Материалдар / Сабақ: Мың көлеміндегі сандар

Сабақ: Мың көлеміндегі сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ: Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1040
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу)Мектеп:
Күні:Мұғалім:
Сынып:Қатысқан:Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар Оқушылардың 1000 көлеміндегі ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастыру.
 Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар білуге тиісті:Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер туралы біледі.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:               Мың көлеміндегі сандарды оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеуді біледі.


Кейбір оқушылар білуге тиіс:                Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді.
Бұрыннан бар білімдеріМың көлеміндегі сандарды оқу және салыстыруды біледі.
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
0-3 минут        4-6 минутКүнделікті емле жаттығуларыШығармашылық тапсырма:1 — тапсырма. Математикалық диктант1. 1метрде неше сантиметр бар?2. 58 бен 2 сандарының қосындысы нешеге тең?3. 12 мен 50 сандарының қосындысына 8 — ді қос4. 1 минутта неше секунд бар?5. 5 жүзд. 6онд. 5. Бірл қандай сан?6. 6 алманы 2 тәрелкеге тең бөліп сал. Әр тәрелкеге неше алмадан салынады.Түрлі тапсырмаларжазылғанкарточкалар.  
  7 – 10 минут      10- 20 минут  Бірлесіп жазу№1 Мыналарды ата және жаз.А) ең кіші екі таңбалы  сан.Ә) ең кіші  үш таңбалы санды.Б) ең үлкен  екі  таңбалы санды.В) ең үлкен үш таңбалы санды.№2 Арасында қалып қойған сандарды ата: 545,546,547,549,552,553,555,558,559,560,563,565.Ә) 0-ден бастап санағанда 565 санының алдында неше сан бар?Б) 565 пен 1000-ның арасында  неше сан бар?№3 Салыстыр:

Оқулықпен жұмыс.
20-35 минут•  Мұғалімнің қолдауы бойынша жазылым:№4,5 
Соңы35-40   минутЕсепті шығар«Білгірлер» тобыА) Дүкенде 500 кг пияз болды. Пияздың біраз бөлігі сатылғаннан кейін, онда 140кг қалды. Неше килограмм пияз сатылды?«Алғырлар» тобыӘ) Асханаға 17кг сәбіз, одан 49кг артық картоп әкелінді. Асханаға барлығы неше килограмм көкөніс әкелінді?«Жүйріктер» тобыБ) Анасында 200 теңге болды. Ол 100 теңгеге сүт және 45 теңгеге нан сатып алды. Анасында неше теңге қалды?6 — тапсырма. 3 топқа теңдеу беріледі652 — х=14+38a — 130=420+200700+x=1000 – 100Өз бетімен жазуүлгісі сыныпоқушыларыныңбарлығы бірдей көреалатындай болса ғанакөрсетіледі. 
Үйге тапсырма: №6, 3-бетте.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?          Бағалауоқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Пәнаралық байланысДенсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? 
СабақМың көлеміндегі сандар (
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