Сабақ жоспары "Зат есімнің септелуі. Атау септік" 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Зат есімнің септелуі. Атау септік" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Зат есімнің септелуі. Атау септік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Қысқа мерзімдік жоспарлау


Пәні: қазақ тілі

Сабақ тақырыбы: Зат есімнің септелуі. Атау септік

Күні:

Сынып:

Мұғалімнің есімі:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Зат есімнің септелу жүйесін және септік жалғауларының емлесін меңгереді, сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана білуге үйренеді.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Сөз таптары туралы біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Сөз септелуін біледі.

Кейбір оқушылар: Сөз таптарын септік жалғауларды дұрыс қолдана алады

Тілдік мақсат

Оқушылар істей алады: білгендерін қолданып, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сөз,сөйлем,сөз тіркесі

Талқылауға арналған тармақтар: Сөз табі дегенде нені түсінесіңдер?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Сендер қай сөз таптарын білесіңдер?

Жазылым бойынша ұсыныстар: жаттығуларды жазады

Алдыңғы оқу

Сөз таптарын еске түсіреміз

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

Екеуара жұмыс
Оқушыларға септік атаулары таратылып беріледі : Атау, ілік, барыс табыс жатыс шығыс , көмектес ,атау , ілік барыс .Әр жұп берілген атау бойынша 5 сөзден жазады. Әр балаға сөз беру, оқушылар септеп жазады, 2 оқушы тақтада орындайды.
Қарлығаш, оқушы, ауыл, суретші, ағаш, қар, күн, емен, терек, кітап, дәптер, мектеп, бала, жаңбыр, аспан, көше, бота, жылқы.
А.с қарлығаш
І.с қарлығаштың
Б.с қарлығашқа
Т.с қарлығашты
Ж.с қарлығашта
Ш.с қарлығаштан
К.с қарлығашпен

Кеспе қағаздар

Ортасы

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Дәптермен жұмыс

1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады.

4,5-жаттығу жеке жұмыс


Оқулық

А4 қағаз

Дәптер

Аяқталуы

Өзін-өзі бақылап, бағалау ( тест сұрақтарына жауап беру )
1.Әке"сөзі қай септікте тұрғанын тап
А) А.с. В) І.с. С) Б. с. Д) Ж. с.
2.Ілік етегінде тұрған сөзді белгіле
А) Оқушы В) Оқушыға С) оқушының Д) оқушыға
3.Барыс септігінің сұрағын белгіле
А) кімге?неге?қайда? В) кімдерге?кімді?нені?
С) кімге? кімді? нені? Д) кіммен? немен?
4.Табыс септігінің жалғауын белгіле
А) -ны,-ні,-қы,-кі,-ғы,-гі В) -ны,-ні,-ды,-ді,-ты,-ті
С) -ны,-ні,-шы,-ші,-ды,-ді Д) –нан,-нен, -дан,-ден, -тан, -тен
5.Жатыс септігінде тұрған сөзді белгіле
А) көктемде В) далаға
С) мектеппен Д) мектептен
6. Шығыс септігінде тұрған сөзді табыңыз
А) Сабаққа В) Сабақты С) Сабақтан Д) Сабақпен
7.Көмектес септігінің сұрақтарын ата
А) кімде?неде? В)кімге ? неге ?
С) кімнен?неден? Д) кіммен? немен ?

Шығармашылық жұмыс
Зат есімнің септелуіне оқушылар кластер құрастырады.
Атау септік
Ілік септік
Барыс септік
Табыс септік
Шығыс септік
Көмектес септік
Білім парақшасына бағаларын қояды

Кеспе қағаздар

дәптер

Қосымша ақпарат : мазмұндамалар жинағы,журналдар

Саралау – Сіз қосымше көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Панаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Деңгейіна қарай тапсырмалар беремін.

Ұпайлармен бағалау.

Қазақ тілі,дүниетану.

Рефлекция.Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
779
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі