Материалдар / Сабақ жоспары Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару

Сабақ жоспары Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
1368
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика 51- сабақ. Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару

Тақырып: Уақыт туралы мақалдарМектеп:
Күні:Мұғалімніңаты-жөні:Жумаканова С:
Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары3.5.1.3 санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару
Тілдік мақсаттарШаманың бөлігін және бөлік бойынша шаманы табу: жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу.


Санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және зерттеу; кері есептерді құрастыру және шешу


Шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару Санның, шаманың, өзара байланысты шамалардың бөлігін және бөлік бойынша санды қалай табу керектігін түсіндіру.Пәндік лексика және терминология:Бөлшек, алым, бөлім, өзара байланысты шамалар.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау:


Шамалардың өзара байланысын есіңе түсір.Бағасын, санын, құнын қалай табуға болады?


Жазу:


Есептерді шешуін жазу.
Тірек білім, білік, дағдыларБөлшек және үлес ұғымы. Бағасы, саны құны түсініктері
Жоспар
ЖоспарланғануақытЖоспарланғаніс-әрекетРесурстар


0-3





Ынталандыру.Математика керек әр күнге,Математика қажет өмірде.Математиканы оқимыз,Миымызға тоқимыз.


4-6

Белсендіру. Мұғалім шамалар үшбұрышын қарауды ұсынады. Осы арқылы шамаларды өзара байланысын түсіндіреді.

Сөздік бағалау «Жарайсың!», « Өте жақсы!», «Керемет!» т,б.

тақта.







7-11





Мақсат қою (мәселелі жағдаяттар) «Ойлан,құрастыр!» ойыны 1-тапсырманы жұпта орындайды.Тапсырманың жауабын кему ретімен атап,уақыт туралы мақалды оқиды.«Шапалақ» арқылы бағалау









12-40

Жаңаны ашу. 3-тапсырманы оқып,шартын жазып,шешуін табады.(қиындық келтірген оқушыларға көмек көрсету)«Басбармақ» арқылы бағалау 4-тапсырманы топта орындайды.берлген кесте бойына есептер құрастырып,оны шешеді.І топ: 4-тапсырма (а)ІІ топ: 4-тапсырма (ә)ІІІ топ: 4-тапсырма (б) (Тапырманы орындауда қиналған оқушыларға көмек беру.)«Көршіңмен кеңес» әдісі бойынша 5- тапсырманы түсіндіре отырып орындайды,бір-бірін тексереді,салыстырады.«Смайлик» арқылы бағалау

6-тапсырманы топта орындайды.І топ: 6-тапсырма (а)ІІ топ: 6-тапсырма (ә)ІІІ топ: 6-тапсырма (б)«Смайлик» арқылы кері байланыс беруҚ.Б «Амалдарды орында және таңда!» ойыны арқылы 7-тапсырмада сағат үлгісінен өрнектің мәнін табады. «Ретін тап» ойыны арқылы 8- тапсырмада бөлшектерді өсу ретімен орналастырып,мақалдарды оқиды.

Жақшаларды теңдіктер дұрыс шығатындай қой.Оқушыларға мына тапсырманы ұсынып,жақшаларын қойдырып,тексеру.8+40:8-3·2=08+40:8-3·2=128+40:8-3·2=24













«Басбармақ» арқылы бағалау





















41-40

Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі

-Барлығын түсіндім.

-Енді түсініп келемін.

-түсінбедім.




















  • Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!