Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім: «Ұлттық және отбасылық құндылықтар» (ІІ)

    Сабақтың тақырыбы:

    Тіл – ұлттық құндылық

    Мектеп


    Күні:

    Мұғалім

    Сынып: 6-сынып

    Пәні: Қазақ тілі

    Тоқсан: І

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары


    6.О2.Ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.

    6.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері:

    қолдану,бағалау

    Бағалау критерийі:

    • Ауызекі және әдеби сөйлеу стилін, тілдік

    ерекшеліктерін анықтайды

    • Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық

    қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп

    редакциялайды

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындайды:

    - Ауызекі және әдеби сөйлеу стилін ажыратады.

    - Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық

    қателерді анықтайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындайды:

    - Ауызекі және әдеби сөйлеу стилін ажыратады. Әр стильге тән ерекшеліктерін анықтайды. Ауызекі және әдеби сөйлеу стилінің тілдік құралдарын анықтайды.

    - Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық

    қателерді анықтайды. Үтір, леп белгісін қояды.

    Кейбір оқушылар орындайды:

    - Ауызекі және әдеби сөйлеу стилін ажыратады. Әр стильге тән ерекшеліктерін анықтайды. Стильдердің қолдану мақсатын айқындайды.

    - Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық

    қателерді анықтайды. Үтір, леп белгісін қояды. Тыныс белгілерінің қойылу ережесін дәлелдейді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындайды: Тілдік құралдар арқылы стиль түрлерін ажыратады. Орфографиялық және пунктуациялық қателерді түзетеді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    қасиеті, қастерлі, халықтың жаны, қатынас құралы, тарихы, ана тіліміз

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Тіл не үшін керек?

    Не себепті ...деп ойлайсыз?

    Тілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады дегенді қалай түсінесің ?

    Пәнаралық байланыс

    Өзін –өзі тану, әдебиет, тарих

    Құндылықтарға баулу

    Тарих, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

    Тілді құрметтеуге, қастерлеуге баулу

    Алдынғы оқу

    «Ой қозғау» стратегиясын қолданып, тіл туралы білгендерін сызбаға түсіреді.



    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    1 мин











    4 мин

    Амандасып, балаларды түгендеу.

    Топтарға бөлу. Тіл туралы нақыл сөздерді «Пазл» әдісі құрастырып, топқа бөліңіздер(Ұлттың ең белгілі ерекшеліктерінің бірі, ең құнды негіздерінің бірі – тіл. Тілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады.)

    ҚБ Жарайсыңдар!

    Тақырыпқа шығу. Пазлдан құралған нақыл сөздерден негізгі сөздерден топ атын шығару.

    І топ: Тіл ІІ топ: құндылық

    С

    Ширату жаттығуы.

    Тіл туралы білгендеріңді «Ой қозғау» стратегиясын қолданып, сызбаға түсіріңіздер.





    Тіл не үшін керек?

    Т ілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады дегенді қалай түсінесің ?

    Әр оқушы тақтаға тіл туралы білгендерін жазады.



    ҚБ «Бас бармақ» әдісі




    http://oilar.kz/topic_list/240

    Сабақтың ортасы






    14мин












































































    10 мин














































    5 мин




    ТЖ

    1-тапсырма

    1.Мәтінді мұқият оқып, стильдік ерекшелігін көрсететін тілдік құралдарды Түртіп алыңыздар, нақты мысалдар арқылы дәлелдеңіздер. Төменде берілген кестеге толтырыңыз. Топ спикері қалып «Аялдама» әдісі арқылы түсіндіріңіз.

    І топ: 1-мәтін.

    ... Тіл – қай ұлттың болмасын тарихы мен тағдыры, тәлімі мен тәрбиесінің негізі, қатынас құралы. Тіпті, тіл болмаса, сөз болмайды. Демек, тілдің, сөздің орны ерекше. Жыл өткен сайын ана тіліміздің мәртебесі өсіп, абыройы арта түсуде. Балалар, тіл – халықтың жаны. Егер, тілі құрыса, халық та жер бетінен жоғалады. Адамзат тарихында көптеген өркениетті елдердің өшіп кетуі алдымен тілді жоғалтудан басталғанын ғылым дәлелдеп отырғанын білеміз. Ана тіліміздің тағдыры үшін күресте халқымыз қам-қарекетсіз болған емес. Жиырмасыншы жылдары тіл тәуелсіздігін ту етіп көтерген Әлихан, Ахмет, Міржақып, Мағжан, Мұхтарлар, сексенінші жылдардың аяғында бостандықтың лебі білінісімен басталған бүкілхалықтық қозғалыс соның айғағы.

