Материалдар / Сабақ: Қасым Аманжолов.

Сабақ: Қасым Аманжолов.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ: Қасым Аманжолов. Туған жер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
549
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қасым Аманжолов. Туған жерМектеп:
Күні:Мұғалім:
Сынып:Қатысқан:Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беріп, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру, өлеңді сатылай кешенді талдау арқылы білімдерін көтеру.
 Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар білуге тиісті:Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:                    Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы туралы.


Кейбір оқушылар білуге тиіс:                       Қасым Аманжоловтың өзге де шығармаларын.
Бұрыннан бар білімдеріӨлеңді сатылай кешенді талдауды біледі.
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
0-3 минут    4-6 минутМақал-мәтелдің мағынасын түсіндіріңдер.1. Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас,2. Ел іші — алтын бесік3. Туған жердің жері де көрікті, елі де сүйікті.4 Әркімнің өз жері «мысыр шахары» Танытырылым.
  7 – 10 минут      10- 20 минут   Қ.АманжоловТуған жер0Шықшы тауға, қарашы кең далағаМәз боласың, ұқсайсың жас балағаОл шеті мен бұл шетіне жүгірсеңШаршайсың ба, құмарың бір қана ма? Уа, дариға, алтын бесік туған жерҚадіріңді келсем білмей кеше гөрЖата алмас ем топырағыңда тебіренбейАқын болмай тасың болсам мен егер Неткен байтақ, неткен ұлы жер едіңНендей күйге жүрегімді бөледіңСенде тудым, сенде өстім мен, сенде өлсемАрманым жоқ бұл дүниеде дер едім Мен де өзіңдей байтақ едім, кең едімҚызығыңды көріп еркін келемінСен де аямай бердің маған барыңдыМен де аямай барым саған беремін Болдым ғашық туған дала мен сағанАлыс жүрсем, арманым — сен аңсағанЖақын жүрсем, мен төрінде рахаттыңӨз советімөзім туған босағамҚ.Аманжолов портреті.
20-35 минут1. Қ. Аманжолов өмірбаянымен және еңбектерімен таныстыру./қосымша тапсырма ретінде алдын ала дайындалған материалдармен бірекі оқушы тоқталады. Мұғалім міндетті түрде толықтайды./2. Өлеңді мәнерлеп оқу, түсіндіру.3. Кітаппен жұмыс. Өлеңді әр топқа мәнерлеп оқытқызып, тапсырма беремін. 1-ші топ. бірінші шумақты. 2 — ші топ: екінші шумақты. 3 — ші топ: үшінші шумақты оқып талдайды.4. Ұйқас сөздер: тауға, балаға, далаға барыс септігінің жалғаулары жалғанған. Жер едің, бөледің, дер едімӨлеңнен ұйқас сөздерді тапқызып сөздік жұмысын жүргізу. Ұйқастарды дәптерге жазғызу.
Соңы35-40 минут•  Өздігінен жазу:Эссе жазу«Туған жердің топырағыОртақ тапсырма: Қ. Аманжолов. «Туған жер» өлеңін жаттау.І — ІІ деңгей: Шығармашылық тапсырма: «Туған ауылым» тақырыбына әңгіме жазып келу., немесе өлең құрастыру.ІІІ — деңгей. Осы тақырыпқа сурет салу.Өз бетімен жазуүлгісі сыныпоқушыларыныңбарлығы бірдей көреалатындай болса ғанакөрсетіледі. 
Үйге тапсырма: Өлеңді
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