Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспары

    Пән: Әліппе

    Сынып: 1

    Сабақ тақырыбы: Уу дыбысы және әрпі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    • көмекші құралдар ( сызба, сюжетті сурет) арқылы у әрпімен және оның ерекшелігімен танысу;

    • тыңдалған өлең жолдарына өз көзқарасын білдіру.

    Сабақ мақсаттары

    • у дыбысы және әрпімен таныстыру, сөздерге дыбыстық талдау жасау дағдыларын қалыптастыру;

    • оқу түрлерін (буындап оқу тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану арқылы сөздік қорларын арттыру;

    • өлеңді тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылау.


    Бағалау критерийлері

    • жұпта сұрақ құрастырады;

    • оқушы у дыбысын сөз ішінде ажыратып, сөздерге дұрыс дыбыстық талдау жасайды;

    • буынға бөліп оқиды және қатесіз көшіріп жазады.


    Тілдік мақсаттар


    тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын дамыту.

    Тірек сөздер: уық, уыз, аула, ұлу

    Сіңірілетін құндылықтар

    • мәдени мұра, ұлттық өнеріміздің туындысы киіз үй туралы мәлімет беру

    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    АctivBoard арқылы презентация көрсету, youtube каналынан киіз үй бөліктері туралы бейнефильм тамашалау.

    Алдыңғы білім


    Дыбыстардың дауысты және дауыссыз болып бөлінуі. Сөзге дыбыстық талдау жасау. Сызба бойынша сөйлем құрастыру.

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақтағы іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-3 минут











    4-6 минут

    Кіріспе тапсырма.

    Ойын «Артығын тап»

    Қарлығаш, қарға, көкек, бұлбұл, уық суретін көрсету. Оқушылар артық затты табады. Уық туралы не білетіндерін сұрау арқылы оқушылардың алғашқы білімдерін анықтау.

    • Уық – сөзінде бірінші қай дыбыс естіледі?

    • Сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін?

    • Сабақтың мақсаты қандай болады деп ойлайсыңдар? деген сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    • У әрпіне назар аударыңдар,

    неге жартылай қызыл және жартылай көкпен боялған?

    • У қандай дыбыс деп ойлайсыңдар?

    • У дыбысы қай кезде дауысты, қай

    кезде дауыссыз болатынын бүгін білетін боласыңдар.


    Презентация слайд

    суреттер









    https://

    www.youtube.com/watch?v=FDwYjlhW04I

    Сабақтың ортасы

      1. минут

    1. «Ойлан» тапсырмасы. Оқулықтағы суретпен жұмыс.

    • Бұл қай мезгіл? Балалар не істеп жүр?

    • Көлдің жағасында нелер бар?

    • Көлдің суы қандай?

    • Қыздардың қолында не бар?

    Суреттен «у» дыбысы бар сөздерді табу. Саралау. Сұрақ қою арқылы жекелеген оқушыларға қолдау көрсету.

    «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы жұптық жұмыс. Тапсырма: Сызба бойынша Қандай? сөзін қатыстырып, сұрақ құрастыру. Жұптар сұрақтарды өзара қойып, жауап береді. «Қай жұптың сұрағы ұнады?» сұрағы арқылы қалыптастырушы бағалауға бағыттау.

    Ықтимал сұрақтар:

    • Көлдің суы қандай?

    • Тау қандай болады?

    • Ағаштың жапырақтары қандай?

    1. «Сөздің дыбысын ажырату» әдісі арқылы тау, су, ұлу сөздеріне дыбыстық талдау жасау және сөздердегі у дыбысының орнын анықтау, дауысты, дауыссызға ажырату. У дыбысының сөздің басында, ортасында және аяғында да кездесетінін өздері ереже етіп шығаруға жағдай жасау.

    • Маңызды ақпарат. У дыбысы қай кезде дауысты, қай кезде дауыссыз болады деп ойлайсыңдар? (У дыбысы дауысты дыбыстан кейін келсе, дауысты болады, дауыссыз дыбыстан кейін келсе, дауысты болады)

    1. Бағалау тапсырмасы:

    • ау, ару, алау сөздеріне дыбыстық талдау жасау.

    Дескриптор:

    • дыбыстың таңбасын таниды;

    • сөз құрамындағы дыбыс санын анықтайды;

    • дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады;

    • сөздерді буынға бөледі.

    Сергіту сәті: қимыл қозғалыс жаттығу жасау

    1. Оқы тапсырмасы сөздерді буындап, тұтас әрі түсініп оқу дағдысын дамытуға бағытталады. Оқушылар кестедегі сөздерді, сөйлемдерді буындап және тұтас оқиды.

    2. Жазу дәптерімен жұмыс. У әрпінің бас және кіші әріптерін жазып үйрену. Бірінші сөйлемді көшіріп жазу.

    Жазу жұмысының дескрипторын оқушылар өздері құрастырады:

    • Әріп элементтерін көлбеу жазады;

    • Жазу жолын сақтайды;

    Көркем және таза жазады.

    Саралау. Оқушыларға жеке қолдау көрсетіп, қадағалау.

    1. «Тыңдалым» Уық туралы мәтін тыңдау. Уық туралы не білгендерін сұрау. Мәтінді тыңдау арқылы оқушылар қандай жаңа ақпарат алғандарын баяндайды. Киіз үйдің ерекшелігі туралы айтылады.

    2. «Сөз құра, тез құра» ойыны. А, р, у, л әріптерінен сөз құрау.

    Талқылау сұрақтары. Оқулық













    Сөйлем сызбасы






    суреттер












    Көк және қызыл текшелер










    Оқулық




    Жазу дәптері













    Аудиожазба





    Кеспе әріптер

    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    35-40 мин














    Тапсырма:

    • Бүгін қандай дыбыспен таныстық?

    • Уу дыбысының қандай ерекшелігі бар?

    • Қандай жаңа сөздер есіңде қалды?

    • Қай тапсырма оңай, қай тапсырма қиын болды?

    • Тапсырмаларды жақсы орындау үшін не істеу керек деп ойлайсың?

    Өзін – өзі бағалау ұйымдастыру.

    Дескриптор:

    • жұпта сұрақ құрастырдым;

    • сөздерге дұрыс дыбыстық талдау жасадым;

    • сөздерді буынға бөліп оқыдым;

    • әдемі, таза жаздым;

    • берілген дыбыстарға сөз құрастырдым.


    «Оқы» айдары бойынша сөздерді буындап және тұтас оқу. У дыбыс кездесетін сөздер ойластырып келу.






































































    Өзіндік талдау парағы




    Компоненттер

    Не және қалай табысты жүзеге асырылғанын түсіндіріңіз


    Нені және неліктен жақсарту керектігін түсіндіріңіз

    Мұны қалай жақсарту мүмкін екенін түсіндіріңіз

    1

    Сабақтың мақсатын қоюға оқушыларды тарту

    Оқушылар сабақтың басында сабақ мақсатын қою үшін жетекші сұрақтарға жауап беру арқылы қатысты.

    Максимум 1 балл

    Оқушыларға жетекші сұрақтар қоймай- ақ, сабақ мақсатын өздері құрастыруға көбірек тарту керек. Өйткені негізінен оқушылар сабақ тақырыбын өздері анықтағанымен, сабақ мақсаты мұғалім тарапынан қойылатын.

    Максимум 1 балл

    Күнделікті әр сабақ сайын оқушыларға сабақ мақсатын қоюға бағыт беріп, сабақ мақсатын өздері қоюға жетелеп, жағдай жасау керек.

    Максимум 1 балл

    2

    Оқу үдерісіне оқушыларды тарту үшін ресурстар мен құралдарды пайдалану

    Алдын ала у дыбысы туралы бейнематериал, аудиожазба, дыбыстық талдау жасау үшін қызыл және көк текшелер дайындалды.

    Максимум 1 балл

    Дыбыстық талдауға қажет текшелер әр оқушыда болғаны тиімдірек болар деген ойға келдім. Өйткені тақтаға шығып, дыбыстық талдау жасауға әр оқушы құлшыныс білдірді, егер әр оқушының алдында текшелер болса, әрқайсысы өз орнында отырып дыбыстық талдау жасауға мүмкіндік болар еді.

    Максимум 1 балл

    Әр оқушыға он-оннан қызыл және көк текшелер қиып, қораптарға салып дайындап қою.

    Максимум 1 балл

    3

    Сабақ мақсаттарына барлық оқушылардың қол жеткізуіне оқу әдістері мен формаларының сәйкестігі

    Оқушылардың басым бөлігі сабақ мақсатына қол жеткізе алды деген ойдамын. Мақсатқа жету үшін сабақ барысында «Ойлан» тапсырмасы А. Байтұрсынұлының «Жалқылауды - жалпылау» әдісі арқылы ұйымдастырылды. Оқулықтағы суретке назар аударылып, оқушылар мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап береді. Тапсырма оқушылардың сөздік қорын, байланыстыра сөйлеу дағдысын дамытуды көздеді.

    «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы жұптық жұмыс жұптық жұмыс жасап, сұраулы сөйлем құрастырып, сызба бойынша жұмыс жасалды. Оқушылар сұрақ құрастыруды игерді. «Сөздің дыбысын ажырату» әдісі арқылы сөздерге дыбыстық талдау жасалды. Аудиожазба тыңдау арқылы тыңдалым дағдысы артып, «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы мәтінді талдау, буындап, тұтас оқу арқылы оқылым, жазба жұмыстары арқылы жазылым, жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы айтылым дағдысын арттыру іске асты.

    Максимум 1 балл

    Дегенмен кейбір оқушылардың сабақта белсенді болуын қадағалау керектігі байқалды. Кейбір оқушылар қазақша түсінбегендіктен өз ойларын айту оларға қиындық туғызды.

    Максимум 1 балл

    Оқушылардың сабақта, үзіліс кезінде тек қазақша сөйлеулерін талап ету. Жеке дифференциациялық тапсырмалар әзірлеу.

    Максимум 1 балл

    4

    Оқушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізудегі жетістіктерін қадағалау

    Дыбыстық талдауды бағалауда дескриптор берілді. Жазба жұмысын бағалау дескрипторы оқушылармен бірлесе құрастырылды. Әр тапсырма сайын оқушыларға ауызша бағалау тәсілі қолданылды. Негізінен мұғалім тарапынан бірлесе талқылау арқылы мақсатқа жету іске асырылды. Әр оқушының қаншалықты деңгейде сабақ мақсатын меңгергеніне қол жеткізгенін анықтау мақсатында оқушылардың жетістік деңгейлері анықталып, кері байланыс берілді.

    Максимум 1 балл

    Ынтасы жоғары оқушыларға, сонымен қатар жетекші сұрақ сұрақ қою арқылы жекелеген оқушыларға ауызша бағалау әдісі қолданылып, қолдау көрсетілді. Дегенмен бағалау дескрипторын құрастыруға, өзін-өзі бағалау, жұптық бағалауға көбірек көңіл бөлу керек.

    Максимум 1 балл

    Оқушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізудегі жетістіктерін анықтау үшін келесі сабақтарда өзін-өзі бағалауды және өзара бағалауды іске асыруды қолға алу керек.

    Максимум 1 балл

    5

    Мұғалімнің кәсіби даму мақсатына қол жеткізуі туралы қорытынды



    Сабақ мақсаты кәсіби даму мақсатымен тікелей байланысты болды. Сабақ барысында оқушылар нақты бір дыбысқа байланысты сөздермен танысты және белгілі бір сөзге қатысты мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап беру арқылы талдау жасап, ұлттық құндылығымызды бағалау жүзеге асты деуге болады.

    Максимум 1 балл

    Оқушылар жетекші сұрақтар арқылы мәтінді талдауға қатысқанымен бағалау дағдысы әлі жетілмегені байқалады. Оқушылардың мәтінді бағалау дағдыларын жетілдіру керек.

    Максимум 1 балл

    Мәтінді бағалау дағдысын дамытуға арналған

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Құдашкен Гүлнар Көшкінбайқызы
    14 Қараша 2021
    654
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары. У дыбысы және әрпі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары. У дыбысы және әрпі

    Материал туралы қысқаша түсінік
     у дыбысы және әрпімен таныстыру, сөздерге дыбыстық талдау жасау дағдыларын қалыптастыру;  оқу түрлерін (буындап оқу тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану арқылы сөздік қорларын арттыру;  өлеңді тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспары

    Пән: Әліппе

    Сынып: 1

    Сабақ тақырыбы: Уу дыбысы және әрпі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    • көмекші құралдар ( сызба, сюжетті сурет) арқылы у әрпімен және оның ерекшелігімен танысу;

    • тыңдалған өлең жолдарына өз көзқарасын білдіру.

    Сабақ мақсаттары

    • у дыбысы және әрпімен таныстыру, сөздерге дыбыстық талдау жасау дағдыларын қалыптастыру;

    • оқу түрлерін (буындап оқу тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану арқылы сөздік қорларын арттыру;

    • өлеңді тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылау.


    Бағалау критерийлері

    • жұпта сұрақ құрастырады;

    • оқушы у дыбысын сөз ішінде ажыратып, сөздерге дұрыс дыбыстық талдау жасайды;

    • буынға бөліп оқиды және қатесіз көшіріп жазады.


    Тілдік мақсаттар


    тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын дамыту.

    Тірек сөздер: уық, уыз, аула, ұлу

    Сіңірілетін құндылықтар

    • мәдени мұра, ұлттық өнеріміздің туындысы киіз үй туралы мәлімет беру

    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    АctivBoard арқылы презентация көрсету, youtube каналынан киіз үй бөліктері туралы бейнефильм тамашалау.

    Алдыңғы білім


    Дыбыстардың дауысты және дауыссыз болып бөлінуі. Сөзге дыбыстық талдау жасау. Сызба бойынша сөйлем құрастыру.

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақтағы іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-3 минут











    4-6 минут

    Кіріспе тапсырма.

    Ойын «Артығын тап»

    Қарлығаш, қарға, көкек, бұлбұл, уық суретін көрсету. Оқушылар артық затты табады. Уық туралы не білетіндерін сұрау арқылы оқушылардың алғашқы білімдерін анықтау.

    • Уық – сөзінде бірінші қай дыбыс естіледі?

    • Сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін?

    • Сабақтың мақсаты қандай болады деп ойлайсыңдар? деген сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    • У әрпіне назар аударыңдар,

    неге жартылай қызыл және жартылай көкпен боялған?

    • У қандай дыбыс деп ойлайсыңдар?

    • У дыбысы қай кезде дауысты, қай

    кезде дауыссыз болатынын бүгін білетін боласыңдар.


    Презентация слайд

    суреттер









    https://

    www.youtube.com/watch?v=FDwYjlhW04I

    Сабақтың ортасы

      1. минут

    1. «Ойлан» тапсырмасы. Оқулықтағы суретпен жұмыс.

    • Бұл қай мезгіл? Балалар не істеп жүр?

    • Көлдің жағасында нелер бар?

    • Көлдің суы қандай?

    • Қыздардың қолында не бар?

    Суреттен «у» дыбысы бар сөздерді табу. Саралау. Сұрақ қою арқылы жекелеген оқушыларға қолдау көрсету.

    «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы жұптық жұмыс. Тапсырма: Сызба бойынша Қандай? сөзін қатыстырып, сұрақ құрастыру. Жұптар сұрақтарды өзара қойып, жауап береді. «Қай жұптың сұрағы ұнады?» сұрағы арқылы қалыптастырушы бағалауға бағыттау.

    Ықтимал сұрақтар:

    • Көлдің суы қандай?

    • Тау қандай болады?

    • Ағаштың жапырақтары қандай?

    1. «Сөздің дыбысын ажырату» әдісі арқылы тау, су, ұлу сөздеріне дыбыстық талдау жасау және сөздердегі у дыбысының орнын анықтау, дауысты, дауыссызға ажырату. У дыбысының сөздің басында, ортасында және аяғында да кездесетінін өздері ереже етіп шығаруға жағдай жасау.

    • Маңызды ақпарат. У дыбысы қай кезде дауысты, қай кезде дауыссыз болады деп ойлайсыңдар? (У дыбысы дауысты дыбыстан кейін келсе, дауысты болады, дауыссыз дыбыстан кейін келсе, дауысты болады)

    1. Бағалау тапсырмасы:

    • ау, ару, алау сөздеріне дыбыстық талдау жасау.

