Материалдар / Сабақ жоспары.Негізгі триганометриялық тепе-теңдіктер.8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары.Негізгі триганометриялық тепе-теңдіктер.8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2021
493
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Ақмола облысы Жақсы ауданы Жақсы ауылы

Жақсы №1 орта мектебінің

математика пәнінің мұғалімі

Кенжебаева Айгерим Камалжанқызы.









Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.3АТікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар

Жақсы №1 орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кенжебаева Айгерим Камалжанқызы

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.21 Пифагор теоремасын пайдаланып, формуласын қорытып шығару және есептер шешуде қолдану;

8.1.3.22 негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаттары

Оқушылар:

  • Бірдей бұрыштың тригонометриялық функцияларының арасындағы байланысты қорытып шығару;

  • Есептер шығару барысында негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану.

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

біледі:

  • негізгі тригонометриялық теңбе-теңдікті;

  • нгеізгі тригонометриялық теңбе-теңдікті қорытып шығаруды;

қолдана алады:

  • негізгі тригонометриялық теңбе-тедікті дәлелдеуде;

  • негізгі тригонометриялық теңбе-теңдікті есеп шығаруда;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • топта бірге жұмыс жасай отырып,есептердің шешу жолдарын талқылайды.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • триганометриялық тепе-теңдіктер;

  • секанс,косеканс.

Құндылықтарды дарыту

Жұппен және топпен жұмыс жасау арқылы оқушылар өзін және өзгені құрметтеуді үйренеді. Оқушыларды ашықтыққа үйрету - оқушылардың өз деңгейлерін нақты бағалауды және оқу мақсаттарын қаншалықты игергендігін дәл айқындауды дағдыларын ұштайды.

Пәнаралық байланыс

Америка және ағылшын кітаптарындағы тангенс, котангенс, косеканс белгілеулерін таныстыратын тапсырмалар орындау арқылы өмірмен байланыс орнатылады

Бастапқы білім

Пифагор теоремасы, тік бұрышты үшбұрыш, ондағы қарапайым тригонометриялық қатынастар

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


0 –8 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Тірек білімдерді белсендендіру

Үй тапсырмасын тексеру.

Ауызша сұрақтар қою:

  • тікбұрышты үшбұрышқа және оның қабырғаларына анықтама беру;

  • Пифагор теоремасына анықтама беру, оны дәлелдеу;

  • Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусына, косинусына, тангенсіне, котангенсіне, секанс пен косекансына анықтама беру;


Сөйтіп, оқушылармен бірлесе отырып сабақ мақсатына сәйкес бағалау критерийлері және дамудың жақын аймағын айқындау.

Сабақ барысында қатысқан оқушыларға смайлик жетондары беріліп отырады.Сабақ соңында жинаған жетондарына қарай бағаланады.


Picture 2 Picture 3

Picture 1









Кеспе қағаздар

Сабақтың ортасы

9-20 минут





























21-35 мин

Топтық жұмыс.Тарсия әдісі арқылы топтық жұмыс жасайды.Бұл әдіс бойынша түрлі-түсті қағаздарға жазылған есептер беріледі.Сол есептердің жалңасын тауып, берілген финураны құрап шығады.


























Топ басшысы өз тобындағы мүшелерді еңбегіне, қосқан үлесіне орай бағалайды.

Қосымша 2


Жекелеме жұмыс



Триганометриялық формулалар

Формуланың қай тобына жатады

sinαcosβ+cosαβ

негізгі

cos(π/2+α)

cos2α

Келтіру

sin(α+β)

-sinα

Қосу

cosα*cosβ

cosα/sinα

Көбейтіндіні қосындыға түрлендіру

1-sin2α

2sinαcosα

негізгі

tg(π+α)

1/2[cos(α+β)+ cos(α-β)]

келтіру

sin2α

tg α

Қос бұрыш


Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер формулалары жайлы білімдерін тексеру

Оқушылардың білімдерін тексеру үшін сәйкестендіру кестесін шығару.

Болғаннан кейін оқушы қасында отырған баланың жұмысын тақтамен тексеріп, жинаған балын қояды.

Қосымша 3


Сабақтың соңы


35 – 40 мин

Рефлексия.















Үй тапсырмасы.

Қосымша 4



Қосымша 4

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақта оқытудың саралау әдісі әрдеңгейлі топтарға бөлу арқылы көрініс табады. Оқушылар топпен дн, жеке де жұмыс жасады.

Теориялық білімдерін бағалау кезінде оқушылар өзін өзі тексеру әдісін қолданады, сонымен бірге өздік жұмыстарын тексеруде бірін бірі бағалайды. Топтық жұмыс кезінде оқушылар негізгі триганометриялық тепе-теңдіктерді орынды қолдана білді.

Сабақ барысында сызу құралдарын қолдануда қауіпсіздік ережелерін қадағалау. Оқушылардың тік отыруын қадағалау.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!