Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары "Шартты пішімдеу"
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал информатика пәнінен 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1443
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу | Мектеп: №5 А.Байтұрсынов ЖОМ КММ | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Каныбекова Нагима | |
Сынып: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Шартты пішімдеу | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.2.2.4-электронды кестеде шартты пішімдеуді қолдану. | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушы: электронды кестеде шартты форматтау әдістерін білуКөпшілік оқушылар: шартты форматтау түрлерін қолданып ақпараттарды форматтай алуКейбір оқушылар: шартты форматтау түрлерін әртүрлі салада қолдану | |
Ойлау дағдылары | Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау | |
Бағалау критерийі | ||
Тілдік мақсаттар | Лексика және терминалогия:формат, шкала, шарт, гистограмма, теңестіру, шекара Жазылым, оқылымшкала– көрсеткіш – scaleгистограмма – моделирование –histogramграница-шекара-border Диалогтармен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Шартты форматтау құрал-саймандары қандай бөлімдерден тұрады? | |
Құндылықтарға баулу | • Зайырлы қоғамға сай тұлға тәрбиелеу , салауатты өмір салтын қалыптастыруға ықпал жасау | |
Пәнаралық байланыс | Орыс тілі( командаларды қолданады), математика(сандармен жұмыс), география(өзендермен танысады), музыка (әуен тыңдайды) | |
Алдыңғы білім | Электрондык кесте элементтерін пішімдеуге сүйенеді | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы3мин «Сәлемдеме жіберіңіз» әдісі5 мин | Ұйымдастыру: Ынтымақтастық атмосферасы«Досымның жақсы қасиеттері»оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін айтады. Топқа бөлу: «Формат», «Шарт» сөздері арқылы топқа бөлемін «Сәлемдеме жіберіңіз» әдісіСұрақты қағазға жазып бірнеше қабат етип ораймыз. Музыка коямыз Музыка болып жаткан кезде оқушылар хатты бір-біріне береді. Әуен тоқтағанда бір қабатын ашып сұраққа жауап береді.Заттың орамасы біткенше орындалады.. Сұрақтар:1. Ұяшықтарды біртекті мәліметтермен автоматты толтыру дегеніміз не? 2. Қандай мәлімет түрлерімен ұяшықтарды автоматты толтыруға болады? 3. Ұяшықтағы сандарды автоматты қосу жұмысы қалай орындалады? 4. Ұяшықтарға формуланы автоматты қою дегеніміз не? 5. Ұяшықтарды автоматты толтыру пайдаланушының жұмысында қандай артықшылық береді? Бағдаршам әдісіОқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті, сары-түсінгім келеді). ·Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. | Формат, шарт сөзі жазылған кеспе қағаздар Сұрақтар жазылған орама хаттар |
Сабақтың ортасы «Адасқан әріптер» әдісі2 мин «Джигсо» әдісі. 7 мин «Балық қаңқасы» әдісі. 5мин 5 мин 5 мин 5 мин | «Миға шабуыл»«Адасқан әріптер» әдісі. Оқушылар әріптерден шартты пішімдеу сөзін құрастырады. Деу-ша-ім-рт-піш-ты Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі. Топтарға абзац бойынша мәтінді бөліп оқытамын. Топ басшысы келесі топқа оқулықта не түсінгенін айтып бередіӨрмекші әдісіЖіпті бір-біріне лақтыра отырып, оқыған тақырыптары бойынша сұрақтар қояды жіптің басы кімге барса сол сұраққа жауап береді Жеке жұмыс «Балық қаңқасы» әдісі. Балықтың басына: зерттелетін , қаралатын, талқыланатын тақырып жазылады.Оң жақ қабырға сүйектеріне: анықтаған проблема себептері, тақырыптың негізгі мазмұндары мен түсініктері жазылады.