Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазтұтынуодағы

    Қостанай жоғары экономика колледжі


    Сабақ жоспары

    Пән: Кәсіби қазақ тілі

    Өткізілетін күні: 01.02. 2021 ж.

    Мамандық: «Ұлттық теңге»

    Топ: Л - 2

    Тақырыбы: Ұлттық теңге

    Сабақ түрі: Аралас сабақ

    Сабақтың мақсаты:

    Білімділік: Қазақстанның өз ұлттық ақшасына көшу тарихы мен оның маңызы туралы түсіндіру.

    Дамытушылық: Оқушыларды дұрыс сөйлеуге, сауатты жазуға дағдыландыру. Тіл байлығын, ой өрісін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.

    Тәрбиелік: Оқушылардың бойында Қазақстанның дербес мемлекет ретінде қол жеткізген жетістіктеріне мақтаныш сезімдерін ояту.

    Әдістемелік мақсаты: «Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау» стратегиясын сабақта қолдана отырып оқушылардың өз бетінше ізденіп, шешім қабылдауына, ақпаратты өз өміріне жарата білу біліктілігін арттыруына дағдыландыру.

    Біліктілік талаптары:

    Оқушылар білуі тиіс: Кәсіби сөздермен, сөз тіркестерімен сөйлем құрастыра білу.

    Оқушылар үйренуі тиіс: Оқушылар өздерінің білім қабілетін, ойларын, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз пікірін ортаға салуға, қажетті дағдыларды меңгеріп, пайдалана алуға бағыттау.

    Сабақтың жабдықтары:

    Жұмыс орны: 111 дәрісхана

    Көрнекілік құралдар: Слайд, мәтіннің көшірмелері, сөздік, практикалық дәптер.

    Пәнаралық байланыс: Орыс тілі, тарих, қаржылық есеп, халық ауыз әдебиеті.




    Сабақтың барысы

    Уақыт

    (мин)

    Оқытушының іс - әрекеті

    Деятельность преподавателя

    Оқушының іс - әрекеті

    Деятельность учащихся

    2 мин





    7 мин































    8 мин












    4 мин























    3 мин













    5 мин















    5 мин













    8 мин





























    20 мин







    6 мин







    8 мин








    2 мин




    2мин



    I. Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.


    II. Фонетикалық жаттығу.

    а) Сіздер қандай мамандық бойынша оқып жүрсіздер?

    ә) Онда болашақта сіздер қандай мамандықтың иесі боласыздар?

    Оқуды бітіргеннен кейін қай жерде жұмыс істей аласыздар?


    б) Егер сендер банкте жұмыс істесеңдер қандай операциялармен жұмыс жүргізесіздер?


    Ендеше осыған орай мына мақал - мәтелдермен жұмыс жасайық.

    (Бір оқушы мақал - мәтелді айтады. Екінші оқушы мақал - мәтелдерден ақшаға байланысты сөздерді анықтап, оқып береді, үшінші оқушы орысшаға аударады.)

    1 Теңге тиыннан,

    Ынтымақ ұйымнан.

    2 Ақша ашпайтын құлып жоқ.

    3 Ақшада көз жоқ.

    4 Базар ақшалыға базар, ақшасызға назар.

    5 Қарыз қатынас бұзады.

    6 Ақша кетуге тырысады,

    Есеп ұстауға тырысады.

    (Балалар, сіздер мақал- мәтелдермен өте жақсы жұмыс жасадыңыздар. Енді үй тапсырмасына көшейік.)

    III. Үй тапсырмасын тексеру.

    Үйге берілген сөздік жұмысын бастаймыз.

    (Тақтада жазылған сөздердің дұрыс аудармасын анықтап, нөмірмен көрстіп, дауыстап оқиды.)


    Үйге берілген мәтінмен жұмыс жасау.

    Кәне, балалар кім мәтіннің қысқаша мазмұнын айтып береді?


    Енді бүгін өткен тақырып бойынша Малика презентация дайындап келіпті. Маликаға кезек берейік.

    (презентацияны қарау)

    Үй тапсырмасын оқушыларға бірнеше сұрақ қою арқылы қорытындылау.

    Сонымен ақша қандай қызмет атқарады?





    Жібек жолының гүлденген кезінде ақша орнына не жұмсалды?



    Ақша айналысы дегеніміз не?


    Ақшаның ең бастысы неде?



    IV. Жаңа тақырыпқа көшу мотивациясы:

    Әрбір дербес мемлекеттің өз ұлттық ақшасы бар. Ал, біздің еліміздің ұлттық ақшасы не?


    Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Ұлттық теңге»

    Балалар теңге туралы не білесіңдер?

    Осы теңге туралы білетін мәліметтерімізді ортаға салайық.


    «Мағынаны тану» тәсілін қолданамын.


    Білемін

    Жаңа

    білім

    Білгім келеді





    (Сұрақ қою арқылы оқушылардың білімдерін тексеремін. Оқушылар білгендерін «білемін» деген бөлімге жазады.)


    Күнді және сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жаздыртамын.


    V. «Теңге тарихы»

    Алдын - ала берілген тапсырма бойынша Зарина өзінің

    «Теңгенің тарихы» туралы дайындаған мәліметін ұсынады.



    Зарина дайындаған сөздерін тақтада көрсетеді.


    (Тақтада жазылған сөздерді оқушыларға дәптерлеріне жаздыртамын.)

    VI. Ұлттық теңге

    Мақсаты: Жаңа сөздермен жұмыс жүргізу, мәтінді оқып, аударту. Сұрақтармен жұмыс жасау.

    Сөздік жұмысы

    Мәтінде кездесетін жаңа сөздерді оқып беремін. Сөздерді тақтадан көрсетемін. Оқушылармен бірге аударамын және дәптерлеріне жаздырту.

    Сөздік.

    кеңес Одағының ыдырауы -

    аумақ -

    енгізу қажеті -

    құпия -

    пішіні -

    заңды төлем -

    құрал -

    арақатынасымен -

    қолма - қол -

    төлқұжат -

    қаражат -

    ұсақ -

    тұрақты төлем -

    шексіз -

    алмастыру -

    нышан -

    ниет -

    үйлестіру -

    Мәтінмен жұмыс

    а) Мәтінді өзім мәнерлеп оқып беремін.

    ә) Мәтінді оқушыларға мәнерлеп оқытып, аударту.

    б) Мәтінді пайдалана отырып, берілген сұрақтарға оқушыларға ауызша, жазбаша жауап бергізу.

    Мәтінге байланысты тапсырма:

    Мәтіндегі сөз тіркестерімен және сөздермен сөйлем құрастырту.

    Сөздер: Жоғарғы кеңес, құпия, заңды төлем, құрал, қолма - қол, төлқұжат, қаражат, тұрақты төлем.


    VII. Сабақты қорыту.

    Білемін

    Жаңа

    білім

    Білгім келеді





    Алған білімдерін «Ой толғаныс» стратегиясы арқылы қорыту.


    VIII Бағалау.

    Сабақ барысында жұмыс жасаған оқушыларды бағалау.


    IX Үйге тапсырма:

    Мәтіннің мазмұнын дайындау, сөздікті жаттау. «Ой толғаныс» стратегиясының үшінші «білгім келеді» бөлігін өз беттерінше ізденіп, толтырып келу.




    Кезекшінің жауабы.




    Біз «Қаржы» мамандығы бойынша оқимыз.

    Қаржы саласының экономисі боламыз.

    Кәсіпорындарда, салық комитетінде, банктерде жұмыс істей аламыз.

    Несие беру, салымдар, депозиттер, қабылдау сияқты әртүрлі ақша операцияларымен жұмыс істейміз.








    Оқушылар мақал - мәтелді оқып, ақшаға байланысты сөздерді анықтап, аударады.







    Үй тапсырмасын дайындайды.






    Сөздердің дұрыс аудармасын анықтайды, қатарына нөмірін қояды және дауыстап оқиды.




    Бір - екі оқушы шығып қысқаша мазмұнын айтып береді.

    Оқушылар презентацияны қарайды.







    Ақша адам баласының сауданы жеңілдету мен басқа да экономикалық мәселелерді шешу үшін пайдаланылатын ерекше бір заттардың жалпы атауы.

    Ақша орнына жібек жұмсалды. Жібекті патшалар мен хандарға ең бағалы сый ретінде сыйлаған.

    Ақша үздіксіз қозғалыста болады.

    Ақшаның ең басты ерекшелігі де, құнды қасиеті де адамдарға қажеттілігінде.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тулеубаева Толкын Тыйыштыковна
    19 Сәуір 2021
    2763
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары "Ұлттық теңге" колледж студенттеріне арналаған

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары "Ұлттық теңге" колледж студенттеріне арналаған

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Кәсіби қазақ тілі пәні бойынша колледж студенттеріне арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазтұтынуодағы

    Қостанай жоғары экономика колледжі


    Сабақ жоспары

    Пән: Кәсіби қазақ тілі

    Өткізілетін күні: 01.02. 2021 ж.

    Мамандық: «Ұлттық теңге»

    Топ: Л - 2

    Тақырыбы: Ұлттық теңге

    Сабақ түрі: Аралас сабақ

    Сабақтың мақсаты:

    Білімділік: Қазақстанның өз ұлттық ақшасына көшу тарихы мен оның маңызы туралы түсіндіру.

    Дамытушылық: Оқушыларды дұрыс сөйлеуге, сауатты жазуға дағдыландыру. Тіл байлығын, ой өрісін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.

    Тәрбиелік: Оқушылардың бойында Қазақстанның дербес мемлекет ретінде қол жеткізген жетістіктеріне мақтаныш сезімдерін ояту.

    Әдістемелік мақсаты: «Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау» стратегиясын сабақта қолдана отырып оқушылардың өз бетінше ізденіп, шешім қабылдауына, ақпаратты өз өміріне жарата білу біліктілігін арттыруына дағдыландыру.

    Біліктілік талаптары:

    Оқушылар білуі тиіс: Кәсіби сөздермен, сөз тіркестерімен сөйлем құрастыра білу.

    Оқушылар үйренуі тиіс: Оқушылар өздерінің білім қабілетін, ойларын, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз пікірін ортаға салуға, қажетті дағдыларды меңгеріп, пайдалана алуға бағыттау.

    Сабақтың жабдықтары:

    Жұмыс орны: 111 дәрісхана

    Көрнекілік құралдар: Слайд, мәтіннің көшірмелері, сөздік, практикалық дәптер.

    Пәнаралық байланыс: Орыс тілі, тарих, қаржылық есеп, халық ауыз әдебиеті.




    Сабақтың барысы

    Уақыт

    (мин)

    Оқытушының іс - әрекеті

    Деятельность преподавателя

    Оқушының іс - әрекеті

    Деятельность учащихся

    2 мин





    7 мин































    8 мин












    4 мин























    3 мин













    5 мин















    5 мин













    8 мин





























    20 мин







    6 мин







    8 мин








    2 мин




    2мин



    I. Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.


    II. Фонетикалық жаттығу.

    а) Сіздер қандай мамандық бойынша оқып жүрсіздер?

    ә) Онда болашақта сіздер қандай мамандықтың иесі боласыздар?

    Оқуды бітіргеннен кейін қай жерде жұмыс істей аласыздар?


    б) Егер сендер банкте жұмыс істесеңдер қандай операциялармен жұмыс жүргізесіздер?


    Ендеше осыған орай мына мақал - мәтелдермен жұмыс жасайық.

    (Бір оқушы мақал - мәтелді айтады. Екінші оқушы мақал - мәтелдерден ақшаға байланысты сөздерді анықтап, оқып береді, үшінші оқушы орысшаға аударады.)

    1 Теңге тиыннан,

    Ынтымақ ұйымнан.

    2 Ақша ашпайтын құлып жоқ.

    3 Ақшада көз жоқ.

    4 Базар ақшалыға базар, ақшасызға назар.

    5 Қарыз қатынас бұзады.

    6 Ақша кетуге тырысады,

    Есеп ұстауға тырысады.

    (Балалар, сіздер мақал- мәтелдермен өте жақсы жұмыс жасадыңыздар. Енді үй тапсырмасына көшейік.)

    III. Үй тапсырмасын тексеру.

    Үйге берілген сөздік жұмысын бастаймыз.

    (Тақтада жазылған сөздердің дұрыс аудармасын анықтап, нөмірмен көрстіп, дауыстап оқиды.)


    Үйге берілген мәтінмен жұмыс жасау.

    Кәне, балалар кім мәтіннің қысқаша мазмұнын айтып береді?


    Енді бүгін өткен тақырып бойынша Малика презентация дайындап келіпті. Маликаға кезек берейік.

    (презентацияны қарау)

    Үй тапсырмасын оқушыларға бірнеше сұрақ қою арқылы қорытындылау.

    Сонымен ақша қандай қызмет атқарады?





    Жібек жолының гүлденген кезінде ақша орнына не жұмсалды?



    Ақша айналысы дегеніміз не?


    Ақшаның ең бастысы неде?



