(Т) Мұғалім ксилема мен
флоэманың сурттерін көрсетеді, бұл өсімдік ұлпалары белгілі
қызметтер жүзеге асыратыны туралы оқушылардың назарын аударады.
Ксилме мен флоэма туралы оқушылар қандай білімдерін еске түсіре
алатынын сұрастырып шығады.
(Р) Оқушылар өсімдік
бойымен заттардың қозғалысын бағытын анықтауға арналған тапсырманы
орындайды.
(қосымша 1).
Дескрипторлар:
-
Өсімдік бойымен заттар
тасымалының дұрыс бағытын көрсетіңіз.
Видеоны қарап болған
соң өзін – өзі тексеру жұмысын жүргізу.
Оқушылармен бірге
ксилема мен флоэма арқылы заттардың қозғалыс бағыты туралы білімді
карточкаларды қолданып, бекіту. (қосымша
2).
Оқушылар заттардың
қозғалысын модельдеуі қажет.
(I) Ақпараттық парақты оқу.
(қосымша 3).
Кестені толтыру:
«Сабақтың ішкі құрылымысы мен қызметтері»
(қосымша
4).
Дескрипторлар:
1. Сабақтың
құрылымдарын және олардың құрылысын дұрыс
белгілейді;
2. Сабақтың қызметтерін
дұрыс белгілейді.
Алынған нәтижелерді
талдау. Мұғалімнің бағалауы.
(I) Практикалық
тапсырманы орындау «Сабақтың ішкі
құрылысын зерттеу».
(қосымша
5).
Дескрипторлар:
1. Пеларгония сабағының
уақытша препаратын дайындау:
A. Микроскоп астында
қарастыру.
B. Сабақтың ішкі
құрылысының суретін салу.
C. Суретте ксилема мен
флоэманы белгілеу.
3. Қорытынды
шығару.
Мұғалімнің
бағалауы.
(W) Тақырып бойынша
проблемалық сұрақтарға жауап.
Оқушылар тақырып
бойынша өздері сұрақтарды құрастырады және «Карусель» стратегиясы
бойынша бір – бірін сұрастырып шығады.
|