Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Қызығушылықты
ояту
0-3
|
Ынталандыру.
Мұғалім «Әкеме
көмектесемін» тақырыбы бойынша диалогке шақырады. Оқулықтың басты
кейіпкері Сырым әкесіне қалай көмектесетінін білуді
ұсынады.
|
«Әкеме көмектесемін»
тақырыбында пікірін білдіреді.
|
|
|
4-6
|
Өзектендіру.
Оқулықтағы 1-тапсырма. Әкесі
мен баласы шеберханада қалай жұмыс істейтінін қара. Оларға
бөлшектерді қораптарға салуға көмектесейік. Ондықтардан тұратын 50,
80, 90 сандарының құрамына байланысты тапсырманы орындаймыз.
40+50=90 30+20=50 70+10-80
30+60=90 40+10=50
20+60=80
20+70=90 20+30=50
50+30=80
20+80=90 10+40=50
40+40=80
|
Ондықтардың құрамымен жұмыс
жасайды.
Мысалдар
жазады.
40+50=90
30+20=50
70+10=80
|
|
Оқулық,
дәптер
|
7-10
|
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
Бүгін біз
ондықтарды, 10 көлемінде сандарды қосу және азайту бойынша
білімімізді бекітеміз.
|
Мәселелік жағдаятты
түсінеді.
|
|
|
Мағынаны
тану
10-15
|
Өзіндік
жұмыс.
Өзіндік жұмыс оқушылардың
түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы
мақсатта оқулықтағы
2-тапсырманы ұсынуына
болады.
Кейін оқушылардың үлгі бойынша
өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік беріледі.
|
Тапсырманы өзбетімен
орындайды.
10+70=80
50+40=90
100-70=30
90-80=10
30+70=100
60+20=80
|
Оқушылар тапсырманы орындау
деңгейіне байланысты «Отшашу»
әдісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
Оқулық,
дәптер.
|
15-20
|
Қиындықтарды
түзету.
Мұғалім тапсырмалардың
орындалуының дұрыстығын тексереді.
– Кімде қиындықтар
туындады?
– Сендер қай жерде қателік
жібердіңдер?
– Жіберілген қателіктің
себебі неде?
– Өз жұмыстарында қателік
болмағандар, өздеріңнің іс-әрекеттеріңнің мақсатын
тұжырымдаңдар.
(Қосымша тапсырмалар
орындау).
– Қателік байқағандардың
жұмысындағы ары қарайғы мақсаты
қандай?
(Қателіктерді
түзету).
– Қателіктерді түзету
алгоритмін қолданамыз.
Қателікті түзету үшін
оқулықтан 3-тапсырманы жұппен орындауды ұсынуға
болады.
«Кім жылдам»
ойынын ойнауға
болады.
|
Қатемен
жұмысжасайды.
Жылдамдыққа тапсырма
орындайды.
5+3+2-6-2+6=8
20+30+50-60+40=80
6-0+2-5-3=0
|
|
«Кім жылдам»
ойыны
|
20-25
|
Осығандейінөтілгенматериалменжұмыс.
Оқулықтағы №4 тапсырманы
орындауды ұсынады.
10 см = 1
дм тең екендігін еске түсіріп
таспаның ұзындығын дециметрмен
анықтау.
40см+30см=70см
50см+40см=90см
70см+10
см=80см
|
Таспаның ұзындығын дециметрмен
анықтайды.
70 см= 7
дм
90см=9дм
80см=8дм
|
Оқушылардың жұмысы смайл беру
арқылы бағаланады
|
|
25-32
|
Дәптермен
жұмыс
Дәптердегі №1 тапсырманы
орындауды ұсынады. Кестені толтыр.
Дәптердегі №2 тапсырманы
орындауды ұсынады.Тізбекті толтыр.
|
Кестені
толтырады. Қосындының және
айырманың мәндерін табады
Тізбектің мәнін
табады.
20+30=50
50+30=80
80+0=80
80+20=100
100-30=70
70+10=80
80-20=60
|
Өз білімін бағалау үшін
дәптердің жиегіндегі бағдаршамды бояйды.
|
Баспа негіздегі жұмыс
дәптері
|
Рефлексия
32-35
|
Оқушылармен INSERT
әдісі бойынша кері байланыс
орнату. Әр
оқушыға жеке парақшалар таратылады.
Осы әдіс арқылы мұғалім оқушылардың сабақты
қаншалықты түсінгендігін тексере алады.
|
Егер сабақ түсінікті болса, «+» таңбасының
тұсына;
Мүлдем түсініксіз болса,
«–»
таңбасының тұсына;
Сұрақтарына толықтай жауап ала алмаса, V
таңбасының тұсына белгішелер қою қажет.
|
|
INSERT әдісі
|