Сабақтың
тақырыбы:
Нәруыздар,қасиеттері мен
қызметтері.
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Кожахметова Н.С
Күні:
18.09.2018ж
|
СЫНЫП: 8
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
8.4.1.3 нәруыздардың
қасиеттері мен биологиялық қызметтерін
сипаттау
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Тақырыптың маңызын
түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ
барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Тілдік құзіреттілік
|
Proteins, amino
acid, Denaturation
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Ағылышын,химия
|
Алдыңғы
оқу
|
8.4.1.2. көмірсулар мен
липидтің биологиялық қызметтерін сипаттау.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға
бөлу.
Тірек сөздер бойынша топқа
бөліну.
Оқушыларға сөздер қиындыларын
беремін. Әріп қиындыларда сөздер болу
керек.
Оқушылар сол сөздер бойынша
топтарға бөлінеді.
|
1-топ
2-топ
3-топ
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Термин
сөдер
Amino acids-аминқышқылы
Биополимерлер- biopolymers
To crack-жару,сындыру
Ферментер- Enzyme
Denaturation-денатурация Гормондар-
hormones
Dietitian-диета
Heart
attack-инфаркт,жүрек
Legume-бұршақтұқымдастар
Protein-ақуыз
Remaining-қалған
To run
out-біту
|
Оқулық.
Кеспе
мәтіндер.
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Proteins are large biomolecules, or macromolecules, consisting of
one or more long chains of amino acid residues. Proteins perform
a vast array of functions within organisms, including catalysing metabolic reactions,
DNA replication, responding to stimuli, and
transporting molecules
from one location to another. Proteins differ from one another
primarily in their sequence of amino acids, which is dictated by
the nucleotide sequence of their
genes, and which usually results in
protein folding into a specific
three-dimensional structure that
determines its activity.
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
«Стикердегі диалог»
әдісі
(Топ мүшелері сұрақтардың
жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға
іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
Ортақ тапсырма:
«Пкірлер» парағы
әдісі
1-топ
Жауабын жазады.
1. Ақуыз дегеніміз
не?.
2. Амин қышықылы дегеніміз
не?
2-топ
1. Тасымалдау қызметін
атқаратын нәруыз?
2. Гормон дегенміміз
не?
.3-топ
Нәруыздардың биологиялық
қызметі.
Талдау
«Броундық
қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап,
талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі.
Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын
ескерту керек.
|
«Пкірлер»
парағы
әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.
Оқулықтағы мәтінді оқып
алады.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
|
Миды шынықтыру тапсырмасын
орындайды.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез
«Карточкадағы
терминдер» әдісі
Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы
терминді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп
береді.
Amino
acids-аминқышқылы Биополимерлер- biopolymers
Ферментер- Enzyme
Denaturation-денатурация
Гормондар- hormones
Dietitian-диета
|
Карточкада жазылған
терминдер
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы Дұрыс
жауапқа 5 балл.
Рефлексия
парағы
Сабақтағы
жетістіктерім
|
Оның
себептері
|
Сабақтағы
жетістіктерім
|
Оның
себептері
|
|
|
|
|
|
Бағалау
парақшасы
Қағаз
қиындылары.
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша
Көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
Үйренгенін тексеруді
Қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
Қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағыахуал
Қандай болды?
Мен
жоспарлаған
Саралау шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
Уақыт ішінде
үлгердімбе?
Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
Жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|