    Дескриптор:

    • дыбыстың таңбасын таниды;

    • сөз құрамындағы дыбыс санын анықтайды;

    • дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады;

    • сөздерді буынға бөледі.

    Сергіту сәті: қимыл қозғалыс жаттығу жасау

    1. Оқы тапсырмасы сөздерді буындап, тұтас әрі түсініп оқу дағдысын дамытуға бағытталады. Оқушылар кестедегі сөздерді, сөйлемдерді буындап және тұтас оқиды.

    2. Жазу дәптерімен жұмыс. У әрпінің бас және кіші әріптерін жазып үйрену. Бірінші сөйлемді көшіріп жазу.

    Жазу жұмысының дескрипторын оқушылар өздері құрастырады:

    • Әріп элементтерін көлбеу жазады;

    • Жазу жолын сақтайды;

    Көркем және таза жазады.

    Саралау. Оқушыларға жеке қолдау көрсетіп, қадағалау.

    1. «Тыңдалым» Уық туралы мәтін тыңдау. Уық туралы не білгендерін сұрау. Мәтінді тыңдау арқылы оқушылар қандай жаңа ақпарат алғандарын баяндайды. Киіз үйдің ерекшелігі туралы айтылады.

    2. «Сөз құра, тез құра» ойыны. А, р, у, л әріптерінен сөз құрау.

    Талқылау сұрақтары. Оқулық













    Сөйлем сызбасы






    суреттер












    Көк және қызыл текшелер










    Оқулық




    Жазу дәптері













    Аудиожазба





    Кеспе әріптер

    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    35-40 мин














    Тапсырма:

    • Бүгін қандай дыбыспен таныстық?

    • Уу дыбысының қандай ерекшелігі бар?

    • Қандай жаңа сөздер есіңде қалды?

    • Қай тапсырма оңай, қай тапсырма қиын болды?

    • Тапсырмаларды жақсы орындау үшін не істеу керек деп ойлайсың?

    Өзін – өзі бағалау ұйымдастыру.

    Дескриптор:

    • жұпта сұрақ құрастырдым;

    • сөздерге дұрыс дыбыстық талдау жасадым;

    • сөздерді буынға бөліп оқыдым;

    • әдемі, таза жаздым;

    • берілген дыбыстарға сөз құрастырдым.


    «Оқы» айдары бойынша сөздерді буындап және тұтас оқу. У дыбыс кездесетін сөздер ойластырып келу.






































































    Өзіндік талдау парағы




    Компоненттер

    Не және қалай табысты жүзеге асырылғанын түсіндіріңіз


    Нені және неліктен жақсарту керектігін түсіндіріңіз

    Мұны қалай жақсарту мүмкін екенін түсіндіріңіз

    1

    Сабақтың мақсатын қоюға оқушыларды тарту

    Оқушылар сабақтың басында сабақ мақсатын қою үшін жетекші сұрақтарға жауап беру арқылы қатысты.

    Максимум 1 балл

    Оқушыларға жетекші сұрақтар қоймай- ақ, сабақ мақсатын өздері құрастыруға көбірек тарту керек. Өйткені негізінен оқушылар сабақ тақырыбын өздері анықтағанымен, сабақ мақсаты мұғалім тарапынан қойылатын.

    Максимум 1 балл

    Күнделікті әр сабақ сайын оқушыларға сабақ мақсатын қоюға бағыт беріп, сабақ мақсатын өздері қоюға жетелеп, жағдай жасау керек.

    Максимум 1 балл

    2

    Оқу үдерісіне оқушыларды тарту үшін ресурстар мен құралдарды пайдалану

    Алдын ала у дыбысы туралы бейнематериал, аудиожазба, дыбыстық талдау жасау үшін қызыл және көк текшелер дайындалды.

    Максимум 1 балл

    Дыбыстық талдауға қажет текшелер әр оқушыда болғаны тиімдірек болар деген ойға келдім. Өйткені тақтаға шығып, дыбыстық талдау жасауға әр оқушы құлшыныс білдірді, егер әр оқушының алдында текшелер болса, әрқайсысы өз орнында отырып дыбыстық талдау жасауға мүмкіндік болар еді.

