|
Тақырыбы: |
«Сабақ сапасын арттыру: жасанды интеллект құралдары» |
||
|
Жалпымақсаттары: |
Мұғалімдерге білім сапасын арттыру бағытындағы жұмыстарда түрлі педтехнологияларды тиімді қолдануға үйрету |
||
|
Мұғалімдерүшіноқунәтижелері: |
Мұғалімдер:
Жасанды интеллект құралдары арқылы мұғалімдер көптеген мәселелерін шешеді. |
||
|
Пайдаланған Әдіс тәсілдер |
1.Тренинг «Табан іздері», «Күн шуағы» 2. Топтық жұмыс «Болжау» әдісі 3. «Төңкерілген сынып» технологиясы, «» платформасы 4. Кері байланыс «Сыйлық» |
||
|
Қажеттіқұралдар |
Интерактивтітақта, постер, маркер, презентациялар, бейнежазба |
||
|
Коучинг сессияөткізукезеңі |
Уа- ты |
Коучтың іс-әрекеті |
Мүғалімдердің іс-әрекеті |
|
Психологиялық ахуал Тренинг |
3 мин |
Көңілді әуен ойнап тұрады. «Табан іздері» тәсілі. Мұғалімдермен амандасу. Сәлеметсіз бе,құрметті әріптестер! Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын. «Мен керемет мұғаліммін» тренингке қатысуға шақырамыз |
«Табан іздері» тәсілімен әр қойылған сауалға жауап беру арқылы мұғалімдер аудиторияға енеді. «Мен керемет мұғаліммін». Өйткені....Әр мұғалім өз ойын жалғастырады. |
|
Теориялық бөлім Практикалық бөлім |
4 мин |
Алдын ала берілген сілтеме бойынша сұрақтар беріледі. Жалпы ЕБҚЕ оқушы деген қандай оқушы? Топтарға тапсырмалар беріледі. Сіздер алдын ала берілген сілтеме арқылы көрген, білген ақпарат бойынша түсінгендеріңіз бойынша топта бірлесе жұмыс жасауда қолданып, талдадыңыздар. «Болжау» стратегиясы Тақтадағы суретке назар аударайық. Суреттен не байқадыңыздар? Бұл «Төңкерілген сынып» технологиясы. \түсінік беру\ «Күн шуағы» тренингі |
Өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады. Өздеріне белгілі мәліметтерімен топта талқылайды Топтар SWOT талдауымен қысқаша талдау жасай отырып, қорғайды Сурет бойынша ойларын айтады. Слайдтан теориялық мәліметтермен танысады. Мұғалімдер топ болып күн шуағында орналасқан стаканды жерден құлатпай көңілді әуенмен жоғары көтеріп кері орнына қояды. Бірлескен ұжымдық әрекет жасайды. |
|
Практикалық бөлім |
5 мин |
«Phet, pixton, time.graphics» платформаларымен қалай жұмыс жасау керектігі түсіндіріледі. Мұғалімдерге тапсырмалар беріледі |
Топтар берілген платформамен тапсырмалар орындайды. |
|
7. Кері байланыс |
2 мин |
«Сыйлық». Мұғалімдерге сыйлық парақтары таратылып, параққа кері байланыс жазып қалдырады |
Сыйлыққа кері байланыс жазады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Сабақ сапасын арттыру: жасанды интеллект құралдары»
«Сабақ сапасын арттыру: жасанды интеллект құралдары»
|
Тақырыбы: |
«Сабақ сапасын арттыру: жасанды интеллект құралдары» |
||
|
Жалпымақсаттары: |
Мұғалімдерге білім сапасын арттыру бағытындағы жұмыстарда түрлі педтехнологияларды тиімді қолдануға үйрету |
||
|
Мұғалімдерүшіноқунәтижелері: |
Мұғалімдер:
Жасанды интеллект құралдары арқылы мұғалімдер көптеген мәселелерін шешеді. |
||
|
Пайдаланған Әдіс тәсілдер |
1.Тренинг «Табан іздері», «Күн шуағы» 2. Топтық жұмыс «Болжау» әдісі 3. «Төңкерілген сынып» технологиясы, «» платформасы 4. Кері байланыс «Сыйлық» |
||
|
Қажеттіқұралдар |
Интерактивтітақта, постер, маркер, презентациялар, бейнежазба |
||
|
Коучинг сессияөткізукезеңі |
Уа- ты |
Коучтың іс-әрекеті |
Мүғалімдердің іс-әрекеті |
|
Психологиялық ахуал Тренинг |
3 мин |
Көңілді әуен ойнап тұрады. «Табан іздері» тәсілі. Мұғалімдермен амандасу. Сәлеметсіз бе,құрметті әріптестер! Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын. «Мен керемет мұғаліммін» тренингке қатысуға шақырамыз |
«Табан іздері» тәсілімен әр қойылған сауалға жауап беру арқылы мұғалімдер аудиторияға енеді. «Мен керемет мұғаліммін». Өйткені....Әр мұғалім өз ойын жалғастырады. |
|
Теориялық бөлім Практикалық бөлім |
4 мин |
Алдын ала берілген сілтеме бойынша сұрақтар беріледі. Жалпы ЕБҚЕ оқушы деген қандай оқушы? Топтарға тапсырмалар беріледі. Сіздер алдын ала берілген сілтеме арқылы көрген, білген ақпарат бойынша түсінгендеріңіз бойынша топта бірлесе жұмыс жасауда қолданып, талдадыңыздар. «Болжау» стратегиясы Тақтадағы суретке назар аударайық. Суреттен не байқадыңыздар? Бұл «Төңкерілген сынып» технологиясы. \түсінік беру\ «Күн шуағы» тренингі |
Өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады. Өздеріне белгілі мәліметтерімен топта талқылайды Топтар SWOT талдауымен қысқаша талдау жасай отырып, қорғайды Сурет бойынша ойларын айтады. Слайдтан теориялық мәліметтермен танысады. Мұғалімдер топ болып күн шуағында орналасқан стаканды жерден құлатпай көңілді әуенмен жоғары көтеріп кері орнына қояды. Бірлескен ұжымдық әрекет жасайды. |
|
Практикалық бөлім |
5 мин |
«Phet, pixton, time.graphics» платформаларымен қалай жұмыс жасау керектігі түсіндіріледі. Мұғалімдерге тапсырмалар беріледі |
Топтар берілген платформамен тапсырмалар орындайды. |
|
7. Кері байланыс |
2 мин |
«Сыйлық». Мұғалімдерге сыйлық парақтары таратылып, параққа кері байланыс жазып қалдырады |
Сыйлыққа кері байланыс жазады |
шағым қалдыра аласыз













