сабақ жоспары Сөйлеу тілінде Р-рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспары Сөйлеу тілінде Р-рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу кемшіліктерін жою
Материалдың қысқаша нұсқасы

Логопедиялық сабақ жоспары


Күні:

Зерттеу кезеңі. Сөйлеу тілінде Р-Рь дыбыс бұзылыстары бар оқушыны зерттеу

Тақырыбы: Зерттеу кезеңі.

Мақсаты: -Сөйлеу кемшіліктерін жою, белсенді сөздік қорды молайту.

Көрнекіліктер: Айна, профиль, артикуляциялық жаттығулр үлгісі, сюжетті суреттер, дыбыстар мен әріптер, ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған дидактикалық материалдар,


Іс- әрекет кезеңдері

Логопедтің іс-әрекеттері

Балалардың

іс-әрекеттері

Ынталан-дырушылық

Алфавиттік карта.

Сөйлеу тілін –жетілдіруде ең басты тұрмыстағы сөйлеу қатынасына ерекше көңіл бөлу керек. «Ауыру қалсада, әдет қалмайды»-дегендей күнделікті өмірде қате сөйлеп үйреніп алсаңыз , қанша дайындалып ескергеніңізбен көпшілік алдына шыққанда сол әдетті қоя алмайсыз.

Қалай ойлайсыңдар, бүгін не туралы әңгімелесеміз? (Ойыншықтар туралы) Сұрақтар

Ойыншықтарға нелер жатады? Т.б

Балалар

ойыншықтар

туралы өз білгендерін айтады. Балалар логопедпен бірге ойыншықтар

мен танысып отырып сөйлеу тілін зертеу

Ұйымдас-

тырушылық-

ізденіс

2. Пирамида балаларға көрсетіледі.

-Пирамиданың бөлімдерін атайық.

-Пирамидада қандай түстер бар?

-Пирамида неден жасалған?

3. «Ойыншықтар дүкенінде». Дидактикалық ойын.

Есте сақтау

4. Сергіту сәті.

Ұзын құлақ, сұр қоян

Естіп қалып сыбдырды

Ойлы, қырлы жерлермен

Ытқып-ытқып жүгірді.

5. Тақпақ.

Біздерде бар қуыршақ,

Бұзау, қозы, құлыншақ.

Ойыншықтар тыңдайды,

Ақыл айтсақ, бұйырсақ.

Балалар пирамиданың бөліктерін, түстерін атады.



Балалар өз орындарында тұрып сергіту сәтін көңілдене орындады.


Тақпақты жаттау.

Рефлекстік-

жинақтаушы

Қорытынды

Жұмбақ шешу:

Ұрып қалсаң, кері атып,

Оралады өзіңе,

Көрсе досың бері атып,

Қайтып барар өзіңе. (Доп)

Ойыншықтардың атауларын олардың түрлерін ажырата білу.

Жұмбақты шешті, ойыншықтар туралы біледі.


Атауларын атады, ажырата білді.

Күтілетін нәтиже

Білу: Ойыншықтар туралысөйлеу тілі зерттелді.

Игеру: Ойыншықтар туралы әңгіме сұхбат жүргізілді.

Меңгеру: Тақпақ жаттау. Әңгімелеу.


Тексерілді:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2023
499
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі