Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
5-бөлім. Мұхит –тіршілік мекені. Әбдіжәміл Нұрпейсов «Қан мен тер» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ергасымова А.Т |
|
Күні: |
5.12.2024 |
|
Сыныбы:10а |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Райдың оралуы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.2.1. мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіну 10. 5. 1. 4 есімдіктердің жасалу жолдарын білу, түрлерін ажырату, сұраққа жауап беруде орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазады (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіне біледі; есімдіктердің жасалу жолдарын білу, түрлерін ажырату, сұраққа жауап беруде орынды қолданады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
|
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Ә Нұрпейісов кім? Қайда , қашан дүниеге келген? Қандай шығармаларын білесіңдер? Қай шығармасын оқыдық? Қан мен тер романы неше бөлімнен тұрады? Қандай? Романның тақырыбы не туралы? Негізгі кейіпкерлері кімдер? Есімдіктің неше түрі бар? Мысал келтірейік . |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Қима қағаздар сұрақтар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
Бүгін сабақта Қан мен тер романы бойынша жұмыс істеуді жалғастырамыз. «Райдың оралуы» деген тақырыпта жұмыс жасаймыз. Ең алдымен түсіндірме сөздік бойынша жұмыс жасап алайық. Кіреші-жүк тасушы Тамағына тас тірелу-қақалу, өксік,өікініш Құндақ-жқргеке оралған бала. Көңілі бұзылу-қамығу,қобалжу Шидем күпі-жүннен жасалған сырт киім Сөздердің мағынасы түсінікті болса мәтінмен жұмыс жасайық. 1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыздар. Негізгі мәселелерді тезис түрінде жазыңыздар. Сұрақтарға жауап беру. Шындық\Жалған ойыны Мәтін үзіндісі кім туралы? Рай қайда келді? Райдың жағдайы қалай? Үзіндіде тағы қай кейіпкерлердің аты аталады?
2-тапсырма. Сұрақтарға жазбаша жауап беріңіздер. Жауаптарыңда есімдік түрлері болсын. Қаладан қайтқан кірешілерге ілесіп біреу келді. Оның көңілі есіне Еламан түскендіктен босады. Үйге біреулер келді. Ол жұрттың көңілін ән айтып көтерді.
3-тапсырма. Мәтінде кездесетін есімдіктерді теріп жаз. Жіктеу есімдіктерін тауып, қай септікте тұрғанын анықта. Осы, бұны, оны, мен, әр нәрсе, өзі.
|
Дескриптор: Тыңдалым: Мәтінді тыңдайды Сұрақтарға жауап береді. Мәтін бойынша тезис жазады,оқиды
Сұрақтарға жауап береді. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор: -Ақпаратты мұқият оқиды - Дұрыс, бұрыстығын тексереді, жауап береді.
Дескриптор: Оқушылар сұрақтарды мұқият оқиды Есімдіктің түрлерін қолданып ,сұрақтарға жазбаша жауап береді.
Дескриптор: Есімдіктерді табады Түрін ажыратады Жіктеу есімдігі қай септікте екенін анықтайды |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Мадақтау арқылы бағалау
Жарайсың! Сенің қолыңнан келді!
Өз-өзін бағалау
Мадақтау арқылы бағалау
Жарайсың! Сенің қолыңнан келді!
Бір-бірін бағалау |
Оқулық Жұмыс дәптерлері
Оқулық Жұмыс дәптерлері Таратпа қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||
|
«миға шабуыл» , «Шын\Жалған» Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.бір-бірін бағалау, өзара бағалау |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары. "Райдың оралуы" 10-қазақ тілі орыс сыныбы
Сабақ жоспары. "Райдың оралуы" 10-қазақ тілі орыс сыныбы
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
5-бөлім. Мұхит –тіршілік мекені. Әбдіжәміл Нұрпейсов «Қан мен тер» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ергасымова А.Т |
|
Күні: |
5.12.2024 |
|
Сыныбы:10а |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Райдың оралуы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.2.1. мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіну 10. 5. 1. 4 есімдіктердің жасалу жолдарын білу, түрлерін ажырату, сұраққа жауап беруде орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазады (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіне біледі; есімдіктердің жасалу жолдарын білу, түрлерін ажырату, сұраққа жауап беруде орынды қолданады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
|
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Ә Нұрпейісов кім? Қайда , қашан дүниеге келген? Қандай шығармаларын білесіңдер? Қай шығармасын оқыдық? Қан мен тер романы неше бөлімнен тұрады? Қандай? Романның тақырыбы не туралы? Негізгі кейіпкерлері кімдер? Есімдіктің неше түрі бар? Мысал келтірейік . |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Қима қағаздар сұрақтар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
Бүгін сабақта Қан мен тер романы бойынша жұмыс істеуді жалғастырамыз. «Райдың оралуы» деген тақырыпта жұмыс жасаймыз. Ең алдымен түсіндірме сөздік бойынша жұмыс жасап алайық. Кіреші-жүк тасушы Тамағына тас тірелу-қақалу, өксік,өікініш Құндақ-жқргеке оралған бала. Көңілі бұзылу-қамығу,қобалжу Шидем күпі-жүннен жасалған сырт киім Сөздердің мағынасы түсінікті болса мәтінмен жұмыс жасайық. 1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыздар. Негізгі мәселелерді тезис түрінде жазыңыздар. Сұрақтарға жауап беру. Шындық\Жалған ойыны Мәтін үзіндісі кім туралы? Рай қайда келді? Райдың жағдайы қалай? Үзіндіде тағы қай кейіпкерлердің аты аталады?
2-тапсырма. Сұрақтарға жазбаша жауап беріңіздер. Жауаптарыңда есімдік түрлері болсын. Қаладан қайтқан кірешілерге ілесіп біреу келді. Оның көңілі есіне Еламан түскендіктен босады. Үйге біреулер келді. Ол жұрттың көңілін ән айтып көтерді.
3-тапсырма. Мәтінде кездесетін есімдіктерді теріп жаз. Жіктеу есімдіктерін тауып, қай септікте тұрғанын анықта. Осы, бұны, оны, мен, әр нәрсе, өзі.
|
Дескриптор: Тыңдалым: Мәтінді тыңдайды Сұрақтарға жауап береді. Мәтін бойынша тезис жазады,оқиды
Сұрақтарға жауап береді. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор: -Ақпаратты мұқият оқиды - Дұрыс, бұрыстығын тексереді, жауап береді.
Дескриптор: Оқушылар сұрақтарды мұқият оқиды Есімдіктің түрлерін қолданып ,сұрақтарға жазбаша жауап береді.
Дескриптор: Есімдіктерді табады Түрін ажыратады Жіктеу есімдігі қай септікте екенін анықтайды |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Мадақтау арқылы бағалау
Жарайсың! Сенің қолыңнан келді!
Өз-өзін бағалау
Мадақтау арқылы бағалау
Жарайсың! Сенің қолыңнан келді!
Бір-бірін бағалау |
Оқулық Жұмыс дәптерлері
Оқулық Жұмыс дәптерлері Таратпа қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||
|
«миға шабуыл» , «Шын\Жалған» Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.бір-бірін бағалау, өзара бағалау |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