    Айналайындар, Ұлы Отан соғысында қан кешкен жауынгерлер туған жері үшін оққа ұшты. Майдан даласында қар жамылып, мұз жастанған баһадүрлердің қатарында Бауыржан Момышұлы, Қасым Қайсенов, Мәлік Ғабдуллин, сұрмерген Ыбырайым Сүлейменов, Рейхстагқа ту тіккен Рақымжан Қошқарбаев... бар. Желтоқсан оқиғасында ше? Қайрат, Ләззат, Сәбиралар Кеңес билігінің қылышынан қан тамып тұрған кезеңде неге алаңға шығып атойлады, неге «нашақор», «маскүнем» атанды? Әлбетте, халқының азаттығы үшін, тілінің тәуелсіздігі үшін, дәстүрінің ертеңі, болашағының жарқын болуы үшін...Бұл – көкейде жүрген қасірет, қазанама, өзекті өртеген өкініш. Өйткені, біз осындай батырлардың, шешендерің, билердің ұрпағымыз. Сондықтан тектілігімізді деңгейінде танытуымыз керек 


    ІІ топ: 2-
    мәтін.

    ХХ ғасырдың ұлы жемісі – Қазақ халқы үшін Егемендіктің көк туы желбіреуі. Ата-бабаларымыз көксеген, армандаған тәуелсіздікке қол жеткіздік. Ендігі мақсатымыз - ұлттық рухты, түскен еңсені көтеру. Ұлттық мінез, ұлттық намыс, ана тілі жоқ жерде – ұлт та жоқ. О, туған ана тілім! Тас бұлақтың тұнығы да сенде, ана сүтінің жұғымы да сенде, райхан гүлдің жұпары да сенде, қыран құстың жанары да сенде, назды сұлудың нәзіктігі де сенде, сахара даланың жазықтығы да сенде... Халқымыздың аса бай рухани қазынасы – туған ана тіліміз. Ол – Қазақ тілі. Қазақ тілі - өзінің даласындай кең пішілген жайдары да жалпақ тіл. Қазақ сөзі қашанда даланың қоңыр желіндей аңқылдап еркін есіп тұрады. Қазақ тілінің биязы мақамы – домбыраның күмбір қаққан сазындай. Асқан әуезділігі – шырқап салар әндей. Туған тіл біздің бірінші бақытымыз, бірінші ырысымыз, біз сондықтан “Ана тіліміз” дейміз. Қазақтар “Ананың тілі” деп ерекше құрметтейді. Тілім, ана тілім менің, адамзатымның тілі.

    Елбасы «Тілдің өз қасиеті бар» деп текке айтып отырған жоқ. Ол – тек біздің ұлтқа ғана тән қасиет. Ендеше, сол қасиет өскелең ұрпақтың бойына туған тіліміз арқылы сіңеді. Бұл жерде бір нәрсені ұмытпауымыз керек. Кез келген ұлттың тек өзіне тән өрнектелген сөздері болады. Біз сөз етіп отырған қасиет сол сөздерде тұнған. Қазақтың ауыз әдебиеті – сарқылмас сөз қазынасы. Сол «қазынадан» сусындаған талай ақындарымыз халқымызға сөздің қаймағын ұсынды. Өзге тілге аударуға келмейтін айшықтарды алға тартты. Мәселен, хакім Абайдың «Шоқпардай кекілі бар, қамыс құлақ, Қой мойынды, қоян жақ, бөкен қабақ. Ауыз омыртқа шығыңқы, майда жалды, Ой желке, үңірейген болса сағақ» деген және ер Махамбеттің «Толарсақтан саз кешіп, Тоқтамай тартып шығарға, Қас түлектен туған қатепті, Қара нар керек біздің бұл іске» деген өлең жолдарын «мұртын бұзбай», өзге тілге аудара аласыз ба? Әрине, жоқ.


