|
Сабақ: Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу) |
Мектеп: |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Оқушылардың 1000 көлеміндегі ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастыру. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер туралы біледі. |
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Мың көлеміндегі сандарды оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеуді біледі. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
|||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Мың көлеміндегі сандарды оқу және салыстыруды біледі. |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||
|
0-3 минут
4-6 минут |
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: 1 — тапсырма. Математикалық диктант |
Түрлі тапсырмалар жазылған карточкалар.
|
|||||||||
|
7 – 10 минут
10- 20 минут
|
Бірлесіп жазу №1 Мыналарды ата және жаз. А) ең кіші екі таңбалы сан. Ә) ең кіші үш таңбалы санды. Б) ең үлкен екі таңбалы санды. В) ең үлкен үш таңбалы санды. №2 Арасында қалып қойған сандарды ата: 545,546,547,549,552,553,555,558,559,560,563,565. Ә) 0-ден бастап санағанда 565 санының алдында неше сан бар? Б) 565 пен 1000-ның арасында неше сан бар? №3 Салыстыр:
|
Оқулықпен жұмыс. |
|||||||||
|
20-35 минут |
• Мұғалімнің қолдауы бойынша жазылым: №4,5 |
|
|||||||||
|
Соңы 35-40 минут |
Есепті шығар |
Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі.
|
|||||||||
|
Үйге тапсырма: №6, 3-бетте. |
|||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
||||||||||
|
Сабақ: Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу) |
Мектеп: |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Оқушылардың 1000 көлеміндегі ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастыру. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер туралы біледі. |
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Мың көлеміндегі сандарды оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеуді біледі. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
|||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Мың көлеміндегі сандарды оқу және салыстыруды біледі. |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||
|
0-3 минут
4-6 минут |
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: 1 — тапсырма. Математикалық диктант |
Түрлі тапсырмалар жазылған карточкалар.
|
|||||||||
|
7 – 10 минут
10- 20 минут
|
Бірлесіп жазу №1 Мыналарды ата және жаз. А) ең кіші екі таңбалы сан. Ә) ең кіші үш таңбалы санды. Б) ең үлкен екі таңбалы санды. В) ең үлкен үш таңбалы санды. №2 Арасында қалып қойған сандарды ата: 545,546,547,549,552,553,555,558,559,560,563,565. Ә) 0-ден бастап санағанда 565 санының алдында неше сан бар? Б) 565 пен 1000-ның арасында неше сан бар? №3 Салыстыр:
|
Оқулықпен жұмыс. |
|||||||||
|
20-35 минут |
• Мұғалімнің қолдауы бойынша жазылым: №4,5 |
|
|||||||||
|
Соңы 35-40 минут |
Есепті шығар |
Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі.
|
|||||||||
|
Үйге тапсырма: №6, 3-бетте. |
|||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ: Мың көлеміндегі сандар
Сабақ: Мың көлеміндегі сандар
|
Сабақ: Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу) |
Мектеп: |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Оқушылардың 1000 көлеміндегі ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастыру. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер туралы біледі. |
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Мың көлеміндегі сандарды оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеуді біледі. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
|||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Мың көлеміндегі сандарды оқу және салыстыруды біледі. |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||
|
0-3 минут
4-6 минут |
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: 1 — тапсырма. Математикалық диктант |
Түрлі тапсырмалар жазылған карточкалар.
|
|||||||||
|
7 – 10 минут
10- 20 минут
|
Бірлесіп жазу №1 Мыналарды ата және жаз. А) ең кіші екі таңбалы сан. Ә) ең кіші үш таңбалы санды. Б) ең үлкен екі таңбалы санды. В) ең үлкен үш таңбалы санды. №2 Арасында қалып қойған сандарды ата: 545,546,547,549,552,553,555,558,559,560,563,565. Ә) 0-ден бастап санағанда 565 санының алдында неше сан бар? Б) 565 пен 1000-ның арасында неше сан бар? №3 Салыстыр:
|
Оқулықпен жұмыс. |
|||||||||
|
20-35 минут |
• Мұғалімнің қолдауы бойынша жазылым: №4,5 |
|
|||||||||
|
Соңы 35-40 минут |
Есепті шығар |
Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі.
|
|||||||||
|
Үйге тапсырма: №6, 3-бетте. |
|||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
||||||||||
|
Сабақ: Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу) |
Мектеп: |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Оқушылардың 1000 көлеміндегі ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастыру. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер туралы біледі. |
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Мың көлеміндегі сандарды оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеуді біледі. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
|||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Мың көлеміндегі сандарды оқу және салыстыруды біледі. |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||
|
0-3 минут
4-6 минут |
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: 1 — тапсырма. Математикалық диктант |
Түрлі тапсырмалар жазылған карточкалар.
|
|||||||||
|
7 – 10 минут
10- 20 минут
|
Бірлесіп жазу №1 Мыналарды ата және жаз. А) ең кіші екі таңбалы сан. Ә) ең кіші үш таңбалы санды. Б) ең үлкен екі таңбалы санды. В) ең үлкен үш таңбалы санды. №2 Арасында қалып қойған сандарды ата: 545,546,547,549,552,553,555,558,559,560,563,565. Ә) 0-ден бастап санағанда 565 санының алдында неше сан бар? Б) 565 пен 1000-ның арасында неше сан бар? №3 Салыстыр:
|
Оқулықпен жұмыс. |
|||||||||
|
20-35 минут |
• Мұғалімнің қолдауы бойынша жазылым: №4,5 |
|
|||||||||
|
Соңы 35-40 минут |
Есепті шығар |
Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі.
|
|||||||||
|
Үйге тапсырма: №6, 3-бетте. |
|||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













