Материалдар / сабақ жоспары Сөйлеу тілінде Р-рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары Сөйлеу тілінде Р-рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу кемшіліктерін жою
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
352
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Логопедиялық сабақ жоспары


Күні:

Зерттеу кезеңі. Сөйлеу тілінде Р-Рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу

Тақырыбы: Зерттеу кезеңі.

Мақсаты: -Сөйлеу кемшіліктерін жою, белсенді сөздік қорды молайту.

Көрнекіліктер: Айна, профиль, артикуляциялық жаттығулр үлгісі, сюжетті суреттер, дыбыстар мен әріптер, ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған дидактикалық материалдар,


Іс- әрекет кезеңдері

Логопедтің іс-әрекеттері

Балалардың

іс-әрекеттері

Ынталан-дырушылық

Алфавиттік карта.

Сөйлеу тілін –жетілдіруде ең басты тұрмыстағы сөйлеу қатынасына ерекше көңіл бөлу керек. «Ауыру қалсада, әдет қалмайды»-дегендей күнделікті өмірде қате сөйлеп үйреніп алсаңыз , қанша дайындалып ескергеніңізбен көпшілік алдына шыққанда сол әдетті қоя алмайсыз.

Қалай ойлайсыңдар, бүгін не туралы әңгімелесеміз? (Ойыншықтар туралы) Сұрақтар

Ойыншықтарға нелер жатады? Т.б

Балалар

ойыншықтар

туралы өз білгендерін айтады. Балалар логопедпен бірге ойыншықтар

мен танысып отырып сөйлеу тілін зертеу

Ұйымдас-

тырушылық-

ізденіс

2. Пирамида балаларға көрсетіледі.

-Пирамиданың бөлімдерін атайық.

-Пирамидада қандай түстер бар?

-Пирамида неден жасалған?

3. «Ойыншықтар дүкенінде». Дидактикалық ойын.

Есте сақтау

4. Сергіту сәті.

Ұзын құлақ, сұр қоян

Естіп қалып сыбдырды

Ойлы, қырлы жерлермен

Ытқып-ытқып жүгірді.

5. Тақпақ.

Біздерде бар қуыршақ,

Бұзау, қозы, құлыншақ.

Ойыншықтар тыңдайды,

Ақыл айтсақ, бұйырсақ.

Балалар пирамиданың бөліктерін, түстерін атады.



Балалар өз орындарында тұрып сергіту сәтін көңілдене орындады.


Тақпақты жаттау.

Рефлекстік-

жинақтаушы

Қорытынды

Жұмбақ шешу:

Ұрып қалсаң, кері атып,

Оралады өзіңе,

Көрсе досың бері атып,

Қайтып барар өзіңе. (Доп)

Ойыншықтардың атауларын олардың түрлерін ажырата білу.

Жұмбақты шешті, ойыншықтар туралы біледі.


Атауларын атады, ажырата білді.

Күтілетін нәтиже

Білу: Ойыншықтар туралысөйлеу тілі зерттелді.

Игеру: Ойыншықтар туралы әңгіме сұхбат жүргізілді.

Меңгеру: Тақпақ жаттау. Әңгімелеу.


Тексерілді:


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!