Білім беру
саласы: Шығармашылық.
Бөлімі: Сурет
салу.
Тақырыбы: «Күн»
Мақсаты: Саусақтарды бояуға малып
қағазға ізін түсіріп күннің суртін
салу.
Дамытушылық: Балалардың саусақ
бұлшықеттерін және есте сақтау қабілеттерін
дамыту.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, айту,
түсіндіру.
Қажетті
қүрал-жабдықтар: Түсті
бояу, сурет дәптер,
сүлгі
Билингвальді
компонент: Күн-солнце.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
Қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбері.
Армасың асыл
күн
Армысың асыл
досым
Жылуыңа – жылу
қос
Міне менің
қолым
|
Балалар
шеңберге тұрып,
педагогтің іс-эрекетін
қайталайды.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
- Балалармен
аманду.
- Балалар, қазір бізде жылдың
кай мезгілі?
- Балалардың назарын
сабаққа аудару.
- Балалар біз қазір
сендермен сурет саламыз, күннің
суретін.
- Күннің пішіні
дөңгелек , түсі сары.
Күн Болмаса дала
үнемі қараңғы болып тұрады.
Күн бізде аспанда
болады.
Күн бізге жылу
береді.
Билингвальді
компонент:
Күн-
солнце
.
-Балалар қазір оң
қолымыздың сұқ саусағын сары түсті бояуға малып, күннің суретін
саламыз, бірінші дөңгеле піні жасаймыз, содан кейін таяқшалар салу
арқылы күннің сәлесін
саламыз.
Сергіту
сәті.
Қайырлы таң, көк
аспан.
Қайырлы таң, алтын
күз.
Қайырлы таң,
Жер-Ана.
Қайырлы таң,
достарым.
Ойын: (Күн мен
түн)
Ойынның
барысы:Күндізгі болатын жағдайларды айтқанда көзімізді ашамыз,
түнде дегенде көзімізді алақанымызбен
жабамыз.
|
Блалар
амандасады.
-Күз
мезгілі.
Балалар мұқият
тындайды.
Балалар
қайталайды:
Балалар сергіту
сәттін қайталайды
Балалар ойын ойнайды
.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Рефлексия:
- Балалар бүгін біз
ненін суретін салдық ?
- Балалар күннің
пішіныі қандай ?
-Балалар бүгін
қандай сөзбен таныстық?
|
-Балалар жауабын
беереді.
|
Қорытынды: Балаларды жаңа сөзбен
таныстыру және балалардың саусақ бұлшықеттерін
және есте сақтау қабілеттерін дамыту.