Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары, қмж 6-сынып 3-4 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-тоқсан 6 сынып
Бөлім: Қыс бейнесі |
№64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназия |
Педагог-дефектолог: |
Мұсақұлова Гүлназ Скандарқызы |
Күні: |
09.01-13.01.2023ж |
Сыныбы: |
6 «Д» сынып Амангелді Е. |
Сабақтың тақырыбы: |
Қыс бейнесі. Есте сақтау қабілеттерін дамытуға арналған жаттығулар Заттармен жұмыс. Зат есім |
Түзету жұмысы |
Есте сақтау, есту, көру қабілеттерін жетілдіру. |
Сабақтың мақсаты: |
Заттардың орналасуы, қызметі, түр-түсін танып білу. Оң,сол,батыс, шығыс бағыттарын үйрену. Есте сақтап, көру анализі мен синтезін дамыту. Өзін қоршаған заттарға ұқыпты болуға тәрбиелеу. |
Сөздік материалдар |
Заттар, суреттер, қима қағаздар, т.б |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Мұғалім оқушыны шаттық шеңберіне тұрғызады. Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін мұғаліммен амандасады |
Мақсаты: оқушының бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Сұрақтар қояды, пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушы сұрақтарға жауап беріп, өзара талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Суреттер |
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Қыс бейнесі туралы әңгімелеу Қыстың ерекшелігі және қыс айланыр айту |
Аудиомәтінді тыңдау |
Дескриптор - Аудиомәтінді тыңдайды - Сұрақтарға жауап береді. |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері аудиомәтін |
||
і 3мин |
3-тапсырма . |
Айтылым Суреттерді пайдалынып диалог құрады. |
Сұраққа жауап береді
|
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Суреттер топтамасы |
||
4мин |
4-тапсырма |
Айтылым Заттар туралы түсінік беру. Бізідің өміріміздегі алатын орны. Зат есім. Ережесі мен түрлерін ажырату |
|
Кесте Ақ парақтар Сұрақтар жазылған қима- қағаздар |
||
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин. |
Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі». Мұғалім оқушылардың сабаққа рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасын береді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
Бөлім: Су тіршілік көзі |
№64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназия |
Педагог-дефектолог: |
Мұсақұлова Гүлназ Скандарқызы |
Күні: |
16.01-20.01.2023ж |
Сыныбы: |
6 «Д» сынып Амангелді Е. |
Сабақтың тақырыбы: |
Су тіршілік көзі. Сын есім |
Түзету жұмысы |
Есте сақтау, есту, көру қабілеттерін жетілдіру. |
Сабақтың мақсаты: |
Заттардың орналасуы, қызметі, түр-түсін танып білу. Оң,сол,батыс, шығыс бағыттарын үйрену. Есте сақтап, көру анализі мен синтезін дамыту. Өзін қоршаған заттарға ұқыпты болуға тәрбиелеу. |
Сөздік материалдар |
Заттар, суреттер, қима қағаздар, т.б |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Мұғалім оқушыны шаттық шеңберіне тұрғызады. |
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыпқа сөзжұмбақ |
Сұрақтар қояды, пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушы сұрақтарға жауап беріп, өзара талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Суреттер |
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Жаңа сабақ: Су тіршілік көзі
|
|
Дескриптор - мәтінді тыңдайды - Сұрақтарға жауап береді. |
6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері мәтін |
||
3мин |
3-тапсырма . |
Айтылым 1. Су
туралы мақал - мәтелдер айту. |
Сұраққа жауап береді
|
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Суреттер топтамасы |
||
4мин |
4-тапсырма |
Айтылым Қыста су неге айналады? Сын есім дегеніміз не? Сын есімнің сұрақтары Мысал келтіру |
|
Кесте Ақ парақтар Сұрақтар жазылған қима- қағаздар |
||
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин. |
Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі». Мұғалім оқушылардың сабаққа рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасын береді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
Бөлім: Қысқы спорт |
№64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназия |
Педагог-дефектолог: |
Мұсақұлова Гүлназ Скандарқызы |
Күні: |
23.01-27.01.2023ж |
Сыныбы: |
6 «Д» сынып Амангелді Е. |
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқы спорт Сан есім |
Түзету жұмысы |
Есте сақтау, есту, көру қабілеттерін жетілдіру, танымын арттыру |
Сабақтың мақсаты: |
Заттардың орналасуы, қызметі, түр-түсін танып білу. Оң,сол,батыс, шығыс бағыттарын үйрену. Есте сақтап, көру анализі мен синтезін дамыту. Өзін қоршаған заттарға ұқыпты болуға тәрбиелеу. |