Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
«1-бөлім: «Өзім
туралы»
|
Мектеп: №14 Мұғалімнің
аты-жөні:Мукашова С.С.
|
Күні:
Сынып: 1
а
|
Қатысқандар саны:
12
Қатыспағандар
саны:0
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Киім
түрлері
|
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1 Тыңдалым
тәсілдерін қолдану.
1.1.1. Баяу және анық айтылған
сөзді тыңдап оған сәйкес әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану,
іс-әрекет жасау), хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын
ажырату.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: баяу және анық айтылған сөзді
тыңдайды, оған сәйкес әрекет етеді, хабарлы және сұраулы
сөйлемдердің интонациясын
ажыратады.
Көптеген
оқушылар: баяу және анық айтылған сөзді
тыңдайды, оған сәйкес әрекет етеді, хабарлы және сұраулы
сөйлемдердің интонациясын ажыратады, өздері сұрақ
құрастырады.
Кейбір
оқушылар: баяу және анық айтылған сөзді
тыңдайды, оған сәйкес әрекет етеді, хабарлы және сұраулы
сөйлемдердің интонациясын ажыратады, өздері сұрақ құрастырады,
жауап береді.
|
Жетістік
критерийлері
|
1.Баяу және анық
айтылған сөзді тыңдайды, оған сәйкес әрекет ете
алады;
2.Хабарлы және сұраулы
сөйлемдердің интонациясын ажырата
алады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәнге тән лексика
мен терминология: көйлек, шалбар, жейде,
жемпір, етік, бәтеңке, күртке, тон, қолғап, шұлық, белдемше, аяқ
киім, бас киім.
Диалог пен жазу үшін
пайдалы сөздер мен
тіркестер:
Мынау не? Бұл
... . Бұл қандай көйлек (т.б.)
?
Бұл қызыл
көйлек.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Бірін-бірі сыйлауға
үйрету
|
Пәнаралық
байланыс
|
Орыс тілі ,ағылшын
тілі
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Электрондық қосымша 1
сынып
|
Бастапқы
білім
|
Дене мүшелерін
қайталау.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Шаттық
шеңбері
Шеңберде тұрған оқушылар бір –
бірімен амандасады.
1,2,3
Жымиямыз сәл
күліп
Біз тілейміз сәттілік.
(Бір-біріне жақсы тілектер
айтады)
Сабақ мақсаттарымен оқушыларды
таныстырып өту.
|
Киім
суреттері
|
Өткен сабақты
қайталау
Сабақтың
ортасы
Сергіту
сәті
Мәнерлеп
оқу
Жеке
жұмыс
|
Жұппен
жұмыс. Дене мүшелерін көрсетіп,
бір-біріне сұрақ қояды, жауап
береді.
Сөздік
жұмысы:
О қушылар
суреттер мен сөздерді белгіленген сан арқылы сәйкестендіріп, жаңа
сөздерді меңгереді.
Сергіту сәтін
жүргізу.
Таң атты, күн
шықты,
Аспанды бұлт
жапты.
Жел тұрды, жаңбыр
жауды.
Найзағай сарт сұрт
етті,
Біз бұға
қалдық.
Мәнерлеп оқу: үлгі
бойынша жұпта сұрақ қояды, жауап
береді.
Жеке
жұмыс.
Суреттерді бояйды,
астындағы сөздерді оқиды.
Салған суреттері
бойынша сөйлем құрастырып
айтады.
Үлгі:
Мынау жейде (шалбар,
тон, т.б.).
Жайде көк ( ақ,
сары, т.б.)
жейде
|
шалбар
|
тон
|
көйлек
|
етік
|
қ
олғап
|
белдемше
|
бас
киім
|
|
|
Сабақтың
соңы
Үйге
тапсырма:
|
Рефлексия
сөздерді жаттап
келу.
|
|