Материалдар / сабақ жоспары Сөйлеу тілінде Р-рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу

сабақ жоспары Сөйлеу тілінде Р-рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу кемшіліктерін жою
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Логопедиялық сабақ жоспары


Күні:

Зерттеу кезеңі. Сөйлеу тілінде Р-Рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу

Тақырыбы: Зерттеу кезеңі.

Мақсаты: -Сөйлеу кемшіліктерін жою, белсенді сөздік қорды молайту.

Көрнекіліктер: Айна, профиль, артикуляциялық жаттығулр үлгісі, сюжетті суреттер, дыбыстар мен әріптер, ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған дидактикалық материалдар,


Іс- әрекет кезеңдері

Логопедтің іс-әрекеттері

Балалардың

іс-әрекеттері

Ынталан-дырушылық

Алфавиттік карта.

Сөйлеу тілін –жетілдіруде ең басты тұрмыстағы сөйлеу қатынасына ерекше көңіл бөлу керек. «Ауыру қалсада, әдет қалмайды»-дегендей күнделікті өмірде қате сөйлеп үйреніп алсаңыз , қанша дайындалып ескергеніңізбен көпшілік алдына шыққанда сол әдетті қоя алмайсыз.

Қалай ойлайсыңдар, бүгін не туралы әңгімелесеміз? (Ойыншықтар туралы) Сұрақтар

Ойыншықтарға нелер жатады? Т.б

Балалар

ойыншықтар

туралы өз білгендерін айтады. Балалар логопедпен бірге ойыншықтар

мен танысып отырып сөйлеу тілін зертеу

Ұйымдас-

тырушылық-

ізденіс

2. Пирамида балаларға көрсетіледі.

-Пирамиданың бөлімдерін атайық.

-Пирамидада қандай түстер бар?

-Пирамида неден жасалған?

3. «Ойыншықтар дүкенінде». Дидактикалық ойын.

Есте сақтау

4. Сергіту сәті.

Ұзын құлақ, сұр қоян

Естіп қалып сыбдырды

Ойлы, қырлы жерлермен

Ытқып-ытқып жүгірді.

5. Тақпақ.

Біздерде бар қуыршақ,

Бұзау, қозы, құлыншақ.

Ойыншықтар тыңдайды,

Ақыл айтсақ, бұйырсақ.

Балалар пирамиданың бөліктерін, түстерін атады.



Балалар өз орындарында тұрып сергіту сәтін көңілдене орындады.


Тақпақты жаттау.

Рефлекстік-

жинақтаушы

Қорытынды

Жұмбақ шешу:

Ұрып қалсаң, кері атып,

Оралады өзіңе,

Көрсе досың бері атып,

Қайтып барар өзіңе. (Доп)

Ойыншықтардың атауларын олардың түрлерін ажырата білу.

Жұмбақты шешті, ойыншықтар туралы біледі.


Атауларын атады, ажырата білді.

Күтілетін нәтиже

Білу: Ойыншықтар туралысөйлеу тілі зерттелді.

Игеру: Ойыншықтар туралы әңгіме сұхбат жүргізілді.

Меңгеру: Тақпақ жаттау. Әңгімелеу.


Тексерілді:


ЖИ арқылы жасау
08 Ақпан 2023
466
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі