Логопедиялық сабақ жоспары
Күні:
Зерттеу кезеңі. Сөйлеу тілінде Р-Рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу
Тақырыбы: Зерттеу кезеңі.
Мақсаты: -Сөйлеу кемшіліктерін жою, белсенді сөздік қорды молайту.
Көрнекіліктер: Айна, профиль, артикуляциялық жаттығулр үлгісі, сюжетті суреттер, дыбыстар мен әріптер, ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған дидактикалық материалдар,
|
Іс- әрекет кезеңдері |
Логопедтің іс-әрекеттері |
Балалардың іс-әрекеттері |
|
Ынталан-дырушылық |
Алфавиттік карта. Сөйлеу тілін –жетілдіруде ең басты тұрмыстағы сөйлеу қатынасына ерекше көңіл бөлу керек. «Ауыру қалсада, әдет қалмайды»-дегендей күнделікті өмірде қате сөйлеп үйреніп алсаңыз , қанша дайындалып ескергеніңізбен көпшілік алдына шыққанда сол әдетті қоя алмайсыз. Қалай ойлайсыңдар, бүгін не туралы әңгімелесеміз? (Ойыншықтар туралы) Сұрақтар Ойыншықтарға нелер жатады? Т.б |
Балалар ойыншықтар туралы өз білгендерін айтады. Балалар логопедпен бірге ойыншықтар мен танысып отырып сөйлеу тілін зертеу |
|
Ұйымдас- тырушылық- ізденіс |
2. Пирамида балаларға көрсетіледі. -Пирамиданың бөлімдерін атайық. -Пирамидада қандай түстер бар? -Пирамида неден жасалған? 3. «Ойыншықтар дүкенінде». Дидактикалық ойын. Есте сақтау 4. Сергіту сәті. Ұзын құлақ, сұр қоян Естіп қалып сыбдырды Ойлы, қырлы жерлермен Ытқып-ытқып жүгірді. 5. Тақпақ. Біздерде бар қуыршақ, Бұзау, қозы, құлыншақ. Ойыншықтар тыңдайды, Ақыл айтсақ, бұйырсақ. |
Балалар пирамиданың бөліктерін, түстерін атады. Балалар өз орындарында тұрып сергіту сәтін көңілдене орындады. Тақпақты жаттау. |
|
Рефлекстік- жинақтаушы |
Қорытынды Жұмбақ шешу: Ұрып қалсаң, кері атып, Оралады өзіңе, Көрсе досың бері атып, Қайтып барар өзіңе. (Доп) Ойыншықтардың атауларын олардың түрлерін ажырата білу. |
Жұмбақты шешті, ойыншықтар туралы біледі. Атауларын атады, ажырата білді. |
Күтілетін нәтиже
Білу: Ойыншықтар туралысөйлеу тілі зерттелді.
Игеру: Ойыншықтар туралы әңгіме сұхбат жүргізілді.
Меңгеру: Тақпақ жаттау. Әңгімелеу.
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары Сөйлеу тілінде Р-рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу
сабақ жоспары Сөйлеу тілінде Р-рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу
Логопедиялық сабақ жоспары
Күні:
Зерттеу кезеңі. Сөйлеу тілінде Р-Рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу
Тақырыбы: Зерттеу кезеңі.
Мақсаты: -Сөйлеу кемшіліктерін жою, белсенді сөздік қорды молайту.
Көрнекіліктер: Айна, профиль, артикуляциялық жаттығулр үлгісі, сюжетті суреттер, дыбыстар мен әріптер, ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған дидактикалық материалдар,
|
Іс- әрекет кезеңдері |
Логопедтің іс-әрекеттері |
Балалардың іс-әрекеттері |
|
Ынталан-дырушылық |
Алфавиттік карта. Сөйлеу тілін –жетілдіруде ең басты тұрмыстағы сөйлеу қатынасына ерекше көңіл бөлу керек. «Ауыру қалсада, әдет қалмайды»-дегендей күнделікті өмірде қате сөйлеп үйреніп алсаңыз , қанша дайындалып ескергеніңізбен көпшілік алдына шыққанда сол әдетті қоя алмайсыз. Қалай ойлайсыңдар, бүгін не туралы әңгімелесеміз? (Ойыншықтар туралы) Сұрақтар Ойыншықтарға нелер жатады? Т.б |
Балалар ойыншықтар туралы өз білгендерін айтады. Балалар логопедпен бірге ойыншықтар мен танысып отырып сөйлеу тілін зертеу |
|
Ұйымдас- тырушылық- ізденіс |
2. Пирамида балаларға көрсетіледі. -Пирамиданың бөлімдерін атайық. -Пирамидада қандай түстер бар? -Пирамида неден жасалған? 3. «Ойыншықтар дүкенінде». Дидактикалық ойын. Есте сақтау 4. Сергіту сәті. Ұзын құлақ, сұр қоян Естіп қалып сыбдырды Ойлы, қырлы жерлермен Ытқып-ытқып жүгірді. 5. Тақпақ. Біздерде бар қуыршақ, Бұзау, қозы, құлыншақ. Ойыншықтар тыңдайды, Ақыл айтсақ, бұйырсақ. |
Балалар пирамиданың бөліктерін, түстерін атады. Балалар өз орындарында тұрып сергіту сәтін көңілдене орындады. Тақпақты жаттау. |
|
Рефлекстік- жинақтаушы |
Қорытынды Жұмбақ шешу: Ұрып қалсаң, кері атып, Оралады өзіңе, Көрсе досың бері атып, Қайтып барар өзіңе. (Доп) Ойыншықтардың атауларын олардың түрлерін ажырата білу. |
Жұмбақты шешті, ойыншықтар туралы біледі. Атауларын атады, ажырата білді. |
Күтілетін нәтиже
Білу: Ойыншықтар туралысөйлеу тілі зерттелді.
Игеру: Ойыншықтар туралы әңгіме сұхбат жүргізілді.
Меңгеру: Тақпақ жаттау. Әңгімелеу.
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз













