Сабақ жоспары:"Неліктен ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атайды?"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары:"Неліктен ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атайды?"

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ мұғалімнің сабақта пайдалануына үлесі зор
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3 В бөлімі

Мектеп:«Қорғас орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

Күні: 27.02.18ж.

Мұғалімнің аты жөні: Аманбаева А.С

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:


Неліктен ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атайды?

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.1.1-ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау.

5.3.1.2-Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын тусіндіру;

5.1.2.1-.ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Неліктен ежелгі Грекияны демократияның отаны екенін түсінеді және оның пайда болу тарихы туралы айта алады

Оқушылардың басым бөлігі: Демократия деген не екенін және оның пайда болуы тарихын біледі ,ежелгі грекияның қоғамдық құрылсын сипаттайды

Кейбір оқушылар: Мемлекеттің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтайды, мемлекетте демократияның пайда болуын біледі, мемлекет қайраткерлерінің жұмыстарына баға бере алады

Бағалау критерийі

-Ежелгі Грекиядағы басқару жүйесінің ерекшеліктерін көрсетеді;

-Тапсырмаларға қатысты сұрақтарға жауап береді;

-Саяси тұлғалардың жұмыстарына ой қорытып, бағалайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылардың оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін «джиксо» арқылы мәтіндерді (қосымша деректер) жекелей оқытып, шағын топта талқылату, басқа топтарға түсіндірту.

Оқулықтан тірек сөздерді анықтайды, дәптерге жазады (жазылым дағдысы).

Пәнге қатысты терминология. Полис-дербес шағын қала-мемлекеттер, Демократия-мемлекетті басқаратын биліктің түрі, халық жиналысы-Афинадағы жоғары өкімет билігінің жиналысы, Бес жүздік кеңес-көмекші орган, ареопаг-ақсүйек отбасының мүшесі, Стратег-әскер басы


Талқылауға арналған тапсырмалар:

  • Ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атағанын талқылауға болады ?

  • Неліктен бүгінгі күнде әлемнің көптеген елдері демократияны таңдады?

  • Афины мемлекетіне қосқан үлесі қандай?


Жазылым бойынша ұсыныстар:

Демократия бұл...? Қоғамдық құрылыс бұл...? ұғымдарының мағынасын ашу үшін жоспар құрады; термин сөздермен жұмыс жасайды, жазып алады. Перикл мен Солонның еңбектерін шағын топта талқылап, ең негізгі жұмыстарын жазып салыстырады.

«Құндылықтарға баулу

-Өзге елдердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауға, өмір бойы оқуға дайын болуға баулу

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, География, Адам және Қоғам

Алдыңғы білім

Ежелгі Грекияның өркениеті тастауының тарихы туралы түсініктері бар.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы (13 минут)

4мин











5мин







4мин

Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын анықтау)


Ынтыматастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында, «Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту.

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы «Демократия», «Перикл», «Солон» атауымен 3 топқа бөлу

Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру


БShape1 ағалау парағы Әр-түрлі Фигуралар

1.Тапсырма. Афиныдағы адамдардың өмірі қалай өзгерді?

-Қалай ойлайсындар, бұлар қандай адамдар?

-Сүретте не көріп тұрмыз?

-Олар кімдер?

-Неліктен бір адам жоғарыда тұр, қалай ойлайсыңдар?

2. Тапсырма. БББ кестесін толтырту, оқушылар Ежелгі Грекия тақырыбына байланысты БББ кестесіне білетіндерін айтады. (өткен сабақпен ұштастырады

Білемін

Білгім келеді

Білдім





Сүрет (оқулықтан)

АКТ пайдалану














БББ кестесі сызылған парақ





Сабақтың ортасы

(23 минут)

10 мин







3мин




5мин














5мин








Мәтінмен жұмыс

3. Тапсырма. «Кейіпкерге хат» әдісі арқылы әр топқа

1-ші топқа-Стратег,Құл

2-ші топқа-Шаруа,5 жүздік

3-ші топқа- Қолөнерші, Ареопаг деген тақырыпшалар беріледі. Бұл сөздерді пайдалана отырып оқушылар тақырыптың мазмұнын ашады

«екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды

4. тапсырма.

Сәйкестендір

Атаулар

Мағынасы

Шаруа

Сот қызметын атқаратын, ақсүйек отбасының мүшесі

Метек

Ешқандай құқығы жоқ, қожайынның ең ауыр істерін атқаратын адам

Ареопаг

Өз жерінде еңбек ететін еркін азамат

Стартег

Құқығы жоқ, бірақ еркін, жат елден келген құмыра жасаушы

Құл

Әскердің әкімшілік, сот, және қаржы істерін атқаратын Әскербасы

5. тапсырма.

Перикл мен Солонды келесі кестеде салыстырыңыздар

Перикл

Солон

-мемлекет қайраткері –бірінші стратег

- 15 рет стратег болған

-Оның тұсында мемлекет гүлденді

-демократияның негізін салушы

-реформатор

-саясаткер

-данышпаны басқарушы мемлекетт





Топ аты жазылған қағаздар, оқулық, стикерлер,

кескін карта.








Кесте салынған парақшалар
















Кесте салынған парақшалар


Сабақтың соңы

9 минут


4 мин



5мин

Қалыптастырушы бағалау парағымен жұмыс жасату.

  • БББ кестесінің білдім тармағын толтыру арқылы өз ойларын қорытындылайды

  • « Бір ауыз сөз» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасайды. Тақтаға ұнады, үйрендім, білдім, түсіндім, есте сақтадым, қажет сөздері жазылады. Оқушылар стикерге сол сөздердің біреуін жазып тақтаға жабыстырады.


Үйге тапсырма беру

1. Неліктен ежелгі грекияны демократияның отаны деп атады

2.«Перикл жөнінде 50-70 сөзден құралған қысқаша ЭССЕ жазу

Қалыптастырушы бағалау парағы.

БББ кестесі



Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың матерялды игеру деңгейн қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау







Топтағы жұмыс барысында «диалог және қолдау көрсету». Қабілетті оқушылардың басқалардың табысқа жетуне ықпал жасауға көмектесу. Уақытты тиімді пайдалана отырып , саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. Мысалы оқушыларға суреттер, слайдтар көрсету арқылы.

Мадақтау арқылы, «екі жұлдыз бір тілек» арқылы қалыптастырушы бағалау,, стикерлер тарату арқылы кері байланыс жасалады.


Денсаулық сақтау педагогикасын. сыныптың тазалығын және техникалық қуіпсідігін қадағалап шығу.

Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?























Қалыптастырушы бағалау парағы

Бөлім


Тақырып

3 В бөлімі. Ежелгі Грекия


Неліктен ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атайды

Оқу мақсаты

5.311-ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау.

5.3.1.2-Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын тусіндіру;

5.1.2.1-.ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, Қолдану

Бағалау криитерииі

Білім алушы

Ежелгі Грекияның қоғамдық жүйесін анықтайды.

Тапсырма№1

Ежелгі Грекияның қоғамдық құрылымы, міндеттеріне қатысты ұғымдарды сәйкестендіріңіз.


Атаулар

Мағынасы

1

Шаруа

А) Сот қызметын атқаратын, ақсүйек отбасының мүшесі

2

Метек

Ә) Ешқандай құқығы жоқ, қожайынның ең ауыр істерін атқаратын адам

3

Ареопаг

Б) Өз жерінде еңбек ететін еркін азамат

4

Стартег

В) Құқығы жоқ, бірақ еркін, жат елден келген құмыра жасаушы

5

Құл

Г) Әскердің әкімшілік, сот, және қаржы істерін атқаратын Әскербасы


Оқушыжауабы:


1

2

3

4

5







Тапсырма №2 Перикл мен Солонды келесі кестеде салыстырыңыздар

Перикл

Солон

-мемлекет қайраткері –бірінші стратег

- 15 рет стратег болған

-Оның тұсында мемлекет гүлденді

-демократияның негізін салушы

-реформатор

-саясаткер

-данышпаны басқарушы мемлекетт



Дескриптор

Білім алушу

-Ежелгі Грекияның қоғамдық құрылымын сәйкестендіреді

-құрылымына қатысты міндеттерді сәйкестендіреді

-Перикл мен Солонның қоғамдағы алған рөлін салыстырады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2018
3479
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі