Материалдар / Сабақ жоспары "Судың маңызы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Судың маңызы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары орыс мектебінің 5 сыныбына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
695
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ : 16-17

Мектеп: №20 ОМЛ

Күні: 27-28.11.2017 ж.

Мұғалім: Нурманова Т.Б.

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы:

Судың маңызы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

5.Ж2.Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.

Сабақ мақсаты:

Оқушылар жазылым тапсырмасының алдында эссе мазмұнындағы қолдануға мүмкін болатын сөздермен танысу арқылы дескрипторлардың көмегімен эссе жұмысын жазады.

Жетістік критерийлері:

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): судың маңызы туралы қазақ тілінде ақпарат бере алады.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тіліндегі қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы адамзат үшін судың маңызын айтады, сипаттайды.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): сыныптастарымен қазақша тілдесе алады, қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы сұхбаттасады.

Құндылықтарды игерту:

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда көрініс табады.

Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану

АКТ-ны қолдану дағдылары:

PowerPoint таныстырылымы, жазалым тапсырмасына қатысты бейнебаян

Бағалау критерийлері:

Тақырыпқа қатысты оқиғаны сипаттайды.

Эссе құрылымын сақтайды.

Дескрипторлар:

эссенің кіріспе бөлімінде өзен жағасының қоқыс орнына айналғанын сипаттайды; (15 сөз)

эссенің негізгі бөлімінде достарымен өзен жағасын тазалау жұмысы туралы сипаттайды; (40 сөз)

эссенің қорытынды бөлімінде ауыл тұрғындарының ризашылығы туралы сипаттайды. (15 сөз)

эссе құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтайды.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

Пән лексикасы және терминология:өзен жағасы, қоқыс, демалушылар, қоқыстан тазарту, риза болу

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Сондықтан, өйткені, бірақ

Осыған дейін меңгерілген білім

Ғаламшардағы су мәселесіне қатысты ақпаратқа өз көзқарасын білдірді.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы

6 минут


Қызығушылықты ояту

«Мусорные люди» на пляже Барселоны» шағын бейнебаянын көреді. 3 минут


Ой шақыру сұрақтары: 3 минут

Бейнебаянда қандай мәселе көтеріледі?

Сіздердің ауылдарыңызда өзен бар ма?

Оның айналасы ластана ма?

Оны кімдер ластайды?

Өзен жағасын қоқыстан кім тазалайды?

Оқушылардың ой-пікірлері тыңдалады.


Оқушылар жауаптары негізінде сабақ тақырыбына болжау жасайды.


https://www.youtube.com/watch?v=qOUzw51fRTA



Сабақ ортасы

34 минут





Мұғалім оқушыларды оқу мақсатымен, сабақ мақсатымен таныстырады.

Бағалау критерийімен таныстырады. 2 минут


Жазылымалды тапсырмасы

Сөздікпен жұмыс. 7 минут

Мұғалім оқушыларға жазылымда қолдануға тиісті сөздер мен сөз тіркестерін таратып, мағынасын суреттер арқылы тақтадан көрсетеді. Оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін қатыстыра отырып, ауызша сөйлемдер құрайды.

Сөз

Сөз тіркесімділік

Сурет

Өзен

Өзен жағасы

Демалушылар

Демалушылар демалады

Демалу, тынығу

Өзен жағасында демалады

Қоқыс

Қоқыстарды тастайды

Тазалау, тазарту

Қоқыстан тазалау

Қоқыстан тазарту

Қап

Қапқа салу

Риза болу, разы болу

Тұрғындар риза болды

Тақтайша

Арнайы тақтайша

1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

2. Мәтіналды жұмыс.

А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабыл- дауға машықтандыру үшін 1,3-тапсырманы орында- тады.

Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.

3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтан- дыру үшін 4-тапсырманы орындатады.

Ә) Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машық- тандыру үшін 5-тапсырманы орындатады.

4. Сергіту сәті. 7-тапсырма. «Сөйлемнің жартысы сен- де» ойынын ұйымдастырады.

Топтық жұмыс. Оқулықтағы 8-тапсырманы орында- тады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, мұғаліммен бірге оқиды. Айтылым. Жаңа сөздердің дұрыс айтылуы- мен ауызша жаттығу жүргізеді.

Айтылым. Жұмбақты шешеді, сөз тір- кестерін құрастырады, сөйлемдердің әрқайсына екі сұрақ қояды.

Жазылым. Кестедегі сұрақтарға жауап беретін сөздерді тауып жазады.


Жазылым тапсырмасы 22 минут.

Жағдаят. Сіз тұратын ауылда өзен бар. Жаз бойы оған демалушылар келеді. Өзенге демалуға барған сіз оның айналасындағы шашылып жатқан қоқыстарға тап болдыңыз. Көргеніңізді достарыңызға айтып, өзен жағасын қоқыстардан тазартуды шештіңіз. Достарыңызбен бірлесіп атқарған істеріңізді сипаттап жазыңыз. Сөздер мен сөз тіркестерін қолданыңыз. (60-70 сөз)


Кері байланыс. 3 минут

Эссе жазуда қандай қиындық туды?

Барлық дескрипторларды орындай алдыңыз ба?

Сөздікпен жұмыстың қандай пайдасы болды?







Сөздер және суреттері бар үлестірме парақтар


































Қалыптастырушы бағалау парағы









Сабақ соңы

5 минут


Рефлексия 3-2-1

Оқушылар таратпа қағаздарға сөз және сөз тіркестерімен жауап береді. Бірнеше оқушылардың пікірлері тыңдалады.


1.Сабақта маған пайдалы болды.

1. ................... 2. .............................. 3. .........................

2. Маған қиын болды.

1. ................... 2. ..............................

3. Маған көмек қажет.

1. ...................

Үйге тапсырма

Жаңа сөздерді жаттау.

Таратпа парақшалар










Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)










Ойлану




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?



Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?



Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!