|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||||||||||||||
|
Мектеп |
|
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||
|
Сынып 4 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
|
Пәні |
Қазақ тілі |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Зат есімнің жіктелуі |
|||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.4.1 – жіктік жалғауларының қолданысын білу. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылармен
сәлемдесу «Тосын сый» алдыңғы білімді еске түсіру Сұрақтар: 2. Қазақ тіліндегі септіктер саны қанша? Атап
шығыңыз. 4. Барыс септігінің
сұрақтары?, Оқушылар сұраққа жауап береді |
Психологиялық ахуал қалыптастыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру сұрақтары. |
||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Зат есімнің жіктелуі Ереже: Зат есім сөздердің жіктік жалғау арқылы түрленуі зат есімнің жіктелуі деп аталады.Жіктік жалғау тек адамға қатысты, оның мамандағын, кәсібін білдіретін сөздерге ғана жалғанады.
Дәптермен жұмыс. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. 1-тапсырма. Берілген сөздерді көшіріп жазу. Қай жақта тұрғанын айту. Сазгерсің, кітапханашымын, оқушымыз, баламын, жалаушымыз, жылқышысыз, ойыншы.
2-тапсырма Зат есімдерді тиісті жалғауларымен сәйкестендір
|
Ереже оқиды
Түбір сөзбен жіктік жалғауларды сәйкестендіреді |
|
Видео
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
||||||||||||||||
|
Соңы |
Ойын «Күн көзін ашайық»
|
Слайд |
ҚБ: Смайлик арқылы бағалау
|
Бекіту сұрақтары |
||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Оқу тапсырмасы: «Құстардың әңгімесі» мәтінінен жіктік жалғаулы зат есімдерді теріп жазу, 53-бет, 28-жаттығу
|
Қарындаш арқылы кері байланыс беру |
|
|
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Зат есімнің жіктелуі"
Сабақ жоспары "Зат есімнің жіктелуі"
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||||||||||||||
|
Мектеп |
|
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||
|
Сынып 4 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
|
Пәні |
Қазақ тілі |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Зат есімнің жіктелуі |
|||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.4.1 – жіктік жалғауларының қолданысын білу. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылармен
сәлемдесу «Тосын сый» алдыңғы білімді еске түсіру Сұрақтар: 2. Қазақ тіліндегі септіктер саны қанша? Атап
шығыңыз. 4. Барыс септігінің
сұрақтары?, Оқушылар сұраққа жауап береді |
Психологиялық ахуал қалыптастыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру сұрақтары. |
||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Зат есімнің жіктелуі Ереже: Зат есім сөздердің жіктік жалғау арқылы түрленуі зат есімнің жіктелуі деп аталады.Жіктік жалғау тек адамға қатысты, оның мамандағын, кәсібін білдіретін сөздерге ғана жалғанады.
Дәптермен жұмыс. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. 1-тапсырма. Берілген сөздерді көшіріп жазу. Қай жақта тұрғанын айту. Сазгерсің, кітапханашымын, оқушымыз, баламын, жалаушымыз, жылқышысыз, ойыншы.
2-тапсырма Зат есімдерді тиісті жалғауларымен сәйкестендір
|
Ереже оқиды
Түбір сөзбен жіктік жалғауларды сәйкестендіреді |
|
Видео
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
||||||||||||||||
|
Соңы |
Ойын «Күн көзін ашайық»
|
Слайд |
ҚБ: Смайлик арқылы бағалау
|
Бекіту сұрақтары |
||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Оқу тапсырмасы: «Құстардың әңгімесі» мәтінінен жіктік жалғаулы зат есімдерді теріп жазу, 53-бет, 28-жаттығу
|
Қарындаш арқылы кері байланыс беру |
|
|
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















