Сабақ: Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру,
разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде
жіктеу)
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:
|
Қатысқан:
|
Қатыпағандар:
|
Сабақта
меңгерілетін
дағдылық
мақсаттар
|
Оқушылардың 1000 көлеміндегі ауызша есептер
шығару іскерліктерін қалыптастыру.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар білуге тиісті:
Оқушылардың 1000 көлемінде берілген
есептер туралы біледі.
|
Оқушылардың көпшілігі білуге
тиіс: Мың көлеміндегі сандарды оқу, жазу,
салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеуді
біледі.
|
Кейбір
оқушылар білуге
тиіс:
Ауызша есептеу тәсілдерін
түсінеді.
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
Мың көлеміндегі сандарды оқу және
салыстыруды біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған уақыт
(жаттығулар)
|
Ресурстар
|
0-3
минут
4-6
минут
|
Күнделікті емле
жаттығулары
Шығармашылық тапсырма:
1 — тапсырма. Математикалық диктант
1. 1метрде неше сантиметр бар?
2. 58 бен 2 сандарының қосындысы нешеге тең?
3. 12 мен 50 сандарының қосындысына 8 — ді қос
4. 1 минутта неше секунд бар?
5. 5 жүзд. 6онд. 5. Бірл қандай сан?
6. 6 алманы 2 тәрелкеге тең бөліп сал. Әр тәрелкеге неше алмадан
салынады.
|
Түрлі
тапсырмалар
жазылған
карточкалар.
|
7 – 10
минут
10- 20
минут
|
Бірлесіп жазу
№1
Мыналарды ата және жаз.
А) ең
кіші екі таңбалы сан.
Ә) ең
кіші үш таңбалы санды.
Б) ең
үлкен екі таңбалы санды.
В) ең
үлкен үш таңбалы санды.
№2
Арасында қалып қойған сандарды ата:
545,546,547,549,552,553,555,558,559,560,563,565.
Ә) 0-ден
бастап санағанда 565 санының алдында неше сан
бар?
Б) 565
пен 1000-ның арасында неше сан бар?
№3
Салыстыр:
1-топ
|
2-топ
|
3-топ
|
384*385
600*598
592*596
400*398
|
749*649
758*738
635*735
865*845
|
3м2дм4см*324см
2м3дм5см*235см
|
|
Оқулықпен жұмыс.
|
20-35 минут
|
• Мұғалімнің қолдауы бойынша
жазылым:
№4,5
|
|
Соңы
35-40
минут
|
Есепті шығар
«Білгірлер»
тобы
А) Дүкенде 500 кг пияз болды. Пияздың біраз бөлігі сатылғаннан
кейін, онда 140кг қалды. Неше килограмм пияз
сатылды? «Алғырлар»
тобы
Ә) Асханаға 17кг сәбіз, одан 49кг артық картоп әкелінді. Асханаға
барлығы неше килограмм көкөніс әкелінді?
«Жүйріктер»
тобы
Б) Анасында 200 теңге болды. Ол 100 теңгеге сүт және 45 теңгеге нан
сатып алды. Анасында неше теңге қалды?
6 — тапсырма. 3 топқа теңдеу беріледі
652 — х=14+38
a — 130=420+200
700+x=1000 – 100
|
Өз бетімен жазу
үлгісі сынып
оқушыларының
барлығы бірдей көре
алатындай болса ғана
көрсетіледі.
|
Үйге тапсырма: №6,
3-бетте.
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше
қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалайша
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалайша
жоспарлайсыз?
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге
жазу.
|
Пәнаралық байланыс –
Денсаулық пен
қауіпсіздікті
тексеру, АКТ
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты
мен оқу міндеттері
анық па?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде
өтті?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды
пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап
беріңіз?
|
Сабақ: Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу,
салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде
жіктеу)
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:
|
Қатысқан:
|
Қатыпағандар:
|
Сабақта
меңгерілетін
дағдылық
мақсаттар
|
Оқушылардың 1000 көлеміндегі ауызша есептер
шығару іскерліктерін қалыптастыру.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар білуге
тиісті:
Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер
туралы біледі.
|
Оқушылардың көпшілігі білуге
тиіс: Мың көлеміндегі сандарды оқу, жазу,
салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеуді
біледі.
|
Кейбір оқушылар білуге
тиіс:
Ауызша есептеу тәсілдерін
түсінеді.
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
Мың көлеміндегі сандарды оқу және салыстыруды
біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған уақыт
(жаттығулар)
|
Ресурстар
|
0-3 минут
4-6 минут
|
Күнделікті емле
жаттығулары
Шығармашылық тапсырма:
1 — тапсырма. Математикалық диктант
1. 1метрде неше сантиметр бар?
2. 58 бен 2 сандарының қосындысы нешеге тең?
3. 12 мен 50 сандарының қосындысына 8 — ді қос
4. 1 минутта неше секунд бар?
5. 5 жүзд. 6онд. 5. Бірл қандай сан?
6. 6 алманы 2 тәрелкеге тең бөліп сал. Әр тәрелкеге неше алмадан
салынады.
|
Түрлі тапсырмалар
жазылған
карточкалар.
|
7 – 10 минут
10- 20 минут
|
Бірлесіп жазу
№1 Мыналарды ата және
жаз.
А) ең кіші екі таңбалы
сан.
Ә) ең кіші үш таңбалы
санды.
Б) ең үлкен екі таңбалы
санды.
В) ең үлкен үш таңбалы
санды.
№2 Арасында қалып қойған сандарды ата:
545,546,547,549,552,553,555,558,559,560,563,565.
Ә) 0-ден бастап санағанда 565 санының алдында
неше сан бар?
Б) 565 пен 1000-ның арасында неше сан
бар?
№3 Салыстыр:
1-топ
|
2-топ
|
3-топ
|
384*385
600*598
592*596
400*398
|
749*649
758*738
635*735
865*845
|
3м2дм4см*324см
2м3дм5см*235см
|
|
Оқулықпен жұмыс.
|
20-35 минут
|
• Мұғалімнің қолдауы бойынша
жазылым:
№4,5
|
|
Соңы
35-40
минут
|
Есепті шығар
«Білгірлер»
тобы
А) Дүкенде 500 кг пияз болды. Пияздың біраз бөлігі сатылғаннан
кейін, онда 140кг қалды. Неше килограмм пияз
сатылды? «Алғырлар»
тобы
Ә) Асханаға 17кг сәбіз, одан 49кг артық картоп әкелінді. Асханаға
барлығы неше килограмм көкөніс әкелінді?
«Жүйріктер»
тобы
Б) Анасында 200 теңге болды. Ол 100 теңгеге сүт және 45 теңгеге нан
сатып алды. Анасында неше теңге қалды?
6 — тапсырма. 3 топқа теңдеу беріледі
652 — х=14+38
a — 130=420+200
700+x=1000 – 100
|
Өз бетімен жазу
үлгісі сынып
оқушыларының
барлығы бірдей көре
алатындай болса ғана
көрсетіледі.
|
Үйге тапсырма: №6,
3-бетте.
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше
қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалайша
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалайша
жоспарлайсыз?
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге
жазу.
|
Пәнаралық байланыс –
Денсаулық пен
қауіпсіздікті
тексеру, АКТ
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты
мен оқу міндеттері
анық па?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде
өтті?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды
пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап
беріңіз?
|