Сабақтың тақырыбы:Органикалық заттар:көмірсулар,нәруыздар,нуклеин қышқылдары,АТФ,липидтер,олардың элементарлық құрылысы,жасушадағы рөлі.Ферменттер,олардың тіршілік процестерін реттеудегі рөлі. №1Зертханалық жұмыс.. | Мұғалімнің аты-жөні:Кожахметова Н.СКүні:20.09.2018ж |
СЫНЫП: 9
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Жасуша құрамындағы органикалықзаттарды білу. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалаукритерийі | Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік |
Carbohydrate.Lipid.Nucleic acid.giucose. Fats |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | химия,цитология |
Алдыңғы оқу | Жасуша құрамындағы бейағзалық заттар. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. |
Сурет қиындылары. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсіну.Термин сөздерCarbohydrate- КөмірсуLipid- ЛипидNucleic acid-нуклеин қыщқылыGiucose- глюкозаFats-майлар.Fatty acids-май қыщқылыGlycerol- глицеринAmino acids-аминқышқылыSucrose-сахарозаGlucogen-глюкогенStarch-крахмалChitin-хитинPhospholipids-фосфолипидыОқулықмен жұмыс.Қолдану№1 зертханалық жұмыс.Тірі ұлпаларда ферменттердің катализдік белсенділігі.
|
Оқулық.Зертханалық жұмыс |
Ортасы10 минут
| ТалдауКарточкамен жұмыс.1.Нәруыздар қандай қызмет атқарады?2.Көмірсуларға қандай органикалық заттар жатады?3.Қандай жасушалар көмірсуларға бай болады?4.Липидтер дегеніміз не?5.Липидтер қандай қызмет атқарады?6.Нуклеин қышқылдарының қандай түрлерін білесіңдер? |
карточка |
Сергіту сәті2 минут | «Қаражорға» биі | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісіФерменттердің жасушадағы рөлі?
|
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Сабақтағы проблемалар» кестесі
«Бағдаршам» әдісі |
Бағалау парақшасы
Сабақтағы проблемаларкестесі
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшаКөмеккөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - ОқушылардыңҮйренгенін тексерудіҚалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіҚорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгін оқушыларне білді?СыныптағыахуалҚандай болды?Мен жоспарлағанСаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенУақыт ішіндеүлгердімбе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкесКелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыЖетілдіруге көмектесетін не білдім? |