Материалдар / Сабақ жоспары Византия - Римнің мұрагері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Византия - Римнің мұрагері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәнінің мұгалімдеріне арналған сабақ жоспары. тәжірибе алмасу мақсатында жаңартылған бағдарлама бойынша жасалынған. Алып қосар пікірлеріңіз болса хабарласыңыздар... Watsapt 87475138443
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2020
1033
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Күні:

Сынып: 6


Мектеп: Новочеркас орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Абдибаев К.М

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы: Византия – Римнің мұрагері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.2.4 – Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырыып сипаттау:

Сабақтың мақсаты

IV – VII ғғ. Византия империясының пайда болу тарихын анықтай отырып, ішкі-сыртқы саясатын сипаттау;

  • Византияның пайда болу тарихын, орналасқан жерін анықтап, елдің ішкі экономикалық деңгейін түсінеді.

  • Византия жерінің ерекшелігін анықтап, кескін картадан көрсете алады.

  • Византияның ішкі-және сыртқы саяси-экономикалық жағдайын зерделеп, көршілес елдермен қарым-қатынасын сипаттайды.

Бағалау критерийі

  • Византияның қалыптасуы, тарихы, орналасқан жері және экономикалық деңгейін Батыс елдерімен салыстыру арқылы түсінеді.

  • Византия империясы территориясының ерекшелілігін анықтап, кескін картадан көрсете алады.

  • Византияның ішкі-сыртқы саясатын, экономикалық жағдайын анықтап, көрші елдермен сауда экономикалық байланысын сипаттайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика және терминология

Тыңдалым – тақырыпқа сай мәліметтерді тыңдау, ой елегінен өткізу;

Оқылым – берілге мәтінді оқу арқылы тілді дамыту, білімін кеңейту;

Жазылым – Оқушылар өз ойын, пікірін және көз-қарасын байланыстырып жаза білу;

Айтылым – Білген- көргенін, өз ойын жеткізе білуі, ғылыми тілде сөйлеу мәнерін дамыту;

Құндылықтарға баулу

«Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте!» дүниежүзі тарихын білу, түсіну және талдау арқылы еліміздің ішкі саяси-экономикалық жағдайына патриоттық көз-қарас қалыптастыру;

Пән аралық байланыс

Қазақстан тарихы, География

Алдыңғы білім

Римнің тарихын, кқлау себептерін біледі.



Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

1-2 минут


Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.

Сергіту сәті: (Шаттық шеңбер)Топқа бөлу

1. Константинополь

2.Византия

3.Стамбул

Слайд


6 минут


Үй тапсырмасы: (Ыстық орындық)

1.Батыс Рим империясының мемлекеттік құрылысы кімнің тұсында өзгеріске ұшырады?

2.Батыс Рим империясы қай ғасырда әлсіреді?

3.Құлдар деп кімдерді атады?

4.Христиан шіркеуінің басшысын қалай атады?

5.Варварлар деп кімдерді атады және мағынасы қалай болады?

6.Еуразия мен Еуропа тарихында «Халықтардың ұлы қоныс аударуы» дәуірі қай ғасырларды қамтыған?

7.Батыс Рим империясының әлсіреуіне не себеп болды?

МБ (ауызша) Бармақ әдісі.

Слайд

1-2минут









Сабақтың ортасы

8 минут

Жұмыс түрі: Миға шабуыл

Суретттерге мән беру;

Ерекшелігін сипаттау;

Суреттерді сөйлету;




  1. Тапсырма.

Жұмыстың түрі: ДЖИГСО әдісі. (Мәтінмен жұмыс)

1.Топ. Константинополь

- Рим империясының екіге бөлінуі.

2.Топ. Византия

- Византия империясының экономикалық жағдайы.

3.Топ. Стамбул

Византия мен Түрік қағанатының дипломатиялық қарым-қатынасы.


Дескриптор.

  • Рим империясының екіге бөліну себеп салдарын анықтайды.

  • Византия империясының экономикалық жағдайын сипаттайды.

  • Византия мен Түрік қағанатының дипломатиялық қарым қатынасын анықтап саяси түрғыда баға береді.


ҚБ. ӨӨБ (Жұлдызша)

Слайд

7 минут

2. Тапсырма.

Жұмыс түрі: Жеке жұмыс

Картамен жұмыс

Дескриптор.

Византия империясының орналасқан жерін кескін картадан көрсетіп, ерекшелігін сипаттайды.

ҚБ.МБ Мадақтау сөздер арқылы


Слайд

8 минут


3. Тапсырма.

Жұмыс түрі: Топтық жұмыс

Эссе немесе еркін әңгімелесу әдісі.

1.Топ. Византияның ішкі-сыртқы саясаты.

2.Топ. Византияның экономикалық жағдайы.

3.Топ. Византияның көрші елдермен қарым-қатынасы.


Дескриптор.

  1. Византияның ішкі және сыртқы саясатын талқылайды.

  2. Византияның экономикалық жағдайына баға береді.

  3. В.көрші елдермен қарым-қатынасын сипаттайды.


ҚБ. МБ(Бағалау парақшасы)

Оқулық,

слайд

Сабақтыың соңы.

5минут




























2минут


Жұмыс түрі: Рефлексия

Оқушыдан сұхбат алу парағы


Оқушының аты-жөні:

Талқыланатын сабақ тақырыбы:


Сабақ саған ұнадыма?


Сабақтың ең ұтымды жерлері қандай болды?


Сабақты тақырыбының сен үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың?


Бүгінгі үйренгенің сен үшін болашақта қажет деп ойлайсың? Неліктен?


Осы тақырып бойынша тағы да не білгің келеді?


Осы тақырып бойынша қандай ақпарат көздерін қарастырасын?


Бұл тақырыпты талқылауда сенің үлесін қандай болды деп ойлайсың?


Сабақта қандай әрекеттер атқардың?


Топ жұмысы қандай деңгейде өтті деп ойлайсың?


Өз жұмысыңа қанағаттанасыңба?



Үй тапсырмасы: §3 Византия – Римнің мұрагері.

  1. Тақырып соңындағы сұрақтарға ауызша дайындалу:

  2. Византия империясының орта ғасырлар тарихында алатын орны қандай? Деген сұрақ төңірегінде жазбаша ойтолғау жазып келу;


слайд



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!