Материалдар / Сабақ жоспары:Химиялық элемент:жіктелуі, сипаттамасы 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары:Химиялық элемент:жіктелуі, сипаттамасы 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәні бойынша 10 сынып жаратылыстану-математикалық бағыттағы оқу құралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
733
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элемент:жіктелуі, сипаттамасы.


Оқып үйренудің негізгі мақсаты:

Химиялық элемент,атом, ион,молекулалардың сипаттамаларын топтық жұмыста бірлесе талдата отырып түсінік қалыптастыру,химиялық есептер шығара білу дағдысын дамыту.


Оқып үйренудің нәтижелері:

Химиялық элемент, атом, ион, молекула және олардың қасиеттерін болжай алады. Химиялық есептерді шығару дағдылары қалыптасады. Жаңа білімді меңгереді. Тапсырманы өз бетімен орындайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Санау әдісі, миға шабуыл, топтық жұмыс, сандарды сөйлетейік, сұрақ – жауап,Венн диаграммасы, инсерт.


Сабақ барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Уақыт

Дерек көздері

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.


Сәлемдеседі. Қол ұстасып бір-біріне жылы лебіз білдіреді.

1мин

Периодтық кесте.

ЭТ кесте.


Топқа бөлу ( санау әдісі бойынша)

Оқушылар сағат тілі бойынша рет нөмірлерін санау арқылы үш топқа бөлінеді.

Рет сандарын санау бойынша үш топқа топтасады.

1мин


Бағалау критериясының параметрін айту

  1. Өткен сабақты пысықтау.

  2. Топтық жұмыста белсенділік.

  3. Есептер шығару.

  4. Тест жұмысы.

.

Топтық ереже

Оқушылар берілген параметрлерге назар аударады.





Топтық ережені орындау







Бағалау парақшасы

Өткен сабақты пысықтау.


1. «Сандарды сөйлетейік».





Топпен жұмыс істейді 11,15,26,16,1860,1869,1,3 сандары нені білдіретінін түсіндіреді,сұрақтарға жауап береді.




13 мин



Плакаттар. Маркерлер. Үлестірме қағаздар.


Жаңа тақырыптың мағынасын ашу


Оқулықпен жұмыс.





Оқулықтан оқып бір-біріне түсіндіреді.

2 мин

Оқулық

Жаңа тақырып:


1. Химиялық элементтер туралы айтыңдар.

2.Атомның қасиеттерін сипаттаңдар.

3.Молекулалардың қасиеттерін сипат- таңдар.




Топпен жұмыс істеу барысында әр топ өз жұмыстарын талдайды, ой бөліседі, қорғайды келесі топ қарсы пікірлер айтады.

16 мин


Плакаттар. Маркерлер. Үлестірме қағаздар.


Сергіту сәті.

Бірге ән айту.




Оқушылар бірігіп ән айтады.

1мин


Алған білімдерін қолдану.

ВЕНН диаграммасын толтыру.




Оқушылар атом мен молекуланы салыстыра отырып ВЕНН диаграммасын толтырады.

8мин





Қосымша:

Дарынды балаларға қосымша есептер (кеңейтілген сұрақтар)

Үлестірме кеспедегі есептерді шығару

Р1, Р2, Р3, .



Кері байланыс.

Сабақта қандай сұрақтар қамтылды және не үйрендік?

Сабақ барысында алған білімдерін жазып баяндайды.

INSERT

«V» -білемін

«-» - мен үшін түсініксіз

«+» - мен үшін жаңа ақпарат

«?» - мені таң қалдырды



2мин

Инсерт парағы

Бағалау ( бағалау дескрипторы бойынша бағалау)

Бағалау критериясы параметрлері арқылы бірін – бірі бағалайды. Бағалау шкаласы бойынша ұпай сандарын көрсетеді.

1мин

4-11 ұпай «3»

12-19 ұпай «4»

20-25 ұпай «5»

Келесі сабақта қарастыратын тақырып.

Химиялық элемент атомдарының радиоак-тивтілігі туралы түсінік және радиоактив-тіліктің маңызы.







Сабақ қалай өтті?

Оқушылар өткен сабаққа кері байланыс жасады. Сұрақтарға топтасып жауап берді. Топтық жұмыс орындады. Оқулықпен жұмыс жүргізді, есептер шығарды. Сергіту сәтінде бірге ән салды. Бағалау парақшасымен бірін-бірі бағалады.

Не сәтті өтті?

Өткен сабақты пысықтауға берілген тапсырманы жоғары деңгейде орындап шықты. Оқулықтағы тапсырма бойынша жұмыс жасағанда белсенділік көрсетті. Бірін – бірі әділ бағалады.

Не сәтсіз өтті?

Сабақ барысында қойылған сұрақтарға оқушылар жауап беруге қиналды. Алған білімдерін баяндап жазуда кейбір оқушылар сыныптасынан көшірді.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!