Сабақ жоспары :Тұсбағдар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары :Тұсбағдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Тұсбағдар туралы түсінік беру. Оны қолдануды үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Тұсбағдар

Сабақтың мақсаты: 1. Тұсбағдар туралы түсінік беру. Оны қолдануды үйрету.

2. Ой-өрісін дамыту.

3. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Сабақтың әдіс- тәсілі: Сөздік әдісі, көрнекілік әдісі.

Сабақтың көрнекілігі: Оқу құралдары, кестелер, суреттер.

Сабақтың барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі:

а) дайындығын қадағалау ә) психологиялық дайындық

II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:

а) Мазмұнын айтқызу ә)Үй тапсырмасын қорытындылау.

III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі:

1) Сұрақтарға жауап алу.

- Көкжиек дегеніміз не?

- Көкжиек сызығы дегеніміз не?

IV. Мақсат қою

Бүгінгі сабақтың мақсаты– Тұстарды анықтайтын құралмен танысамыз.

V. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:

1. Мұғалімнің түсіндірмесі.

Көкжиек тұстарын анықтайтын құралды тұсбағдар деп атайды.Ол сағат тәрізді құрал .

Shape1 Shape4 Shape3 Shape2 Тұсбағдарды қолданады

Кеме штурманы Ұшақ штурманы Саяхатшы Геолог


Тұсбағдарды пайдалану тәртібі

1. Тұсбағдарды пайдаланғанда оны үнемі тегіс жерге қою керек.

2. Оның көк ұшы солтүстікті, қызыл ұшы оңтүстікті көрсетеді. Тұсбағдарды алақанға қойып, көк ұшы «С» әрпіне жеткенше қорапшаны бұра беру керек.

3. Тілі «С» әрпіне жеткен кезде оның қызыл ұшы оңтүстікті көрсетеді.

4. Солтүстік пен оңтүстікті анықтаған соң батыс пен шығысты өзің ажыратасың.

Сұрақтарға жауап алу.

- Тұсбағдар не үшін керек?

- Тұсбағдарда қалай пайдаланамыз?

2. Сергіту сәті.

Саусақпен мұрынды қысайық

Әншіге біраз ұқсайық,

Әрбір сөздің дыбысы,

Қандай екенін ұғайық.


VI. Жаңа материалды меңгергенін бекіту кезеңі:

1. Оқушыларға оқыту: Мәтінді дауыстап оқиды.

2.Қорыту.

Сұрақ – жауап арқылы.

-Сабақта не жайлы әңгімеледік?

VII. Оқушыларды бағалау: Белсенді қатысқан оқушыларды бағалау

VIII. Үйге тапсырма беру: Мәтінді мазмұндау.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2019
1598
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі