Авторы: Бутанова Алия
Серикболовна
Шығыс Қазақстан облысы Семей
қаласы «№36 ЖОББ мектебі» КММ
инклюзияны қолдау кабинетінің
логопеді
4 –
сынып
Тақырыбы: Сөйлем.Сөз.
Мақсаты:
Білімділік: Сөз бен сөйлемді
ажырату, әріптерді дұрыс жазу.
әріптерді дұрыс жазғыздыруға
негіз болу; «орман» тақырыбы бойынша сөздік қорын
дамыту.
Тәрбиелік: оқушының сабаққа
деген жағымды көз қарасын, ұқыптылығын
қалыптастыру.
Түзету-дамытушылық:
фонематикалық естуді, зейінді, ойлауды, есті дамытуға жағдай
тудыру; дыбыстық анализ және синтез дағдыларын дамытуға негіз
болу.
Сабақтың
барысы:
Ұйымдастырушылық
кезең.
Оқушымен амандасу, зейінін
сабаққа аудару.
Артикуляциялық
гимнастика.
Логопед: - Дыбыстарды нақты
және әдемі дыбыстау үшін біз жаттығулар орындаймыз. Мысалы:
«Сағат», «Ине», «Алтыбақан», «Тәтті тосап»,
«Кесе».
Логопед: - Казір қандай жыл
мезгілі?
Массаж
Оқушы: -
Күз.
Логопед: - Күздің қандай
белгілерін білесің?
Оқушы: - Жапырақтар түседі,
жаңбыр жауады, күн суытады және т.б.
Логопед: - Өзіне жаңбырдың
жауғанын елестетіп көрші, ол бетіміздің бойымен ағады (сипалау), ал
енді жаңбырдың тамшылары бетімізге соғылады (саусақ ұштарымен бетті
ақырын соққылау), ал енді су бетіміз бен мойын арқылы ағады (бет
пен мойынды сипалау).
Мимикалық бұлшық еттерді
дамыту.
Логопед: - Жаңбырдан кейін
жарқырап күннің көзі шыға келеді, біз оған қуанамыз (күлімдеу).
Бірақ қайтадан бұлттар толып жиналды, біз оған қапаланамыз (қабақ
түйю). Одан соң күзгі жел соғып, бұлттарды алып кетті, біз қайтадан
қуанамыз (күлімдеу).
Негізгі
бөлім.
Логопед: - Әмір, сөз дегеніміз
не?
Сөз- әріптерден , дыбыстардан,
буыннан құралады.
Логопед:-Ал, сөйлем дегенді
қалай түсінесің?
Сөйлем- сөздерден құралады,
соңына тыс белгісі қойылады, бірінші сөзі бас әріппен жазылады,
сөздер бөлек жазылады, белгілі бір ойды
білдіреді.
Сергіту
жаттығуы.
«Фотоаппарат» Қысқа мерзімді көру арқылы
есте сақтауды дамыту.
Алдымен балаға өзін
фотоаппарат ретінде сезіну керек. Және үстел үстіндегі заттарды
есте сақтау. Баланың көзін жұмдырып есте қалған заттарды
айтқызу.
1 – тапсырма. Сөйлемдерді
ретімен құрап жаз.
Жарқырайды шам электр көшеде.
Доп қызыты болды балаларға ойнау.
Автобуспен мектепке мен
барамын.
2 –
тапсырма. Сөздерді көпше түрде
жаз
Кітап-
Журнал-
Тоғай-
Гүл-
Жапырақ-
Машина-
Бала-
Қорытындылау.