Сол жақ қабырға сүйектеріне: проблемаларды шешу жолдары, қарама-қайшылық тудырушы кедергілер жазылады.Балықтың құйрығына: анықталған жұмыстың нәтижесі мен талданған тақырыптың қорытындылау сұрағына жауап жазылады. Сұрақтар:1. Шартты форматтау дегеніміз не? 2. Шартты форматтау құрал-саймандары қандай бөлімдерден тұрады? 3. Шартты форматтау бөліміндегі қандай қызмет түрлері бар және олардың қызметтері қалай сипатталады? 4. «Набор значков (Белгішелер жиынтығы) бөлімінде ұяшықтарға белгішелерді қою әдісін түсіндіріп бер. 5. Түстік шкалалар бөлімінде ұяшықтарға түстерді таңдауды қалай жүзеге асырады? Смайликтер Жеке жұмысТапсырма 1 Кітаптың атауы, бағасы, және саны көрсетілген кесте берілген. Осы кестеде төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:1. «Бағалар»бағанасында құны 600 тн жоғары оқулықтарды ерекшелеңдер2. «Саны» бағанасында алғашқы ең көп сандағы 5 оқулықты ерекшеле3. «Саны» бағанасындағы ұяшықтардағы мәндердің үлкен кішісіне қарай боя Дескрипторлар1. Құны жоғары оқулықты ерекшелей алады2. Алғашқы ең көп санды табуды біледі3 Мәндердің улкен кішісіне қарай бояй аладыСмаиликтер Жеке жұмысТапсырма2 Excel бағдарламасын іске қосыңдар. Кестеден 5 бағанды таңдап, оларды төмендегі ереже бойынша толтыр. 1-бағанда-50 мен 50 арасындағысандар2-бағанда-20 мен 80 арасындағысандар3-бағанда-60 пен 40 арасындағысандар4-бағанда-30 бен 70 арасындағысандар5-бағанда-40 пен 60 арасындағысандар. Шарттыформаттаудықолданыперекшелеңдер: ҚызылтүспентеріссандардыЖасылтүспен 0 мен 10 арасындағысандардыКөктүспен 30 бен 40 арасындағысандардыСары түспен 50-80 арасындағысандардыерекшелеңдер. Дескрипторлар:1. Кестенің шекараларын қояды2. Бағаналарды ережеге сай сандық мәліметтермен толтырады3. Ең аз бес санды ерекшелейді Басбармақ әдісін қолдану Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Жеке жұмысТапсырма 3 Ең ұзын өзен Сендерге әлем өзендерінің арасынан 15 өзен ұзындығы және су бассейнінің көлемі бойынша берілген. Осы мәліметтердіөңдеңдер Дескриптор1. Кестенің шекараларын қояды, мәліметтермен толтырады2. Ең ұзын 5 өзенді анықтайды3. Су бассейнінің көлемі бойынша ең үлкен 5 өзенді анықтайды4. Ең қысқа 5 өзенді табады5. Су бассеинінің көлемі бойынша ең аз 5 өзенді ерекшелейді 2 жұлдыз 1 тілек әдісіЕкі жұлдыз-жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат. Бір тілек- бұл жақсартуға болатын нәрсе. | Кеспе қағаздар Оқулық, 64 бет Балық қаңқасының суреті, сұрақтар жазылған қағаздар Окулык 65 бетКомпьютер Смайликтер Компьютер, окулык 70бет Компьютер, окулык 71 бет |
Сабақтың соңы3 мин | «Миыңның суретін сал»әдісіОқушылар мидың суретін дәптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады. Үйге тапсырма беру: Оқулыктан келесі тақырыпқа шолу жасап келу | Дәптер, мидың суреті |
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып жасалған саралау тапсырмалары төмендегідей нәтиже көрсетті:Ерекше қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар:Қолдауды қажет ететін оқушыларға сұрақтар қою арқылы мадақтап отырамын, түйін сөзді қолдану барысында тақырыпты болжауын, қажетті ақпаратты түсінуіне қолдау көрсетемін | Оқушылардың сабақ барысында тапсырмаларды орындауына қарай «Бағдаршам» әдісі, «Өрмекші» әдісі, «Басбармақ» әдісі, «2жұлдыз 1 тілек» әдісі, «Миыңның суретін сал» әдістерін қолдандым | Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)