Тексерілді:
Қысқа мерзімдік жоспарлау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Сөз таптарын еске түсіреміз"
Сабақ жоспары "Сөз таптарын еске түсіреміз"
Тексерілді:
Қысқа мерзімдік жоспарлау
|
Пәні: қазақ тілі |
Сабақ тақырыбы: Сөз таптарын еске түсіреміз |
Күні: |
|||||||||
|
Сынып: |
Мұғалімнің есімі: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Оқушылардың сөз таптары туралы
алған білімдерін кеңейтеді.Әр алуан іс- әрекет барысында сөз
таптарын таба біледі.Сауатты жазуға
дағдыланады. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Сөз таптары туралы біледі |
||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Сөз таптарының түрлерін біледі. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Сөз таптарын сұрақтары мен жаза алады |
|||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар істей алады: білгендерін қолданып, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. |
||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сөз,сөйлем,сөз тіркесі |
|||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Сөз табі дегенде нені түсінесіңдер? |
|||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Сендер қай сөз таптарын білесіңдер? |
|||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: жаттығуларды жазады |
|||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Шығармашылық жұмыс |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||
|
Басталуы |
Балалар алдымен ойымызды
жинақтап сөз таптарын еске түсірейік. |
ББ кестесі |
|||||||||
|
Ортасы |
Өзіндік жұмыс . Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4,5-жаттығу жеке жұмыс |
Оқулық А4 қағаз Дәптер |
|||||||||
|
Аяқталуы |
Бүгінгі біздің орындаған
тапсырмаларымыздың бәрі не туралы болды? Екі жақты күнделік стратегиясы
|
Кеспе қағаздар дәптер |
|||||||||
|
Қосымша ақпарат : мазмұндамалар жинағы,журналдар |
|||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымше көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Панаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||
|
Деңгейіна қарай тапсырмалар беремін. |
Ұпайлармен бағалау. |
Қазақ тілі,дүниетану. |
|||||||||
|
Рефлекция.Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді? |
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