    мәтіндер

    стилі

    тілдік ерекшелігі

    мақсаты

    1




    2






    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Ауызекі және әдеби сөйлеу стилін, тілдік

    ерекшеліктерін анықтайды

    мәтінді мұқият оқып, стилін ажыратады.


    стиль түрін тілдік құралдар арқылы дәлелдейді.

    тілдік құралдарының қолдану мақсатын айқындайды.


    ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»



    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    2-тапсырма. Берілген өлеңді мұқият оқыңыздар. «Прожектор» әдісі бойынша орфографиялық және пунктуациялық қателерді анықтаңыздар, сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетіңіздер Дәптерге көшіріп жазыңыздар.

    Қазақ тілі
    Күш кеміді айбынды ту ғұлады,
    Кеше батыр - бүгін қорқақ, бұғады.
    Ерікке ұмтылған ұшқыр жаны гісенде
    Қан суынған, жүрек солғын соғады.

    Қыран құстың қос қанаты қырқылды,
    Күндей гүшті күркіреген ел тынды.
    Асқар Алтай - алтын ана есте жоқ,
    Батыр, хандар - асқан жандар ұмытылды


    Ерлік елдік, бірлік қайрат, бақ, ардың
    Жауыз тағдыр жойды бәрін, не бардың...
    Алтын гүннен бағасыз бір белгі боп,
    Нұрлы жұлдыз, бабам тілі сен ғалдың

    Жарық көрмей жатсаң да ұзақ, кен тілім,
    Таза терең өткір, күшті, кең тілім.
    Тарап кеткен балаларыңды бауырыңа
    Ақ қолыңмен тарта аларсың сең, тілім

    М.Жұмабаев


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Елеусизова Карлыгаш Жастлековна
    02 Сәуір 2019
    4125
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары:Тіл – ұлттық құндылық, 6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары:Тіл – ұлттық құндылық, 6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілі пәнінен мұғалімдерге арналған ,6-сыныпқа арналған Бөлім: «Ұлттық және отбасылық құндылықтар», сабақтың тақырыбы: Тіл-ұлттық құндылық
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім: «Ұлттық және отбасылық құндылықтар» (ІІ)

    Сабақтың тақырыбы:

    Тіл – ұлттық құндылық

    Мектеп


    Күні:

    Мұғалім

    Сынып: 6-сынып

    Пәні: Қазақ тілі

    Тоқсан: І

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары


    6.О2.Ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.

    6.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері:

    қолдану,бағалау

    Бағалау критерийі:

    • Ауызекі және әдеби сөйлеу стилін, тілдік

    ерекшеліктерін анықтайды

    • Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық

    қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп

    редакциялайды

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындайды:

    - Ауызекі және әдеби сөйлеу стилін ажыратады.

    - Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық

    қателерді анықтайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындайды:

    - Ауызекі және әдеби сөйлеу стилін ажыратады. Әр стильге тән ерекшеліктерін анықтайды. Ауызекі және әдеби сөйлеу стилінің тілдік құралдарын анықтайды.

    - Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық

    қателерді анықтайды. Үтір, леп белгісін қояды.

    Кейбір оқушылар орындайды:

    - Ауызекі және әдеби сөйлеу стилін ажыратады. Әр стильге тән ерекшеліктерін анықтайды. Стильдердің қолдану мақсатын айқындайды.

    - Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық

    қателерді анықтайды. Үтір, леп белгісін қояды. Тыныс белгілерінің қойылу ережесін дәлелдейді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындайды: Тілдік құралдар арқылы стиль түрлерін ажыратады. Орфографиялық және пунктуациялық қателерді түзетеді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    қасиеті, қастерлі, халықтың жаны, қатынас құралы, тарихы, ана тіліміз

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Тіл не үшін керек?

    Не себепті ...деп ойлайсыз?

    Тілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады дегенді қалай түсінесің ?

    Пәнаралық байланыс

    Өзін –өзі тану, әдебиет, тарих

    Құндылықтарға баулу

    Тарих, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

    Тілді құрметтеуге, қастерлеуге баулу

    Алдынғы оқу

    «Ой қозғау» стратегиясын қолданып, тіл туралы білгендерін сызбаға түсіреді.



    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    1 мин











    4 мин

    Амандасып, балаларды түгендеу.

    Топтарға бөлу. Тіл туралы нақыл сөздерді «Пазл» әдісі құрастырып, топқа бөліңіздер(Ұлттың ең белгілі ерекшеліктерінің бірі, ең құнды негіздерінің бірі – тіл. Тілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады.)

    ҚБ Жарайсыңдар!

    Тақырыпқа шығу. Пазлдан құралған нақыл сөздерден негізгі сөздерден топ атын шығару.

    І топ: Тіл ІІ топ: құндылық

    С

    Ширату жаттығуы.

    Тіл туралы білгендеріңді «Ой қозғау» стратегиясын қолданып, сызбаға түсіріңіздер.





    Тіл не үшін керек?

    Т ілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады дегенді қалай түсінесің ?

    Әр оқушы тақтаға тіл туралы білгендерін жазады.



    ҚБ «Бас бармақ» әдісі




    http://oilar.kz/topic_list/240

    Сабақтың ортасы






    14мин












































































    10 мин














































    5 мин




    ТЖ

    1-тапсырма

    1.Мәтінді мұқият оқып, стильдік ерекшелігін көрсететін тілдік құралдарды Түртіп алыңыздар, нақты мысалдар арқылы дәлелдеңіздер. Төменде берілген кестеге толтырыңыз. Топ спикері қалып «Аялдама» әдісі арқылы түсіндіріңіз.

    І топ: 1-мәтін.

    ... Тіл – қай ұлттың болмасын тарихы мен тағдыры, тәлімі мен тәрбиесінің негізі, қатынас құралы. Тіпті, тіл болмаса, сөз болмайды. Демек, тілдің, сөздің орны ерекше. Жыл өткен сайын ана тіліміздің мәртебесі өсіп, абыройы арта түсуде. Балалар, тіл – халықтың жаны. Егер, тілі құрыса, халық та жер бетінен жоғалады. Адамзат тарихында көптеген өркениетті елдердің өшіп кетуі алдымен тілді жоғалтудан басталғанын ғылым дәлелдеп отырғанын білеміз. Ана тіліміздің тағдыры үшін күресте халқымыз қам-қарекетсіз болған емес. Жиырмасыншы жылдары тіл тәуелсіздігін ту етіп көтерген Әлихан, Ахмет, Міржақып, Мағжан, Мұхтарлар, сексенінші жылдардың аяғында бостандықтың лебі білінісімен басталған бүкілхалықтық қозғалыс соның айғағы.

    Айналайындар, Ұлы Отан соғысында қан кешкен жауынгерлер туған жері үшін оққа ұшты. Майдан даласында қар жамылып, мұз жастанған баһадүрлердің қатарында Бауыржан Момышұлы, Қасым Қайсенов, Мәлік Ғабдуллин, сұрмерген Ыбырайым Сүлейменов, Рейхстагқа ту тіккен Рақымжан Қошқарбаев... бар. Желтоқсан оқиғасында ше? Қайрат, Ләззат, Сәбиралар Кеңес билігінің қылышынан қан тамып тұрған кезеңде неге алаңға шығып атойлады, неге «нашақор», «маскүнем» атанды? Әлбетте, халқының азаттығы үшін, тілінің тәуелсіздігі үшін, дәстүрінің ертеңі, болашағының жарқын болуы үшін...Бұл – көкейде жүрген қасірет, қазанама, өзекті өртеген өкініш. Өйткені, біз осындай батырлардың, шешендерің, билердің ұрпағымыз. Сондықтан тектілігімізді деңгейінде танытуымыз керек 


    ІІ топ: 2-
    мәтін.

    ХХ ғасырдың ұлы жемісі – Қазақ халқы үшін Егемендіктің көк туы желбіреуі. Ата-бабаларымыз көксеген, армандаған тәуелсіздікке қол жеткіздік. Ендігі мақсатымыз - ұлттық рухты, түскен еңсені көтеру. Ұлттық мінез, ұлттық намыс, ана тілі жоқ жерде – ұлт та жоқ. О, туған ана тілім! Тас бұлақтың тұнығы да сенде, ана сүтінің жұғымы да сенде, райхан гүлдің жұпары да сенде, қыран құстың жанары да сенде, назды сұлудың нәзіктігі де сенде, сахара даланың жазықтығы да сенде... Халқымыздың аса бай рухани қазынасы – туған ана тіліміз. Ол – Қазақ тілі. Қазақ тілі - өзінің даласындай кең пішілген жайдары да жалпақ тіл. Қазақ сөзі қашанда даланың қоңыр желіндей аңқылдап еркін есіп тұрады. Қазақ тілінің биязы мақамы – домбыраның күмбір қаққан сазындай. Асқан әуезділігі – шырқап салар әндей. Туған тіл біздің бірінші бақытымыз, бірінші ырысымыз, біз сондықтан “Ана тіліміз” дейміз. Қазақтар “Ананың тілі” деп ерекше құрметтейді. Тілім, ана тілім менің, адамзатымның тілі.

    Елбасы «Тілдің өз қасиеті бар» деп текке айтып отырған жоқ. Ол – тек біздің ұлтқа ғана тән қасиет. Ендеше, сол қасиет өскелең ұрпақтың бойына туған тіліміз арқылы сіңеді. Бұл жерде бір нәрсені ұмытпауымыз керек. Кез келген ұлттың тек өзіне тән өрнектелген сөздері болады. Біз сөз етіп отырған қасиет сол сөздерде тұнған. Қазақтың ауыз әдебиеті – сарқылмас сөз қазынасы. Сол «қазынадан» сусындаған талай ақындарымыз халқымызға сөздің қаймағын ұсынды. Өзге тілге аударуға келмейтін айшықтарды алға тартты. Мәселен, хакім Абайдың «Шоқпардай кекілі бар, қамыс құлақ, Қой мойынды, қоян жақ, бөкен қабақ. Ауыз омыртқа шығыңқы, майда жалды, Ой желке, үңірейген болса сағақ» деген және ер Махамбеттің «Толарсақтан саз кешіп, Тоқтамай тартып шығарға, Қас түлектен туған қатепті, Қара нар керек біздің бұл іске» деген өлең жолдарын «мұртын бұзбай», өзге тілге аудара аласыз ба? Әрине, жоқ.


    мәтіндер

    стилі

    тілдік ерекшелігі

    мақсаты

    1




    2






    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Ауызекі және әдеби сөйлеу стилін, тілдік

    ерекшеліктерін анықтайды

    мәтінді мұқият оқып, стилін ажыратады.


    стиль түрін тілдік құралдар арқылы дәлелдейді.

    тілдік құралдарының қолдану мақсатын айқындайды.


    ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»



    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    2-тапсырма. Берілген өлеңді мұқият оқыңыздар. «Прожектор» әдісі бойынша орфографиялық және пунктуациялық қателерді анықтаңыздар, сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетіңіздер Дәптерге көшіріп жазыңыздар.

    Қазақ тілі
    Күш кеміді айбынды ту ғұлады,
    Кеше батыр - бүгін қорқақ, бұғады.
    Ерікке ұмтылған ұшқыр жаны гісенде
    Қан суынған, жүрек солғын соғады.

    Қыран құстың қос қанаты қырқылды,
    Күндей гүшті күркіреген ел тынды.
    Асқар Алтай - алтын ана есте жоқ,
    Батыр, хандар - асқан жандар ұмытылды


    Ерлік елдік, бірлік қайрат, бақ, ардың
    Жауыз тағдыр жойды бәрін, не бардың...
    Алтын гүннен бағасыз бір белгі боп,
    Нұрлы жұлдыз, бабам тілі сен ғалдың

    Жарық көрмей жатсаң да ұзақ, кен тілім,
    Таза терең өткір, күшті, кең тілім.
    Тарап кеткен балаларыңды бауырыңа
    Ақ қолыңмен тарта аларсың сең, тілім

    М.Жұмабаев


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 6 сынып
    02.04.2019
    4125
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Елеусизова Карлыгаш Жастлековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации