Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу.
Білім алушыларды түгелдеу.
2.Психологиялық ахуал орнату.
«Бас бармақ»
әдісі
3. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпты
пысықтау.
5.Сабақтың тақырыбы
және мақсатымен таныстыру.
|
1.Білім
алушылар мұғаліммен амандасады.
2. Білім
алушылардың көңіл күйін «Бас бармақ»
әдісі арқылы
сұрау.
3.Білім
алушылар өткен тақырыпты пысықтау мақсатында
«сұрақ-жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап
береді.
1.Датчик
қызметіне қарай неше түрге бөлінеді? 4
2.Датчик
дегеніміз не? (әр түрлі ақпаратты
өлшеуге арналған құрал)
3.Жанасу
датчигі дегеніміз не? (батырманың
басылғанын немесе басылмағанын дәл анықтайтын
құрал)
4.Түс
датчигі дегеніміз қандай датчик?
(түс немесе жарық
жарықтылыңын анықтай алатын сандық құрал)
5.Түс
датчигі неше түсті анықтай алады? 7
6.Ультрадыбыс датчигі дегеніміз не?
5.Сабақтың тақырыбы
және мақсатымен танысады.
|
Мадақтама
сөздер
|
Оқулық АКТ,
4 сынып, Ж.У.Кобдикова,
Г.А.Копеева, А.А.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова «Арман-ПВ»
баспасы,
2019 ж.-53-54
бет.
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жобаны
құру.
1-тапсырма.
2-тапсырма.
|
Жобаның
мақсаты: ультрадыбыс датчигін
қолдану.
Жұмыс барысы:
Lego
Mindstorms Education EV3 программасын іске қосу.
Программаға
қажетті блоктарды таңдап алу.
Ультрадыбыс
датчигін қолдану.
Мәзірден
Қосу (Включить) батырмасын басу.
Программаны
іске қосып тексеру.
Оқулық 53-бет,
1-тапсырма.
Робот
алдында қандай да бір нысан пайда болғанша алға жүреді. Робот
нысанға 45 см қалғанда тоқтауы керек.
Дескриптор:
-Lego Mindstorms Education EV3
программасын іске қосады;
-программаға қажетті блоктарды
таңдап алады;
-ультрадыбыс датчикті қолдану
арқылы роботты жүргізеді.
Оқулық 53-бет,
2-тапсырма.
Датчик пен
робот арасы 8 см-ден аз
немесе тең
болғанша ультрадыбыс датчигі арқылы түсті квадратқа дейінгі
қашықтықты сантиметрмен өлшейтін роботты программалайды. Қашықтық 8
см болғанда контроллер экранын да 2
секундқа Up
стандартты суреті
шығады.
Барлық өлшеу деректері
э кранда
көрінуі керек.
Дескриптор:
-Lego Mindstorms Education EV3
программасын іске қосады;
-программаға қажетті блоктарды
таңдап алады;
-ультрадыбыс датчикті
қолдану арқылы роботты жүргізеді.
|
Мадақтама
сөздер
Мадақтама
сөздер
|
Оқулық АКТ,
4 сынып, Ж.У.Кобдикова,
Г.А.Копеева, А.А.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова «Арман-ПВ»
баспасы,
2019 ж.-53-54
бет.
Оқулық АКТ,
4 сынып, Ж.У.Кобдикова,
Г.А.Копеева, А.А.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова «Арман-ПВ»
баспасы,
2019 ж.-53-54
бет.
|
Сабақтың соңы
5
мин
|
Рефлексия
«Бағдаршам» әдісі
|
Қызыл түс – «Мен тапсырманы
орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.»
Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы,
сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.”
Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп
ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»
|
|
|