсаты
немесе оқыту
нәтижелері
|
Компьютерлік ақпарат
түрлерімен жұмыс жүргізу дағдысын
игеру.
|
Бағалау
критерийлері
|
Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы
қорытындылап,
тапсырмаларды орындау
дәрежесіне қарай білімдерін
бағалау.
|
Оқу - әдістемелік
құралдар, әдебиеттер
|
Информатикадан
30сабақ.Балапанов.Информатика 10 сынып- Б.Қ. Сапарғалиева, Н.Е.
Масалимова, Г.А. Тезекбаева
|
Техникалық құралдар,
материалдар
|
Оқулық. Жұмыс
дәптері.
Дербес компьютерлер,
ноутбуктер, қосымша
құрылғылар,
графикалық сызба, плакаттар,
слайдтар, маркер, тақта.
|
|
Сабақ
кезеңдері
|
Түсіндіру, баяндау,
көрнекілік, сөздік.
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
(5
минут)
|
Оқушылармен
сәлемдесу,
дәрісхана тазалығын тексеру,
оқушыларды түгелдеу,
оқушылардың назарын сабаққа
аударту.
|
2.Үй тапсырамасын тексеру
кезеңі
-
минут)
|
Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы
қорытындылап,
тапсырмаларды орындау
дәрежесіне қарай білімдерін
бағалау.
|
3. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық кезеңі (жаңа
тақырыпты болжау) / Практикалық, зертханалық жұмысқа дайындық
кезеңі
( 5
минут)
|
Adobe
Photoshop
суреттерді, мәтіндерді
өзгертуге, түрлендіруге, сақтауға арналған ең танымалы графикалық
бағдарлама болып табылады. Adobe
Photoshop графикалық
бағдарламасы түстер палитрасымен жұмыс істеуге,
суреттерді еңгізуге және шығаруға, контурларын ерекшелеуге, түс
тандауға, сурет фильтрін тандауға, өлшемі мен кеңейтілімін
өзгертуге, суреттерді түстендіруге және басып шығаруға мүмкіндік
береді. Adobe Photoshop интерфейсі бағдарламамен өзара әрекеттесу
әртүрлі деңгейдегі қолданушыларға арналып ойластырылған.
Бағдарламамен жұмыс істеу: командаларды тышқанды басу арқылы жүзеге
асыру және пернетақтада белгілі бір перне комбинацияларын басу
арқылы операцияларды жүзеге асыру. Операцияларды жүзеге асырудың
екі түрі де бір бірінен оңайлығымен және функцияны орындау
жылдамдығымен ерекшеленеді. Әдеттегідей: бағдарламамен енді жұмыс
ісеуді бастаған адам меню арқылы жұмыс істегенді таңдайды, ал маман
пернетақта арқылы.
|
4.Жаңа материалды түсіндіру кезеңі (Практикалық,
зертханалық жұмысты орындау
кезеңі)
(30
минут)
|
Компьютермен жұмыс жасау
барысында студенттердің графикалық редактор түрлерімен
таныстыру.
Adobe Fotoshop бағдарламасымен
суретті өңдеу,әрлеу түрлерін көрсетіп ой –танымдық әрекеттерін
дамыту,компьютерлік білімділіктерін
арттыру.
|
5.Жаңа материалды бекіту кезеңі. (Практикалық, зертханалық
жұмысты тапсыру
кезеңі)
(20
минут)
|
1.Графикалық
редактор?
2.Реадактор
түрлері?
3.Сурет қалай
өңделеді?
4.Қалай
әрленеді?
5.Қандай форматта басып шығаруға
болады?
|
6.Үй тапсырмасы
туралы ақпараттандыру кезеңі минут)(5 минут)
|
Тест
тапсырмалары
Әлеуметтік желіден мәліметтер
іздестіру
EXCEL
Тест
тапсырмалары
Әлеуметтік желіден мәліметтер
іздестіру
Сlassroom жұмыс
жасау
|
7.Сабақты қорытындылау және
рефлексия
(5
минут)
|
Тірек мәтін
тәсілі.
Мұғалім топқа сұрақ кояды
сұраққа
Дербес компьютерде жұмыс жасау
арқылы
жауап
береді.
Жауап бере отырып осылай
өтілген тақырыптарға осылай тірек конспектісін
жасайжы.
Сауаттылыққа баулу.
Шәкірттерді елге қызмет
көрсететін иманды тұлға
ретінде қалыптастыру.
|