Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары, Тамақтандыру кәсіпорындарындағы менеджменттің мағынасы, мақсаты және тапсырмалары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
|||||||
Курсы: |
ІІ |
Тобы: |
Тур19-11 |
Сабақ № (қосарланған) |
Сабаққа жіберілді ___________________ |
||
Мамандығы-біліктілігі: |
0 0511000 Туризм 051104 3 Менеджер |
||||||
Модуль атауы: |
Туризмдегі менеджмент. |
||||||
Сабақ тақырыбы: |
Тамақтандыру кәсіпорындарындағы менеджменттің мағынасы, мақсаты және тапсырмалары. |
||||||
Уақыты: |
|
Сабақтың ұзақтығы: |
2 сағат (90 мин) |
||||
Сабақтың өткізілу орны: |
116 ауд |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
«Тамақтандыру кәсіпорындарындағы менеджменттің мағынасы, мақсаты және тапсырмалары» тақырыбын оқып игергеннен кейін студент қоғамдық тамақтандыру мекемелері менеджментінің басты қызметіне және қазіргі кезеңдегі ерекшелігіне сай тәжрибелік дағдыларға ие болады. |
||||||
Сабақтың міндеті: |
Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа баулу,ұжымдық ойлауын қалыптастыру, тыңдай білуге, сыни пікір айтуға үйрету, менеджерлік қызметке және іс әрекетке деген кәсіби қызығушылығын ояту. |
||||||
Күтілетін нәтижелер: |
Сала бойынша нақты әдебиеттер мен ақпарат көздерін зерттеуге, салыстыруға, ойын түйіндеуге,пікір айтуға, еркін сөйлеуге, тәжірибеде қолдануға дағдыландыру. Сабақ бойынша алған білімдерін өндірістік іс әрекетте кедергісіз жұмыс жасауға, кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруға бейімдеу, туристік өнімнің бөлігі ретінде тамақтандыру мекемелерінің рөлін біліп, тәжірибеде іске асыру алғышарттарын меңгереді. |
||||||
Сабақ типі: Сабақ түрі: |
Аралас сабақ. Танымдық сабағы. |
||||||
Сабақтың жабдықталуы: |
Интербелсенді тақта, плакаттар, маркер, стикерлер. |
||||||
Қосымша әдебиеттер мен ақпарат көздері: |
Күзембаева Г.К., Базылханова Э.Ч. Тамақтандыру кәсіпорындарындағы менеджмент: Оқу құралы / Г. Күзембаева, Э. Базылханова. – Астана: Фолиант, 2016. – 152 бет. Ғаламтор дереккөздері. |
||||||
Оқытушымен байланыс ақпараттары: |
|||||||
Аты-жөні: Балтабекова Д.Д |
Тел.: 8-701-462-82-86, E-mail: dina.baltabekova@list.ru |
САБАҚТЫҢ ЖОСПАР-КОНСПЕКТІСІ |
||||
Сабақ барысы |
Уақыт (минут) |
Оқытушы іс-әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Оқыту ресурстары мен материалдар |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. Ұйымдастыру кезеңі |
5 мин |
1)Аудитория тазалығын тексеру 2) Студенттерді түгелдеу 3)Құрал-жабдықтарының орнықтылығын қадағалау
|
Студенттер жаңа тақырыпқа дайындалады. |
Лекция дәптері, интербелсенді тақта. |
2. Үй тапсырмасын тексеру |
15 мин |
Кроссворд:
|
Студенттер интербелсенді тақтада көрсетілген кроссвордқа қарап жауап береді. |
Интербелсенді тақта. |
3. Жаңа оқу материалын енгізу |
5 мин |
Сөздер: Білім алушылар қоғамдық тамақтандыруға қатысты сөздер айтады. Осы сөздерді пайдалана отырып әңгіме құрастырып, студенттерге баяндаймын.
|
Білім алушылар өз ойын еркін ортаға салады. |
Күзембаева Г.К., Базылханова Э.Ч. Тамақтандыру кәсіпорындарындағы менеджмент: Оқу құралы / Г. Күзембаева, Э. Базылханова. – Астана: Фолиант, 2016. – 152 бет.
|
4. Жаңа оқу материалын түсіндіру |
30 мин |
Түсіндіру, баяндау, талдау. Қоғамдық тамақтандыру саласы мемлекет экономикасының жетекші салаларының бірі болып табылады. Қоғамдық тамақтандыру жұмысы әрбір адамның қажеттіліктерін қамтамасыз етумен байланысты және күнделікті шешуді талап ететін ұйымдастырушы-технологиялық, экономикалық және қаржылық сипаттағы сұрақтардың кең ауқымын қамтиды. Қоғамдық тамақтандыру жұмысын басқару – менеджменттің әр түрлі әдістерінің көмегімен жүзеге асырылатын күрделі процесс. Тамақтандыру кәсіпорындарындағы менеджмент кәсіпорынның барлық негізгі аспектілерді басқару процесі болып табылады. |
Білім алушылар лекция дәптерлеріне берілген мәліметтерді түртіп жазып отырады. |
Күзембаева Г.К., Базылханова Э.Ч. Тамақтандыру кәсіпорындарындағы менеджмент: Оқу құралы / Г. Күзембаева, Э. Базылханова. – Астана: Фолиант, 2016. – 152 бет. |
5.Сергіту сәті «Күлкілі тілектер» |
10 мин |
Кері байланыс орнату алдындағы сергіту сәті. Қағазға жазылған «күлкілі тілектерді» дауыстап оқу. |
Тапсырма:студенттер қағаздан ұшақ жасайды, күлкілі тілектер жазып аудитория ішінде ұшырып жібереді, студенттер бірде бір ұшақты жерге түсіріп алмай қағып алулары қажет. |
Қағаз, қалам. |
6. Жаңа оқу материалын пысықтау, бекіту «Трафарет» әдісі «Пресс конференция» әдісі |
10 мин
|
|
|
|
7. Сабақты қорытындылау, рефлексия (кері байланыс) графикалық әдіспен |
5 мин |
Студенттерге қоғамдық тамақтандыру орындарындағы менеджмент жайлы туындаған қандай да бір сұрақтарымен жұмыс және студенттердің ұсыныстарын тыңдау. Сабақ барысында студенттердің тамақтандыру орындарының менеджментпен байланысын анықтау, талқылау. Туризм менеджері үшін тамақтандыру мекемелері түрлерімен және атқаратын қызметтері жайлы білуі бағытында ақпараттар алмасу. |
Студенттер пікірі тыңдалады. Плакатқа алдын ала дайындалған графика сызбасы және стикерлер ұсынылады. |
Плакат, стикерлер. |
8.Суденттерді бағалау |
5 мин |
Студенттің сұрақтар арқылы өзін-өзі бағалауы 1. Тақырып түсінікті болды ма? 2. Мен қалай жұмыс жасадым? 3. Мен үшін сабақтың жаңашылдығы қандай болды? 4. Топта белсенді бола алдым ба? 5.Досыма көмегім тиді ме? 6.Сабақтағы жетістіктерім. Оның себептері. 7. Сабақтағы кемшіліктерім. Оның себептері. 8. Бағалау (3,4,5 балдық жүйе бойынша) 9. Ой жүйріктігі, тәртіптілікті сақтауы |
Студенттер оқытушының көмегімен өзін-өзі бағалауға көшеді. |
|
9. Үйге тапсырма беру. |
5 мин |
Тамақтандыру кәсіпорындарындағы менеджменттің мағынасы, мақсаты және тапсырмалары тақырыбын оқып мәнін, мағынасын ашу |
Тапсырманы жазып алады. |
Күзембаева Г.К., Базылханова Э.Ч. Тамақтандыру кәсіпорындарындағы менеджмент: Оқу құралы / Г. Күзембаева, Э. Базылханова. – Астана: Фолиант, 2016. – 152 бет. |
Оқытушы: _____________ Балтабекова Д.Д
Қолы Фамилиясы, аты-жөні