Материалдар / Сабақ жоспары."Органикалық заттар:көмірсулар,нәруыздар,нуклеин қышқылдары,АТФ,липидтер,олардың элементарлық құрылысы,жасушадағы рө

Сабақ жоспары."Органикалық заттар:көмірсулар,нәруыздар,нуклеин қышқылдары,АТФ,липидтер,олардың элементарлық құрылысы,жасушадағы рө

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 9 сынып биология пәнінен беретін мұғалімдерге қажет. Жоспар жаңартылған білім мазмұны бойынша құрастырылған. Термин сөздер ағылшын тіліне аударылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
717
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:Биология пәні

Сабақтың тақырыбы:Органикалық заттар:көмірсулар,нәруыздар,нуклеин қышқылдары,АТФ,липидтер,олардың элементарлық құрылысы,жасушадағы рөлі.Ферменттер,олардың тіршілік процестерін реттеудегі рөлі. №1Зертханалық жұмыс..Мұғалімнің аты-жөні:Кожахметова Н.СКүні:20.09.2018ж
СЫНЫП: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттарыЖасуша құрамындағы органикалықзаттарды білу.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
БағалаукритерийіСұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік

Carbohydrate.Lipid.Nucleic acid.giucose. Fats
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысхимия,цитология
Алдыңғы оқуЖасуша құрамындағы бейағзалық заттар.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу.



Сурет қиындылары.
Жаңа білім10 минут









Білу және түсіну.Термин сөздерCarbohydrate- КөмірсуLipid- ЛипидNucleic acid-нуклеин қыщқылыGiucose- глюкозаFats-майлар.Fatty acids-май қыщқылыGlycerol- глицеринAmino acids-аминқышқылыSucrose-сахарозаGlucogen-глюкогенStarch-крахмалChitin-хитинPhospholipids-фосфолипидыОқулықмен жұмыс.Қолдану№1 зертханалық жұмыс.Тірі ұлпаларда ферменттердің катализдік белсенділігі.















Оқулық.Зертханалық жұмыс
Ортасы10 минут











ТалдауКарточкамен жұмыс.1.Нәруыздар қандай қызмет атқарады?2.Көмірсуларға қандай органикалық заттар жатады?3.Қандай жасушалар көмірсуларға бай болады?4.Липидтер дегеніміз не?5.Липидтер қандай қызмет атқарады?6.Нуклеин қышқылдарының қандай түрлерін білесіңдер?

карточка
Сергіту сәті2 минут«Қаражорға» биіОқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісіФерменттердің жасушадағы рөлі?



«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Бағалау

5 минут











Кері байланыс3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

«Сабақтағы проблемалар» кестесі



«Бағдаршам» әдісі


Бағалау парақшасы











Сабақтағы проблемаларкестесі

Қосымша ақпарат

СаралауСіз қосымшаКөмеккөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - ОқушылардыңҮйренгенін тексерудіҚалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіҚорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгін оқушыларне білді?СыныптағыахуалҚандай болды?Мен жоспарлағанСаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенУақыт ішіндеүлгердімбе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкесКелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыЖетілдіруге көмектесетін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