Материалдар / Сабақ жоспары."Органикалық заттар:көмірсулар,нәруыздар,нуклеин қышқылдары,АТФ,липидтер,олардың элементарлық құрылысы,жасушадағы рө
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары."Органикалық заттар:көмірсулар,нәруыздар,нуклеин қышқылдары,АТФ,липидтер,олардың элементарлық құрылысы,жасушадағы рө

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 9 сынып биология пәнінен беретін мұғалімдерге қажет. Жоспар жаңартылған білім мазмұны бойынша құрастырылған. Термин сөздер ағылшын тіліне аударылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
732
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Биология пәні


Сабақтың тақырыбы:

Органикалық заттар:көмірсулар,нәруыздар,нуклеин қышқылдары,АТФ,липидтер,олардың элементарлық құрылысы,жасушадағы рөлі.Ферменттер,олардың тіршілік процестерін реттеудегі рөлі. №1Зертханалық жұмыс..

Мұғалімнің аты-жөні:Кожахметова Н.С

Күні:20.09.2018ж

СЫНЫП: 9


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Жасуша құрамындағы органикалықзаттарды білу.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау

критерийі

Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Carbohydrate.Lipid.Nucleic acid.giucose. Fats

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

химия,цитология

Алдыңғы оқу

Жасуша құрамындағы бейағзалық заттар.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.



Сурет қиындылары.

Жаңа білім

10 минут






Білу және түсіну.

Термин сөздер

Carbohydrate- Көмірсу

Lipid- Липид

Nucleic acid-нуклеин қыщқылы

Giucose- глюкоза

Fats-майлар.

Fatty acids-май қыщқылы

Glycerol- глицерин

Amino acids-аминқышқылы

Sucrose-сахароза

Glucogen-глюкоген

Starch-крахмал

Chitin-хитин

Phospholipids-фосфолипиды

Оқулықмен жұмыс.

Қолдану

1 зертханалық жұмыс.Тірі ұлпаларда ферменттердің катализдік белсенділігі.









Оқулық.

Зертханалық жұмыс

Ортасы

10 минут







Талдау

Карточкамен жұмыс.

1.Нәруыздар қандай қызмет атқарады?

2.Көмірсуларға қандай органикалық заттар жатады?

3.Қандай жасушалар көмірсуларға бай болады?

4.Липидтер дегеніміз не?

5.Липидтер қандай қызмет атқарады?

6.Нуклеин қышқылдарының қандай түрлерін білесіңдер?


карточка

Сергіту сәті

2 минут

«Қаражорға» биі

Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Ферменттердің жасушадағы рөлі?



«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі


Бағалау


5 минут







Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


«Сабақтағы проблемалар» кестесі


Қиындықтар

Себебі

Шешімі






«Бағдаршам» әдісі


Бағалау парақшасы







Сабақтағы проблемаларкестесі


Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

Көмеккөрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

Үйренгенін тексеруді

Қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

Қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

Қандай болды?

Мен жоспарлаған

Саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

Уақыт ішінде

үлгердімбе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

Жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!