1-тапсырма. Шағын көлемді көркем әдеби
шығарманы түсініп оқы, тақырыбын анықта.
Дескриптор:
-
Шығарманың мазмұнына сай тақырыбын анықтай
алады.
-
Мәтіннің мазмұнын аша алады.
-
Өз ойын жеткізе алады.
Кері байланыс: Мадақтаушы –
бағалаушы бағытындағы кері байланыс
беремін.
2- тапсырма. Тірек сөздерді дұрыс қолданып
иллюстрацияларды сипаттау;
Қырғауыл
|
Естімейді
|
Құлағым
|
Шықты
|
бұйрық
|
Ағаштың басында отыр
|
Дескриптор:
1.Сөздерді дұрыс қолдана
алады
2.Қатесіз жаза
алады.
3.Ойын нақты жеткізе біледі.
Өзім мадақтаушы – бағыттаушы бағытындағы кері
байланыс беремін. (Мысалы, өте жақсы, алайда... , керемет, бірақ...
)
3-тапсырма. Суреттерге қарап,сұрақтарға
жауап бер.
1.Түлкі қырғауылға не айтып
жатыр?
2.Түлкінің ойы қандай?
3.Түлкі қандай бұйрық шыққанын
айтты?
4.Қырғауыл түлкіге не деді?
Дескриптор:
1.Сұрақтарға толық жауап бере
алады.
2.Қатесіз жаза алады.
3.Ойын нақты жеткізе біледі.
Қабілетті
оқушыға:
9-тапсырма.Оқиғаны ары қарай
жалғастырып айт.
Бір түлкі қалың ағашты аралап
келеді.Ол қырғауылды көреді.
Қырғауыл ағашта отырады.Түлкі
қырғауылға: Жерге түс!-дейді.Қырғауыл түспейді.Қырғауыл неге жерге
түспейді?
Оқушылар «Екі жұлдыз, бір
тілек» арқылы бағалайды.
Дескриптор:
1.Өз ойын толық жеткізе
алады.
2.Қиял әлеміне ерік бере
алады.
3.Қатесіз жаза алады.
Өзім мадақтаушы – бағыттаушы бағытындағы кері
байланыс беремін. (Мысалы, өте жақсы, алайда... , керемет, бірақ...
)
Сабақ мақсатына жеткеніміз
туралы сұрап отырамын.
Ерекше қадағалауды қажет
ететін оқушыға:
Аңның сипатына қарай қандай аң екенін
айт.
Аңның сипаты
|
аң
|
Маймақ,балды,бүлдіргенді жақсы көреді,қыста
ұйықтайды
|
|
Құйрығы ұзын,қу
|
|
Терісі
ақ,сұр,қорқақ
|
|
Дескриптор:
1. Өз ойын жүйелі жеткізе
алады.
2. Тақырыпқа сай
жазады.
Кері байланыс.
Оқушылар «Екі жұлдыз, бір
тілек» арқылы бағалайды.
|