Сабақ жоспары
Бекітемін:
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Арыстанбекова Р |
|||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
9 сынып |
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
13.01.2025 ж |
|||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
9.3А Тригонометрия |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
9.1.1.2 бірлік шеңбердің
бойында |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
- бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын біледі -Бұрышты радиандық өлшемнен градустық өлшемге көшіреді; -Бұрышты градустық өлшемнен радиандық өлшемге айналдырады; -бірлік шеңберде радиандық және градустық өлшеммен берілген бұрыштарға сәйкес нүктелерді белгілейді; -Бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталарын табады |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру; Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату; Тапсырмалардың жауаптарын жазу. |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
3 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздерме! Атмосфералық жағдайды қалыптастыру. Бүгін,Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: -бірлік шеңберде радиандық және градустық өлшеммен берілген бұрыштарға сәйкес нүктелерді белгілейді;
-бірлік шеңбердегі нүктенің
координаталары (cosα; Ширату тапсырмасы.Сіздерді тапсырманы бірлесіп орындауға шақырамын. -Қазір сіздерге әр түрлі шамаларды айтамын . Оларды қалай және қандай белгілері бойынша топтастыруға болатыны туралы ойланып көріңіздер. Сонымен бұл тапсырмадан қандай ой түйдіңіздер? - Ауа температурасы күндіз +80С, ал түнде -20С; -Дүкен бірінші айда 10% пайда көріп, екінші айда 8% зиян шекті; -Сүңгуір спортшы 1,2 м биіктікке секіріп, одан 3 м-ге суға сүңгіді; - Айдос бір орында тұрып 1800-қа кері бұрылды; - Айгүл сағаттың 15 минутқа қалып қойды; -400-қа қарама-қарсы бұрыш қандай болады? |
Сұрақтарға жауап береді. шамаларды мағынасына, сан мәндеріне қарай топтастыруға болатыны туралы қорытынды жасайды. Оң шамаларды: «10% пайда», «+80С», «1,2 м биіктік» және «-20С», «8% зиян шегу», «3 м тереңдік», «15 минут қалып қою» теріс шамалар ретінде қабылданатынын түсіндіреді. Ал «1800-қа кері бұрылу» қарама-қарсы бағыт деген мағынаны білдіретінін ажыратып бұрыштарда да өлшем бірліктері болатынын және оң, теріс шамаларының болатынын анықтайды |
|
Whatsapp қолдану. Интернет ресурстары |
|||||||||||||||||||
|
8 мин |
Жаңа сабақ |
Әр партада шеңбер сызылған сызбалар бар Тапсырма1: Берілген шеңберді екі перпендикуляр түзу жүргізу арқылы 4 бірдей бөлікке бөлейік. Алынған төрт бұрышты тағы да екі перпендикуляр жүргізу арқылы 4 бөлікке бөліп бір бөлігін β деп белгілейік. Енді осы β бұрышын 45 тең бірдей бөлікке бөлсек
10 бұрыш деп- шеңбердің 1/360 бөлігіне тең центрлік бұрышты айтады.
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады Білім алушылар жұптасады Сызба көмегімен мұғалімнің бағыттауындағы алгоритмдерді орындап: -10 бұрышты анықтайды; -бірлік шеңберде 3600; 1800; 900; 00 бұрыштарды анықтайды - бұрыштың оң және теріс бағыттардағы өлшемдерін анықтайды;
|
Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді. «Екі жұлдыз бір ұсыныс» |
https://onlinemektep.net/schedule/13.01.2021/lesson/c5fa25f2-0962-4684-a19e-0cfca0da10f4 Слайд |
|||||||||||||||||||
|
17 мин |
Бекіту тапсырмалары |
№1. Келесі
бұрыштардың а) б) №2. Радиандық өлшемі белгілі доғаның бұрыштық өлшемін градустық өлшеммен жаз: а)
№3.Кестені толтыр:
Оқулықпен жұмыс. №19.6, №19.9.
«Сағат қанша болды?» (Топтық жұмыс): Тапсырма: Шебер шәкіртіне белгілі бір тапсырманы бергенде сағат 1100 болатын. Ол тапсырманы 1 сағат 20 минуттан кейін тексеретінін айтты. Осы уақыт ішінде сағат тілінің неше градусқа және радианға айналым жасайтынын анықтаңыздар |
бұрыштың градустық өлшемін радиандық өлшемге айналдырады Кестеге мұқият қарайды. 1-ші жол бойынша радиандық өлшем мен орналасу ширегін табады. 2-ші жолда ширекке қатысты оң немесе теріс өлшемдегі бұрышты жазып алып, сол арқылы екінші белгісізді анықтайды 3-ші жол бойынша градустық өлшем мен ширегін табады Оқулықтан есептер шығарады. Білім алушылар тапсырма шартына сәйкес сағат тілінің қанша градусты көрсетіп тұрғанын анықтап, оны радианға айналдырады
|
Дескриптор: Білім алушы 1.-градустық өлшемі бойынша радиандық өлшемді табады -қай ширекте орналасатынын анықтайды 2.-ІІ ширекте жататындай оң немесе теріс өлшемдегі бұрышты ойлап табады -алынған бұрыштың градустық немесе радиандық өлшемін табады 3.-радиандық өлшемі бойынша град. өлшемді табады -қай ширекте орналасатынын анықтайды ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды |
Слайд Интернет ресурстары Жалпы білім беретін мектептің 9–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, В.Е.Корчевский, З.Ә.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» баспасы 2019 жыл |
|||||||||||||||||||
|
10мин |
Жеке жұмыс |
Online-mektep |
Тапсырманы орындайды |
Мониторинг |
https://onlinemektep.net/schedule/13.01.2021/lesson/c5fa25f2-0962-4684-a19e-0cfca0da10f4 |
|||||||||||||||||||
|
2 минут |
|
Бүгінгі сабақта: -Бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру,есептер шығару; -Градусты радианға және радианды градусқа айнаалдыру тәсілдерін білу. Рефлексия:
Үйге тапсырма. №19.11 |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс |
Whatsapp қолдану |
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары.Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері. 9 сынып
Сабақ жоспары.Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері. 9 сынып
Сабақ жоспары
Бекітемін:
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Арыстанбекова Р |
|||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
9 сынып |
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
13.01.2025 ж |
|||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
9.3А Тригонометрия |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
9.1.1.2 бірлік шеңбердің
бойында |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
- бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын біледі -Бұрышты радиандық өлшемнен градустық өлшемге көшіреді; -Бұрышты градустық өлшемнен радиандық өлшемге айналдырады; -бірлік шеңберде радиандық және градустық өлшеммен берілген бұрыштарға сәйкес нүктелерді белгілейді; -Бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталарын табады |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру; Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату; Тапсырмалардың жауаптарын жазу. |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
3 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздерме! Атмосфералық жағдайды қалыптастыру. Бүгін,Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: -бірлік шеңберде радиандық және градустық өлшеммен берілген бұрыштарға сәйкес нүктелерді белгілейді;
-бірлік шеңбердегі нүктенің
координаталары (cosα; Ширату тапсырмасы.Сіздерді тапсырманы бірлесіп орындауға шақырамын. -Қазір сіздерге әр түрлі шамаларды айтамын . Оларды қалай және қандай белгілері бойынша топтастыруға болатыны туралы ойланып көріңіздер. Сонымен бұл тапсырмадан қандай ой түйдіңіздер? - Ауа температурасы күндіз +80С, ал түнде -20С; -Дүкен бірінші айда 10% пайда көріп, екінші айда 8% зиян шекті; -Сүңгуір спортшы 1,2 м биіктікке секіріп, одан 3 м-ге суға сүңгіді; - Айдос бір орында тұрып 1800-қа кері бұрылды; - Айгүл сағаттың 15 минутқа қалып қойды; -400-қа қарама-қарсы бұрыш қандай болады? |
Сұрақтарға жауап береді. шамаларды мағынасына, сан мәндеріне қарай топтастыруға болатыны туралы қорытынды жасайды. Оң шамаларды: «10% пайда», «+80С», «1,2 м биіктік» және «-20С», «8% зиян шегу», «3 м тереңдік», «15 минут қалып қою» теріс шамалар ретінде қабылданатынын түсіндіреді. Ал «1800-қа кері бұрылу» қарама-қарсы бағыт деген мағынаны білдіретінін ажыратып бұрыштарда да өлшем бірліктері болатынын және оң, теріс шамаларының болатынын анықтайды |
|
Whatsapp қолдану. Интернет ресурстары |
|||||||||||||||||||
|
8 мин |
Жаңа сабақ |
Әр партада шеңбер сызылған сызбалар бар Тапсырма1: Берілген шеңберді екі перпендикуляр түзу жүргізу арқылы 4 бірдей бөлікке бөлейік. Алынған төрт бұрышты тағы да екі перпендикуляр жүргізу арқылы 4 бөлікке бөліп бір бөлігін β деп белгілейік. Енді осы β бұрышын 45 тең бірдей бөлікке бөлсек
10 бұрыш деп- шеңбердің 1/360 бөлігіне тең центрлік бұрышты айтады.
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады Білім алушылар жұптасады Сызба көмегімен мұғалімнің бағыттауындағы алгоритмдерді орындап: -10 бұрышты анықтайды; -бірлік шеңберде 3600; 1800; 900; 00 бұрыштарды анықтайды - бұрыштың оң және теріс бағыттардағы өлшемдерін анықтайды;
|
Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді. «Екі жұлдыз бір ұсыныс» |
https://onlinemektep.net/schedule/13.01.2021/lesson/c5fa25f2-0962-4684-a19e-0cfca0da10f4 Слайд |
|||||||||||||||||||
|
17 мин |
Бекіту тапсырмалары |
№1. Келесі
бұрыштардың а) б) №2. Радиандық өлшемі белгілі доғаның бұрыштық өлшемін градустық өлшеммен жаз: а)
№3.Кестені толтыр:
Оқулықпен жұмыс. №19.6, №19.9.
«Сағат қанша болды?» (Топтық жұмыс): Тапсырма: Шебер шәкіртіне белгілі бір тапсырманы бергенде сағат 1100 болатын. Ол тапсырманы 1 сағат 20 минуттан кейін тексеретінін айтты. Осы уақыт ішінде сағат тілінің неше градусқа және радианға айналым жасайтынын анықтаңыздар |
бұрыштың градустық өлшемін радиандық өлшемге айналдырады Кестеге мұқият қарайды. 1-ші жол бойынша радиандық өлшем мен орналасу ширегін табады. 2-ші жолда ширекке қатысты оң немесе теріс өлшемдегі бұрышты жазып алып, сол арқылы екінші белгісізді анықтайды 3-ші жол бойынша градустық өлшем мен ширегін табады Оқулықтан есептер шығарады. Білім алушылар тапсырма шартына сәйкес сағат тілінің қанша градусты көрсетіп тұрғанын анықтап, оны радианға айналдырады
|
Дескриптор: Білім алушы 1.-градустық өлшемі бойынша радиандық өлшемді табады -қай ширекте орналасатынын анықтайды 2.-ІІ ширекте жататындай оң немесе теріс өлшемдегі бұрышты ойлап табады -алынған бұрыштың градустық немесе радиандық өлшемін табады 3.-радиандық өлшемі бойынша град. өлшемді табады -қай ширекте орналасатынын анықтайды ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды |
Слайд Интернет ресурстары Жалпы білім беретін мектептің 9–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, В.Е.Корчевский, З.Ә.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» баспасы 2019 жыл |
|||||||||||||||||||
|
10мин |
Жеке жұмыс |
Online-mektep |
Тапсырманы орындайды |
Мониторинг |
https://onlinemektep.net/schedule/13.01.2021/lesson/c5fa25f2-0962-4684-a19e-0cfca0da10f4 |
|||||||||||||||||||
|
2 минут |
|
Бүгінгі сабақта: -Бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру,есептер шығару; -Градусты радианға және радианды градусқа айнаалдыру тәсілдерін білу. Рефлексия:
Үйге тапсырма. №19.11 |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс |
Whatsapp қолдану |
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
α