    Максимум 1 балл

    Әр оқушыға он-оннан қызыл және көк текшелер қиып, қораптарға салып дайындап қою.

    Максимум 1 балл

    3

    Сабақ мақсаттарына барлық оқушылардың қол жеткізуіне оқу әдістері мен формаларының сәйкестігі

    Оқушылардың басым бөлігі сабақ мақсатына қол жеткізе алды деген ойдамын. Мақсатқа жету үшін сабақ барысында «Ойлан» тапсырмасы А. Байтұрсынұлының «Жалқылауды - жалпылау» әдісі арқылы ұйымдастырылды. Оқулықтағы суретке назар аударылып, оқушылар мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап береді. Тапсырма оқушылардың сөздік қорын, байланыстыра сөйлеу дағдысын дамытуды көздеді.

    «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы жұптық жұмыс жұптық жұмыс жасап, сұраулы сөйлем құрастырып, сызба бойынша жұмыс жасалды. Оқушылар сұрақ құрастыруды игерді. «Сөздің дыбысын ажырату» әдісі арқылы сөздерге дыбыстық талдау жасалды. Аудиожазба тыңдау арқылы тыңдалым дағдысы артып, «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы мәтінді талдау, буындап, тұтас оқу арқылы оқылым, жазба жұмыстары арқылы жазылым, жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы айтылым дағдысын арттыру іске асты.

    Максимум 1 балл

    Дегенмен кейбір оқушылардың сабақта белсенді болуын қадағалау керектігі байқалды. Кейбір оқушылар қазақша түсінбегендіктен өз ойларын айту оларға қиындық туғызды.

    Максимум 1 балл

    Оқушылардың сабақта, үзіліс кезінде тек қазақша сөйлеулерін талап ету. Жеке дифференциациялық тапсырмалар әзірлеу.

    Максимум 1 балл

    4

    Оқушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізудегі жетістіктерін қадағалау

    Дыбыстық талдауды бағалауда дескриптор берілді. Жазба жұмысын бағалау дескрипторы оқушылармен бірлесе құрастырылды. Әр тапсырма сайын оқушыларға ауызша бағалау тәсілі қолданылды. Негізінен мұғалім тарапынан бірлесе талқылау арқылы мақсатқа жету іске асырылды. Әр оқушының қаншалықты деңгейде сабақ мақсатын меңгергеніне қол жеткізгенін анықтау мақсатында оқушылардың жетістік деңгейлері анықталып, кері байланыс берілді.

    Максимум 1 балл

    Ынтасы жоғары оқушыларға, сонымен қатар жетекші сұрақ сұрақ қою арқылы жекелеген оқушыларға ауызша бағалау әдісі қолданылып, қолдау көрсетілді. Дегенмен бағалау дескрипторын құрастыруға, өзін-өзі бағалау, жұптық бағалауға көбірек көңіл бөлу керек.

    Максимум 1 балл

    Оқушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізудегі жетістіктерін анықтау үшін келесі сабақтарда өзін-өзі бағалауды және өзара бағалауды іске асыруды қолға алу керек.

    Максимум 1 балл

    5

    Мұғалімнің кәсіби даму мақсатына қол жеткізуі туралы қорытынды



    Сабақ мақсаты кәсіби даму мақсатымен тікелей байланысты болды. Сабақ барысында оқушылар нақты бір дыбысқа байланысты сөздермен танысты және белгілі бір сөзге қатысты мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап беру арқылы талдау жасап, ұлттық құндылығымызды бағалау жүзеге асты деуге болады.

    Максимум 1 балл

    Оқушылар жетекші сұрақтар арқылы мәтінді талдауға қатысқанымен бағалау дағдысы әлі жетілмегені байқалады. Оқушылардың мәтінді бағалау дағдыларын жетілдіру керек.

    Максимум 1 балл

    Мәтінді бағалау дағдысын дамытуға арналған

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    14.11.2021
    654
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Құдашкен Гүлнар Көшкінбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации