Күні / Дата /Date
| Сынып / Класс / Grade6 | Пән / Предмет / SubjectБиология | Мұғалім / Учитель/ TeacherСакиева Молдир Даулетбековна |
Тақырыбы / Тема / ThemeҚыналар, олардың құрылысы, қоректенуі және көбею ерекшеліктері. |
Мақсаты / Цель / ObjectiveҚыналар, олардың құрылысы, қоректенуі және көбею ерекшеліктері. Қыналардың көптүрлілігі. Қыналардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Қыналардың индикаторлық рөлі жөнінде оқушыларға ақпарат беру. |
Міндеттері / Задачи / TaskҚыналар, олардың құрылысы, қоректенуі және көбею ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, биология сабағын ағылшын тілімен кіріктіре отырып қушылардың тілдік мәдениетін қалыптастыру, сөздік қорларын молайту. Оқушылардың бірлесіп жұмыс жасауына, тәуелсіз ойлауына, өз идеяларын ұсына білуге ықпал ету. |
Тип урока/ сабақтың түрі/ type of the lessonЖаңа сабақ |
Формы и методы/ түрі мен әдістері/ form sand methodsОқыту мен оқудағы жаңа әдіс – тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану |
Оборудование/көрнекіліктер/ resources Интерактивті тақта, суреттер, оқулық, қосымша материалдар, постерлер |
Кезең / Этап / Stage | Мұғалімнің іс-әрекеті / Действияучителя /Teacher’s activity | Оқушының іс-әрекеті / Действияучащегося / Student’s activity | Қосымша / Примечание / Note |
ҰйымдастыруОрганизационныйOrganization | 1) «Сергіту сәті» - Бір бірімізге сәттілік тілейік!2) Оқушыларды топқа бөлу3) Бағалауды түсіндіру, әр топты бағалау үшін балдық гистограмма беріледі. | Оқушылар бірнеше топқа бөлінеді. Әр топ өзінің топ басшысын, таймспикер тағайындайды |
|
Үй жұмысын тексеруПроверка д/зChecking hometask | Мұғалім үй тапсырмасын тексереді. Саңырауқұлақтардың көптүрлілігі: сапрофиттер, паразиттер, симбионттар. Өсімдіктерді паразиттік саңырауқұлақтардан қорғау тәсілдері. | Әр топ мүшелеріне карточкадан беріледі. Топ оқушылары сол сұрақтарға жауап береді. |
|
Жаңа сабақНовая темаPresentation | Мұғалім интерактивті тақта арқылы жаңа сабақты түсіндіреді. | Оқушылар зейін қойын тыңдайды. |
|
БекітуУсвоение и закреплениеPractice | «Қалың және жұқа сұрақтар» әдісі.
| Қалың және жұқа сұрақтарға жауап береді.
|
|
Қорыту және жүйелеуОбобщение и систематизацияProduction | Ғажайып жетілік1) Қыналар қайда өседі? 2) Қыналардың құрылысы қандай?3) Қыналардың сыртқы құрылысы қандай болады?4) Қыналар қалай қоректенеді?5) Қыналар қалай көбейеді? 6) Қыналардың табиғаттағы, шаруашылықтағы маңызы қандай?7) Қыналар неліктен «табиғи индикатор» деп аталған? | Топтар ортақ сұрақтарға қол көтеру арқылы жауап береді. |
|
БағалауОцениваниеAssessment | Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз - өздерін бағалайды. |
|
|
РефлексияReflection | Нені білдім? Нені білгім келеді? Не қызық болды? Не білемін? |
|
|
Үй тапсырмасыДомашнее заданиеHometask | §62 оқу, мазмұнын айту. | Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады. |
|