Логопедиялық сабақ
жоспары
Күні:
Зерттеу кезеңі. Сөйлеу
тілінде Р-Рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны
зерттеу
Тақырыбы: Зерттеу
кезеңі.
Мақсаты: -Сөйлеу кемшіліктерін
жою, белсенді сөздік қорды молайту.
Көрнекіліктер: Айна, профиль, артикуляциялық жаттығулр
үлгісі, сюжетті суреттер, дыбыстар мен әріптер, ұсақ қол
моторикасын дамытуға арналған дидактикалық
материалдар,
Іс- әрекет кезеңдері
|
Логопедтің іс-әрекеттері
|
Балалардың
іс-әрекеттері
|
Ынталан-дырушылық
|
Алфавиттік
карта.
Сөйлеу тілін
–жетілдіруде ең басты тұрмыстағы сөйлеу қатынасына ерекше көңіл
бөлу керек. «Ауыру қалсада, әдет қалмайды»-дегендей күнделікті
өмірде қате сөйлеп үйреніп алсаңыз , қанша дайындалып
ескергеніңізбен көпшілік алдына шыққанда сол әдетті қоя
алмайсыз.
Қалай ойлайсыңдар, бүгін не туралы әңгімелесеміз?
(Ойыншықтар туралы) Сұрақтар
Ойыншықтарға нелер жатады? Т.б
|
Балалар
ойыншықтар
туралы өз білгендерін
айтады. Балалар логопедпен бірге ойыншықтар
мен
танысып отырып сөйлеу тілін зертеу
|
Ұйымдас-
тырушылық-
ізденіс
|
2.
Пирамида балаларға
көрсетіледі.
-Пирамиданың бөлімдерін атайық.
-Пирамидада қандай түстер бар?
-Пирамида неден жасалған?
3. «Ойыншықтар
дүкенінде». Дидактикалық ойын.
Есте
сақтау
4. Сергіту
сәті.
Ұзын құлақ, сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы, қырлы жерлермен
Ытқып-ытқып жүгірді.
5.
Тақпақ.
Біздерде бар қуыршақ,
Бұзау, қозы, құлыншақ.
Ойыншықтар тыңдайды,
Ақыл айтсақ,
бұйырсақ.
|
Балалар пирамиданың
бөліктерін, түстерін атады.
Балалар өз орындарында
тұрып сергіту сәтін көңілдене орындады.
Тақпақты
жаттау.
|
Рефлекстік-
жинақтаушы
|
Қорытынды
Жұмбақ
шешу:
Ұрып қалсаң, кері атып,
Оралады өзіңе,
Көрсе досың бері атып,
Қайтып барар өзіңе. (Доп)
Ойыншықтардың атауларын
олардың түрлерін ажырата білу.
|
Жұмбақты шешті,
ойыншықтар туралы біледі.
Атауларын
атады, ажырата білді.
|
Күтілетін
нәтиже
Білу: Ойыншықтар
туралысөйлеу тілі зерттелді.
Игеру: Ойыншықтар
туралы әңгіме сұхбат жүргізілді.
Меңгеру: Тақпақ
жаттау. Әңгімелеу.
Тексерілді: