Материалдар / Сабақ жоспары Қыналар, олардың құрылысы, қоректенуі және көбею ерекшеліктері 6 сынып

Сабақ жоспары Қыналар, олардың құрылысы, қоректенуі және көбею ерекшеліктері 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қыналар, олардың құрылысы, қоректенуі және көбею ерекшеліктері. Қыналардың көптүрлілігі. Қыналардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Қыналардың индикаторлық рөлі жөнінде оқушыларға ақпарат беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
862
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың жоспары / План урока / Lessonplan62 Оқу ісінің меңгерушісі: Акулова Роза Мирамовна _______
Күні / Дата /Date

Сынып / Класс / Grade6Пән / Предмет / SubjectБиологияМұғалім / Учитель/ TeacherСакиева Молдир Даулетбековна
Тақырыбы / Тема / ThemeҚыналар, олардың құрылысы, қоректенуі және көбею ерекшеліктері.
Мақсаты / Цель / ObjectiveҚыналар, олардың құрылысы, қоректенуі және көбею ерекшеліктері. Қыналардың көптүрлілігі. Қыналардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Қыналардың индикаторлық рөлі жөнінде оқушыларға ақпарат беру.
Міндеттері / Задачи / TaskҚыналар, олардың құрылысы, қоректенуі және көбею ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, биология сабағын ағылшын тілімен кіріктіре отырып қушылардың тілдік мәдениетін қалыптастыру, сөздік қорларын молайту. Оқушылардың бірлесіп жұмыс жасауына, тәуелсіз ойлауына, өз идеяларын ұсына білуге ықпал ету.
Тип урока/ сабақтың түрі/ type of the lessonЖаңа сабақ
Формы и методы/ түрі мен әдістері/ form sand methods
  • Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс – тәсілдер;
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оборудование/көрнекіліктер/ resources Интерактивті тақта, суреттер, оқулық, қосымша материалдар, постерлер
    Кезең / Этап / StageМұғалімнің іс-әрекеті / Действияучителя /Teacher’s activityОқушының іс-әрекеті / Действияучащегося / Student’s activityҚосымша / Примечание / Note
    ҰйымдастыруОрганизационныйOrganization1) «Сергіту сәті» - Бір бірімізге сәттілік тілейік!2) Оқушыларды топқа бөлу3) Бағалауды түсіндіру, әр топты бағалау үшін балдық гистограмма беріледі.Оқушылар бірнеше топқа бөлінеді. Әр топ өзінің топ басшысын, таймспикер тағайындайды

    Үй жұмысын тексеруПроверка д/зChecking hometaskМұғалім үй тапсырмасын тексереді. Саңырауқұлақтардың көптүрлілігі: сапрофиттер, паразиттер, симбионттар. Өсімдіктерді паразиттік саңырауқұлақтардан қорғау тәсілдері.Әр топ мүшелеріне карточкадан беріледі. Топ оқушылары сол сұрақтарға жауап береді.

    Жаңа сабақНовая темаPresentationМұғалім интерактивті тақта арқылы жаңа сабақты түсіндіреді.Оқушылар зейін қойын тыңдайды.

    БекітуУсвоение и закреплениеPractice«Қалың және жұқа сұрақтар» әдісі.



    Қалың және жұқа сұрақтарға жауап береді.



    Қорыту және жүйелеуОбобщение и систематизацияProductionҒажайып жетілік1) Қыналар қайда өседі? 2) Қыналардың құрылысы қандай?3) Қыналардың сыртқы құрылысы қандай болады?4) Қыналар қалай қоректенеді?5) Қыналар қалай көбейеді? 6) Қыналардың табиғаттағы, шаруашылықтағы маңызы қандай?7) Қыналар неліктен «табиғи индикатор» деп аталған?Топтар ортақ сұрақтарға қол көтеру арқылы жауап береді.

    БағалауОцениваниеAssessmentБағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз - өздерін бағалайды.



    РефлексияReflectionНені білдім? Нені білгім келеді? Не қызық болды? Не білемін?



    Үй тапсырмасыДомашнее заданиеHometask §62 оқу, мазмұнын айту. Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.











    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!