Сабақтың
тақырыбы:
Ядро, оның құрылысы және
қызметі. Ядроның жетекші рөлі
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Кожахметова Н.С
Күні:27.09.2018ж
|
СЫНЫП: 9
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
Ядроның жасуша құрылысндағы
негізгі органоиді екегіг білу..
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Сұраққа жауап береді,
жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай
алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Тілдік құзіреттілік
|
Nucleus
,Cell
. Karyoplasm
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
химия,цитология
|
Алдыңғы
оқу
|
Жасушалық құрылымдар:
плазмалық мембрана, цитоплазма, эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы
және лизосомалар, митохондриялар, пластидтер, қозғалыс
органоидтері, олардың құрылысы мен атқаратын қызметтері; жасушалық
қосындылар.№2 зертханалық
жұмыс. Пияз қабықшасының
жасушасындағы плазмолиз және
деплазмолиз.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға
бөлу.
Психологиялық ахуал
тудыру.
|
Сурет
қиындылары.шар
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну.
In cell
biology, the
nucleus (pl. nuclei; from
Latin nucleus or
nuculeus,
meaning kernel or seed) is a membrane-enclosed organelle
found in eukaryotic cells. Eukaryotes
usually have a single nucleus, but a few cell types, such as
mammalian red blood cells, have
no nuclei, and a few
others including osteoclasts
have many.
Cell nuclei contain most of
the cell's genetic
material, organized as
multiple long linear DNA molecules in
a complex
with a large variety of proteins, such
as histones,
to form chromosomes.
The genes within
these chromosomes
are the cell's nuclear genome
and are structured in such
a way to promote cell function.
Оқулықмен жұмыс.
Қолдану
Суретпен
жұмыс.
|
Оқулық.
Ядро құрылысының
суреті
|
Ортасы
10
минут
|
Талдау
Эссе
жазу
«Ядронығ жасудағы
маңызы»
|
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
«Табиғат әуені» музыка
тыңдау.
|
Оқушылар сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Бекіту
сұрақтары.
«Ашық
және жабық сұрақ»
|
Сұрақ-жауап
доп
|
Бағалау
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы Дұрыс
жауапқа 5 балл.
«Сабақтағы проблемалар»
кестесі
«Бағдаршам»
әдісі
|
Бағалау
парақшасы
Сабақтағы
проблемаларкестесі
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау
– Сіз қосымша
Көмеккөрсетуді
қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау
- Оқушылардың
Үйренгенін тексеруді
Қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
Қорғау ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағыахуал
Қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
Саралау
шаралары
тиімді
болды ма?
Мен
берілген
Уақыт
ішінде
үлгердімбе?
Мен
өз жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай
екі нəрсе табысты болды
(оқытуды
да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай
екі нəрсе сабақты жақсарта
алды (оқытуды
да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ
барысында мен сынып
немесе жекелеген
оқушылар туралы
менің келесі
сабағымды
Жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|