    IV. Жаңа тақырыпқа көшу мотивациясы:

    Әрбір дербес мемлекеттің өз ұлттық ақшасы бар. Ал, біздің еліміздің ұлттық ақшасы не?


    Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Ұлттық теңге»

    Балалар теңге туралы не білесіңдер?

    Осы теңге туралы білетін мәліметтерімізді ортаға салайық.


    «Мағынаны тану» тәсілін қолданамын.


    Білемін

    Жаңа

    білім

    Білгім келеді





    (Сұрақ қою арқылы оқушылардың білімдерін тексеремін. Оқушылар білгендерін «білемін» деген бөлімге жазады.)


    Күнді және сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жаздыртамын.


    V. «Теңге тарихы»

    Алдын - ала берілген тапсырма бойынша Зарина өзінің

    «Теңгенің тарихы» туралы дайындаған мәліметін ұсынады.



    Зарина дайындаған сөздерін тақтада көрсетеді.


    (Тақтада жазылған сөздерді оқушыларға дәптерлеріне жаздыртамын.)

    VI. Ұлттық теңге

    Мақсаты: Жаңа сөздермен жұмыс жүргізу, мәтінді оқып, аударту. Сұрақтармен жұмыс жасау.

    Сөздік жұмысы

    Мәтінде кездесетін жаңа сөздерді оқып беремін. Сөздерді тақтадан көрсетемін. Оқушылармен бірге аударамын және дәптерлеріне жаздырту.

    Сөздік.

    кеңес Одағының ыдырауы -

    аумақ -

    енгізу қажеті -

    құпия -

    пішіні -

    заңды төлем -

    құрал -

    арақатынасымен -

    қолма - қол -

    төлқұжат -

    қаражат -

    ұсақ -

    тұрақты төлем -

    шексіз -

    алмастыру -

    нышан -

    ниет -

    үйлестіру -

    Мәтінмен жұмыс

    а) Мәтінді өзім мәнерлеп оқып беремін.

    ә) Мәтінді оқушыларға мәнерлеп оқытып, аударту.

    б) Мәтінді пайдалана отырып, берілген сұрақтарға оқушыларға ауызша, жазбаша жауап бергізу.

    Мәтінге байланысты тапсырма:

    Мәтіндегі сөз тіркестерімен және сөздермен сөйлем құрастырту.

    Сөздер: Жоғарғы кеңес, құпия, заңды төлем, құрал, қолма - қол, төлқұжат, қаражат, тұрақты төлем.


    VII. Сабақты қорыту.

    Білемін

    Жаңа

    білім

    Білгім келеді





    Алған білімдерін «Ой толғаныс» стратегиясы арқылы қорыту.


    VIII Бағалау.

    Сабақ барысында жұмыс жасаған оқушыларды бағалау.


    IX Үйге тапсырма:

    Мәтіннің мазмұнын дайындау, сөздікті жаттау. «Ой толғаныс» стратегиясының үшінші «білгім келеді» бөлігін өз беттерінше ізденіп, толтырып келу.




    Кезекшінің жауабы.




    Біз «Қаржы» мамандығы бойынша оқимыз.

    Қаржы саласының экономисі боламыз.

    Кәсіпорындарда, салық комитетінде, банктерде жұмыс істей аламыз.

    Несие беру, салымдар, депозиттер, қабылдау сияқты әртүрлі ақша операцияларымен жұмыс істейміз.








    Оқушылар мақал - мәтелді оқып, ақшаға байланысты сөздерді анықтап, аударады.







    Үй тапсырмасын дайындайды.






    Сөздердің дұрыс аудармасын анықтайды, қатарына нөмірін қояды және дауыстап оқиды.




    Бір - екі оқушы шығып қысқаша мазмұнын айтып береді.

    Оқушылар презентацияны қарайды.







    Ақша адам баласының сауданы жеңілдету мен басқа да экономикалық мәселелерді шешу үшін пайдаланылатын ерекше бір заттардың жалпы атауы.

    Ақша орнына жібек жұмсалды. Жібекті патшалар мен хандарға ең бағалы сый ретінде сыйлаған.

    Ақша үздіксіз қозғалыста болады.

    Ақшаның ең басты ерекшелігі де, құнды қасиеті де адамдарға қажеттілігінде.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мектептен тыс мекемелер Сабақ жоспары Басқа
    19.04.2021
    2763
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тулеубаева Толкын Тыйыштыковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации