Тілдік
мақсаттар
|
тыңдалым, айтылым, оқылым,
жазылым дағдыларын дамыту.
Тірек сөздер: шаңғы,
шахмат, шана.
|
Сабақтың
басы
1-3
минут
4-6
минут
|
Кіріспе
тапсырма.
«Жел туралы ертегі»
бейнефильмін көрсету
-
Жел қалай
дыбыстайды?
-
Бүгінгі сабағымызда қандай
дыбыспен танысамыз?
-
Сабақтың мақсаты қандай
болады деп ойлайсыңдар? деген сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы
мен мақсаты айқындалады.
-
Бүгінгі сабақтың бағалау
критерийлерімен таныстыру, бағалау парағын
тарату.
-
Бүгінгі
сабақта:
-
Оқимыз (жұпта шапшаң
оқу)
-
Сөз құрастырамыз (топпен
берілген әріптерден сөз құрастыру)
-
Жазамыз (жазу жолынан
шығармай, әдемі, көркем жазу)
-
Дыбыстық талдау жасаймыз
(сөздерге дыбыстық талдау жасау
-
Ш
дыбысын айтып көрейік, ш
дыбысы қандай дыбыс? Оқушылар өздері қорытынды
шығарады.
-
Қандай сөздерде ш дыбысы
естіледі, мысалдар келтірейік.
-
Қандай ереже шығаруға
болады?
(ш дыбысы дауысты дыбыс,
себебі ол созылып, әндетіп, еркін
айтылады).
|
Презентация
слайд
Жел туралы ертегі
бейнефильмі
Бағалау
парағы
|
Сабақтың
ортасы
-
минут
|
-
Оқулықтағы суретпен
жұмыс.
-
Суретте кімдер
бейнеленген?
-
Балалар қандай үйірмеге
қатысады?
-
Олар не істейді? (домбыра
тартады, теннис ойнайды, шаңғы тебеді, шана тебеді, суда
жүзеді)
-
Ортадағы суреттегі балаға ш
дыбысы бар баланың атын қояйық.
-
Ол не деп айтып тұр?
(Тамаша!)
-
Тамаша сөзі нені
білдіреді?
-
Суретті сөзбен сәйкестендір.
(шахмат, шаңғы)
-
Ш дыбыс мен әрпі. Сөздер
тыңдау және есте қалған сөздерді айту.
-
Оқылым. 1 минуттық жеке оқу. Оқушылар
іштей оқиды. Болған соң жұпта жұмыс жасап бір-біріне оқып беріп
бағалайды. Бағалау парағына белгілейді.
Оқу
дескрипторлары:
Сөздерді буынға бөліп және
тұтас оқиды;
Сөздерді қатесіз және шапшаң
оқиды.

-
Мәтінді оқу. Мәтін
мазмұнымен жұмыс.
– Шора қандай
бала?
-
Айтылым
тапсырмасы.
Сурет бойынша
жұмыс.

-
Шоқан қандай үйірмеге
барады?
-
Ол нені зерттеп жатыр?
(өрмекші)
-
Оның қолында не бар?
(ұлғайтқыш құрал)
-
Сен жануарларды, жәндіктер мен
өсімдіктерді зерттегің келе ме? Ойыңды
айт.
-
Біздің әңгімемізде қандай ш
дыбысы бар сөздер болды?
-
Топтық жұмыс.
«Сөз құрастыр». Сәйкес келетін
дыбыстарды қойып, топпен талқылап, сөз
құрастыру.
а, т, о, р, н, қ, у, ш, з,
с, д
1-топ:
...ар
2-топ:
...ала
3-топ:
...ана
4-топ:
...ара
Бағалау
критерийі:
Сөздерді дұрыс
құрастыру;
Топ ережесін
сақтау;
Сынып алдында қорғағанда
сөздерді анық және қатты айту.
Сергіту сәті: қимыл
қозғалыс жаттығу жасау
-
Шш әрпінің жазылуын
бейнематериалдан тыңдау. Жазу дәптерімен жұмыс. Шш әрпінің бас және
кіші әріптерін жазып үйрену.
Жазу жұмысының дескрипторын
оқушылар өздері құрастырады:
Саралау. Оқушыларға жеке
қолдау көрсетіп, қадағалау.

Бағалау парағына жазылымды
мұғалім бағалайды.
-
Шш дыбысы бар сөздерге
дыбыстық талдау жасау.
Оқу
дескрипторлары:
-
Шахмат, шаңғы, шана, шар
сөздеріндегі дыбыстарды дауысты және дауыссыз дыбыстартарды дұрыс
ажыратады;
-
сәйкесінше қызыл және көк
түспен бояйды;
-
буынға дұрыс
бөледі.

Оқушылар дұрыс жауап
үлгісі бойынша өзін-өзі тексереді.
|
сурет,
оқулық
видео
оқулық
сурет
әріптер және сөз жазылған
плакат, маркер
Жазу
дәптері
|