ТАҚЫРЫБЫ: Ғарышқа сапар. Ғ дыбысы менәрпі | Мектеп/МҰ:№21 орта мектеп |
Күні:29.11.17 | Педагогтің аты-жөні:Абуева Ф.Қ. |
СЫНЫП-ТОП:Мектепалды даярлық | Қатысқандар саны:16
| Қатыспағандар саны:0 |
ҰОҚ-ныңоқытылумақсаттары
| 0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту.0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу |
Күтілетін нəтиже | Барлық тəрбиеленушілер:Сурет желісі бойынша сұраққа жауап беріп, əңгіме құрайды Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Ғ дыбысы – дауыссыз дыбыс, ғ дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ғ дыбысының орнын ажыратады. Ғ əрпінің баспа түрін жазады. |
| Көпшілік тəрбиеленушілер:Тыңдалған мəлімет/хабарламаны тірек сызба, иллюстрация көмегімен мазмұндайдыБерілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады . Ғ. дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ғ дыбысының орнын ажыратады Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып (хабарлы, сұраулы, лепті), сөйлеу барысында қолданады Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, ғ əрпінің элементтерін жазады |
| Кейбір тəрбиеленушілер:Суреттерден педагогтің сұрақтарына сəйкес жауаптарын анықтайды..Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Ғ дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырадыСөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қояды: (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі). |
Тілдік мақсат | Тəрбиеленушілер:Сұраққа жауап бере отырып, əңгіме құрастырады. Сөйлем сызбасын салып, сөздердің санын анықтайды. Сөздерді буынға бөліп дыбыстық талдау жасайдыНегізгі терминдермен сөз тіркестері:Ғаламат, ғарыш, ғарышкерҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:Пікір алмасу сұрақтары. Өлеңді тыңдап, мазмұндайдыСуретте не болып жатыр деп ойлайсың?Сөзге дыбыстық талдау жасаҒ дыбысы сөздің қай жерінде естіліп тұр? |
Өткен ҰОҚ-даналған білім | Сөйлем құрастыр. Заттардың атын ата. Сөздерді буынға бөл. Сөздер қай дыбыстан басталып тұр? Дыбыстар қандай түстермен белгіленеді? |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жұмыс түрлері | Ресурстар |
І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату. 0–2мин.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру.Мақсатты болжам. 3–5 мин. | Балалардың оқу қызметіне ынтасын тарту мақсатында шаттық шаттық шеңберіне тұрғызып, өлең жолдарын қимылмен айтуз. Қайырлы таң, балалар! Арайлап таң атты Алтын сəуле таратты,Жарқырайды даламыз,Қайырлы таң, достарым!(Ұ) балаларға қазақтың алғашқы ғарышкері Тоқтар Əубəкіров, Талғат Мұсабаев жəне АйдынАйымбетовтың суреттерін көрсетіп əңгімелеу. |
Ғарышкерлерпортреттері
|
ҰОҚ-ның ортасыІІІ.Тақырып бойынша жұмыс
| (Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс.1-тапсырмаӨлеңді оқып беру. Тоқтар Əубəкіров суретін қайталап балаларғакөрсету. Сурет бойынша балалар өз ойларын айтады.Ғарышқа кім ұшып барады?Сұраққа жауап бере отырып, балалар əңгімелеседі2-тапсырмаСөзге дыбыстық талдау жасау. Ғ дыбысы сөздің қай жерінде тұр? Ғарыш суретіне қарап, не көргендерін айтады. Ғарыш, ғарышкер сөздерін буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды.Ғ дыбысымен танысады. Сөздің бірінші буынында алдында естілетін дыбыс Ғ дыбысы екенін табады ұяң дауыссыз дыбыс. Ғ дыбысының артикулияциясымен таныстырады.3-тапсырмаҰшатын, ұшпайтын қасиеттеріне қарап, заттарды бір-бірімен қосады. Сөздерге дыбыстық талдау жасайды Шағала, ағаш, таға, шаңғы, торғай, қарға, қырғауыл сөздерін буынға бөліп, оларды қатыстырып, сөйлем құрайды Сөздердегі Ғ дыбысы естілген буынды табады. (Ұ) Сергіту сəті. Балалар «Ұшты-ұшты!» ойынын ойнайдыПедагог ұшатын затты айтса, қолдарын жайып ұшқанды көрсетеді, ұшпайтын затты айтса, қолдарын төмен түсіріп билейді. Ойын 2-3 рет ойналады.4-тапсырмаПедагог тақтадағы Ғ əрпінің бейнесімен таныстырып шалғының суретімен салыстырады. Балалар Ғ əрпінің бейнесімен таныс болады.Ғ əрпінен басталатын сөз ойлап айтады. Буынға бөледі.Ж. Əбдірашовтың ғ əрпі туралы өлеңін оқып, ғ əрпінің бейнесімен таныс болады.Ғ əрпінен басталатын сөз ойлап айтады. Буынға бөледі.Ж. Əбдірашовтың ғ əрпі туралы өлеңін оқып, ғ əрпінің шалғыға ұқсайтынын айтады, суреттен көрсетеді.5-тапсырмаҒ əрпінің бейнесін пішініне қарап отырып, домино тастарынан жасайды. Ғ əрпінің баспа түрін жазады | Əліппе-дəптер.
Қызыл, көкдөңгелектер
Баяу музыка жазылған үнтаспа.
Əліппе-дəптер.
Доминотастары.
Əліппе-дəптер |
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия. 28-30 мин. | Балалардың оқу қызметіне белсенділіктерін бақылауы бойынша талқылап, оқу қызметін қорытындылайды(Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды. | Əліппе-дəптер |