Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / сабақ жоспары "Ұзын-қысқа" әлеуметтік-тұрмыстық бағдар беру
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
сабақ жоспары "Ұзын-қысқа" әлеуметтік-тұрмыстық бағдар беру
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың негізгі мақсаты - заттардың көлемін ажырата отырып, ұзын-қысқа сөздерінің айырмашылығын ажырату, іс-әрекетте дұрыс қолдану, ұсақ қол моторикаларын дамытуды жалғастыру. Сабақ ойын түрінде өту мақсаты - зияты зақымдалған балалардың көру, қабылдау, есте сақтау, қызығушылық қабілеттерін дамыту болып табылады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспарыПәні: Қарапайым математикалық танымдық қалыптастыруТобы: әлеуметтік-тұрмыстық бағдар беру Тақырыбы: Ұзын - қысқа
Сабақтың мақсаты: Түзете-білімділік: Ұзын-қысқа туралы түсінік беру.Заттардың көлемін ажырата отырып, ұзын-қысқа сөздерінің айырмашылығын ажырату.Түзетушілік-дамытушылық: Балалардың ұсақ моторикасын, зейіндерін, көру қабілеттерін дамыту.Түзете-тәрбиелік: Балаларды қызығушылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі мен құралдары: Ойыншықтар, суреттер, дидактикалық ойындар.
Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі: Балалардың зейіндерін сабаққа аудару. Табиғат бұрышы: Бүгінгі күннің райын сұрау.
Өткенді қайталау: Заттың көлемдерін салыстыру.- Көлем ұғымын қайталау.-Балалармен жеке жұмыс.Жаңа тақырыпты түсіндіру.Бірдей түсті, бірдей жуандықтағы, бірақ ұзындығында айырмашылықтар бар таяқтарды балаларға салыстырып көрсету; қайсысы ұзын, қайсысы қысқа?
Сергіту сәті:Ағайынды бес туыс,Жамылатын тоны бар.Бесеуінде бес қуыс,Сырттан кірер жол бар.Жаңа тақырыпты талдау: -Біз нені салыстырдық?- Түстері қандай? – Айырмашылығы неде? - Ұзын затты көрсет?- Суреттен қысқа көйлекті көрсетіңдер.- Ұзын-қысқа сөздердің мағынасын ажырату, оларды салыстыру.Дидактикалық ойын: «Сиқырлы қапшық»ҚорытындыДәптермен жұмыс, балаларды мадақтау, марапаттау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз