Сабақ: математика | Мектеп : Б.Тұрсынов атындағы орта мектебі |
Күні: | Мұғалімнің есімі: М.М.Керейбаева |
Сынып:3 «а» | Қатысқандар саны:17 | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Үш таңбалы сандар. Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдері
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты:(мақсаттар) | 1. үш таңбалы сандарды қосу мен азайтудың ауызша тәсілдерін жетілдіру.2.Үш таңбалы сандарды қосу мен азайтудың ауызша тәсілдері дағдыларын жетілдіру;3. Алға қойған мақсаттарына жетуге, ойшылдыққа, шапшаңдыққа және тиянақтылыққа тәрбиелеу. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| 10 дейін және ондықтармен санай біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Қосып, азайтады |
| Кейбір оқушылар: |
| Амалдарды орындайды |
Тілдік мақсат | ОқушыларСанап,есептеп істей алады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер |
| Қайталау .Ауызша есептеу |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар |
| Қайталау .Ауызша есептеу |
| Сіз неліктен ондықтар және бірліктер.. екенін айта аласыз ба? |
|
|
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|
|
Алдыңғы оқу |
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жатығулар мен қатар ескертпелер ) | Ресурстар |
| Топтарға тапсырмаАуызша есептеу. Кім жылдам?4*6; 24+16; 48-18; 100-27; 8*9; 81/9; 56/7; 7*5;Оқулықпен жұмыс: № 1 .Ойын «Жаңылмай тап»320+234= 420-70= 350 220+120=340400-70 = 330 290+80=370 686-345=341Математикалық диктант:Үш топ бірдей жазамыз, қай топ бірінші мәнін табады, сол топ айтады.60 санына 2 мен 3 сандарының көбейтіндісін қос; (60+2*3=66)48 санынан 4 пен 2 сандарының көбейтіндісін азайт; (48-4*2=40)6 мен 2 сандырының көбейтіндісін 3- ке бөл; (6*2/3=4)100-ден 2 мен 10 сандарының көбейтіндісін азайт; (100-2*10=80); |
Сандар
|
Ортасы | № 2 Есептеу тәсілін түсіндір:590+70=660 630+270=890 560-90=470 654+234=888430+90=520 280+320=600 430-60=370 356+423=779360-170=190 768-347=421 410-120=290 549-236=313№ 4 Ұзындықтарды салыстыр10 дм – 5 дм 3 см * 4 дм 4 см 52 см – 4 дм * 12 см7 дм + 20 см * 1 м 43 дм + 5 дм 7 см * 100 см№ 5 есепШ: 3*9 = 27 27 – 14 = 13 27+13=40Ж: барлығы 40Ш: (4+6)+4= 14 14* 2 = 28Ж: 28 жастық салынды.№ 7 Теңдеу құр және оны шеш.Болды - 340Сыйлады – 70Жоғалтып алды – хҚалды – 120№ 8. Өз бетімен жұмысПериметрі 14 см, ал ауданы 12 см 2 тік төртбұрыш сыз.Р = 4см+3см+4см+3см=14 см S= 3см*4см=12 см 2№ 9. Толықтыр (ауызша):Егер сиырға 1 тәулікте 3 кг кебек берілсе, онда 4 тәулікте оған _____кг кебек керек. |
|
Аяқталуы | «Миға шабуыл» Логикалық тапсырмалар:Бір үйде 7 ағайынды жігіттің әрқайсысының бір-бірден қарындасы бар. Сонда ол үйде қанша бала? (8)Екі ұл мен екі әкесі 3 жұмыртқа жеді. Олардың әрқайсысы неше жұмыртқадан жеді? (1)Бұтақта 6 құс қонып отыр еді. 2 құс осы ағаштың келесі бұтағына орын ауыстырды. Ағашта неше құс қалды? (6)Бағалау – Жеңімпаз топты анықтап, мадақтау, бағалау. |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пән аралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.АКТ мен байланысҚұндылықтармен байланыс |
|
|
|
рефлексия |
|
|
Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы не білдім?
|