Материалдар / Сабақ жоспары Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
1733
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

А тырау қаласы

Жалпы білім беретін М.Өтемісов атындағы орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Канатова Тыныштык Сатыбалдина





Күні: 31.01.2018ж

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі.1-сағаты

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.

Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Қарбыз-арбуз

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Психологиялық дайындық жасату.

Тренинг: «Күн жарығы»

Мақсаты: Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстап қаламын

Ізгі әрі нәзік ,жарық ,мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

Топтың ережесі айтылады.

Топқа бөлу: бақа, балық ,бота,бақбақ-құрастырып,атын табу

«Есімізде не қалды?» «5»қадам әдісі

Өткенге шолу.

1-топ: Кеспе буыннан сөздер құрап жазу.Болат,бота

2-топ:Балапан,бақбақ, -суреттерінің атын жазу

3-топ: Сөздерді оқу,әңгімені оқу

4-топ:Бақа , балық дыбыстық талдау жасау

Не білдік? Топ бірін-бірі бағалайды «Жасыл, қызыл»түспен


Шаттық шебері






Сабақтың ортасы

8 минут



Табиғатқа саяхат Видео

Топпен жұмыс Суретін жапсыру.Мәтін құру

1 Суретке қарап, сұрақтардың көмегімен «Әсем табиғат» тақырыбында мәтін құра.

  1. Көл жағасында не өсіп тұр?

  2. Ағаштың айналасында нелерді көріп тұрсың?

  3. Ағаш бұтағынан не байқадың?

  4. Ағаш маңында нелер ұшып жүр?

Топ басшысы бағалайды. «Екі тілек ,бір жұлдыз»



Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Сергіту сәті:

Ойын

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Аяқталуы

16 минут

Қызықты тапсырма

8 минут




2 Көбелектер қонған заттарды ата.


1-топ: Асқабақ.2-топ: қарбыз;3-топ-сәбіз,4-топ-бұрыш

Сөздерін жазу. Дәптермен жұмыс

Өзін-өзі бағалау




Оқулық, дәптерлер.


Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

«Кері байланыс  (2 минут) «Бес саусақ»

Бес - қолыңда бес саусақ, 
Іске даяр тұр самсап. 
Тас қамалды бұзамыз, 
Жұдырықтай бір болсақ.

«Бестік» кері байланыс.Қағаздың бетіне өз саусағыңыздың саусақтарын айналдыра сызыңыздар.


Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.



















Күні:1.02.

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі. 2-сағаты

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.

Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Қарбыз-арбуз

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Біз біргеміз,біргеміз,

Сөгілмесін іргеміз.

Тыныштықты сақтаймыз

Атсын әрбір таңымыз.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! «Есімізде не қалды?»

«Жаңғақ жинау» ойыны.

Мақсаты: Өткен материалды пысықтау. Біздер қазір осы емен жаңғағын жинау арқылы емен ағашына көмектесеміз. Әр жаңғақтың астында сұрақ бар.

1. Дыбыстар нешеге бөлінеді?

2. Әріп дегеніміз не?

3. Дыбыс дегеніміз не?

4. Б дыбысы қандай дыбыс?

5. Б дыбысына келетін сөздер ойла.

«Көршіңді бағала»


Шаттық шебері






Сабақтың ортасы

8 минут



Оқулықпен жұмыс

3 Бірің жаңбыр, бірің бақбақ болып сөйлес.

1-2топ бірің бақбақ, бірің жаңбыр болып сөйлес. 3-топ берілген сурет бойынша сөйлем құра (бақбақ, жаңбыр). 4-топ суреттен Б әрпі бар сөздердің атын жаз.

-Ал, жаңбыр жауып кетті.

-Ол кімге ұнады, кімге ұнамады?

- Ол бақбаққа ұнамады, бақаға ұнады.

Дескриптор:

- сурет бойынша диалог құрастырады, сахналауға қатысады;

-диалогке қатысу барысында сөйлеу мәнерін келтіреді;

- оқиғаның соңын болжап айтады;

-суретті қатыстырып сөйлемдер құрастырады;

-сөздерді сауатты жазады.

Бағалау «Қарсы топқа бір сөз таңда»

Өте жақсы. Жақсы.


Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Әппақ болып таң атты,

Түтiн тiке шығады.

Қарлығаштар қанатын

Самғап биiк ұшады.

Топ-топ, топ басайық,

Жалаудан күн жасайық.

Жаса, жаса алтын күн

Жаса, жаса жарқын күн.

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Аяқталуы

16 минут

Қызықты тапсырма

8 минут




4 Табиғат жайлы білгендерңді қағаз бетіне түсіріп, оларды қорғауға дайындалыңдар. Топтық жұмыс.

Дескриптор:

  • табиғат жайлы біледі;

  • өз ойын тұжырымдап айтады.

Бағалау «Өзіңді өзің бағала»

«Кемпірқосақ» өз есімдерін қызыл және жасыл түске жазу.


Бұлт пен күнбағыс (А)





Оқулық, дәптерлер.


Сабақтың соңы

2 минут


Нені білдік? «Ортадағы микрофон»

Кері байланыс «Үш алма»


Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!