Мотивациялық
қозғаушы
|
Амандасу. Шаттық
шеңбер.
Доп арқылы
танысады.
|
Қуан, шаттан,
алақай!
Қуанатын күн
келді.
Күліп шықты, бүгін
күн,
Қайырлы таң, қайырлы
күн! сұраққа жауап
береді.
- Сенің атын
кім?
- Менің атым
Ерик.
- Сен неше
жастасын?
- Мен
бестемін.
|
Іздену
ұйымдастырушы
Презентация «Қысқы
киімдер»
Слайды 1 –
12
Презентция - ойын «Не
жоқ?»
Слайды 1-
11
Презнтация «Не
жейді?»
Слайды
1-9
|
Өткенді қайталау.
Д/о
Фонетикалық
жаттығу.
қыс-
қыс-қыс
қол-қол-қол-
қолғап
ет-ет –ет-
етік
күр-күр- күр –
күрте
Жаңа сөздермен
таныстыру,
Киім –
одежда
Қысқы киім – зимняя
одежда
Құлақшын –
шапка
Күрте –
куртка
Қолғап –
варежки
Етік –
сапоги
Бөкебай –
шарф
Тон –
шуба
Пима –
валенки
-
Балалар Мынау
не?
-
Бір сөзбен
қалай
-
айтамыз, бұл
нелер?
Қысқы
киімдер
Д/о «Не жоқ?» жоғалған киімді
айтады
Сергіту
сәті.(музыка)
Тіл дамыту. Сұрақ –
жауап.
|
Балалар сөздерді қазақшаға
аударады.
Қасқыр, қоян, жабайы аңдар,
түлкі, кірпі, жабай аңдар
Балалар хормен қайталап
отырады:
қыс-
қыс-қыс
қол-қол-қол-
қолғап
ет-ет –ет-
етік
күр-күр- күр –
күрте
Балалар орындықтарына дұрыс
отырып суретке қарап сөздерді қайталап үйренеді
.
-
Ия, бұл қысқы
киімдер.
-
Мынау шалбар, мынау күрте,,
етік, бөкебай,тон, пима.
-
Бұл қысқы
киімдер.
Балалар алдымен не бар екенін
айтады:
бар.
|
Рефлексивті –
коррекциялаушы
|
Мұғалім
қолындағы допты кез келген оқушыға лақтырып сұрақ қояды рнемесе
орысша айтылған сөздің қазақша аудармасын сұрайды.
Жауап бергеннен кейін допты мұғалімге
қайтарады.
|
-
Балалардың
жауаптары.
«Ал балалар тұрайық
үлкен шеңбер құрайық, көріскенше күн жақсы, сау саламат
болайық»
|