«Сабақ сапасын арттыру: жасанды интеллект құралдары»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Сабақ сапасын арттыру: жасанды интеллект құралдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін шыңдауға бағытталған коучинг
Материалдың қысқаша нұсқасы


Тақырыбы:

«Сабақ сапасын арттыру: жасанды интеллект құралдары»

Жалпымақсаттары:

Мұғалімдерге білім сапасын арттыру бағытындағы жұмыстарда түрлі педтехнологияларды тиімді қолдануға үйрету

Мұғалімдерүшіноқунәтижелері:

Мұғалімдер:

  • Оқытудың түрлі әдістерін біледі;

  • Оқушыларды оқытуда тақырыпты меңгертудің түрлі тәсілдерді қолданады

Жасанды интеллект құралдары арқылы мұғалімдер көптеген мәселелерін шешеді.

Пайдаланған

Әдіс тәсілдер

1.Тренинг «Табан іздері», «Күн шуағы»   2. Топтық жұмыс «Болжау» әдісі 3. «Төңкерілген сынып» технологиясы, «» платформасы    4. Кері байланыс «Сыйлық»

Қажеттіқұралдар

Интерактивтітақта, постер, маркер, презентациялар, бейнежазба

Коучинг  сессияөткізукезеңі

Уа- ты

      Коучтың  іс-әрекеті

Мүғалімдердің  іс-әрекеті

Психологиялық ахуал

Тренинг

3 мин

Көңілді әуен ойнап тұрады.

«Табан іздері» тәсілі.

Мұғалімдермен амандасу.

Сәлеметсіз бе,құрметті әріптестер!

Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын.

«Мен керемет мұғаліммін» тренингке қатысуға шақырамыз

«Табан іздері» тәсілімен әр қойылған сауалға жауап беру арқылы мұғалімдер аудиторияға енеді.

«Мен керемет мұғаліммін».

Өйткені....Әр мұғалім өз ойын жалғастырады.

  Теориялық бөлім






Практикалық бөлім











4 мин

Алдын ала берілген сілтеме бойынша сұрақтар беріледі.

Жалпы ЕБҚЕ оқушы деген қандай оқушы?

Топтарға тапсырмалар беріледі.

Сіздер алдын ала берілген сілтеме арқылы көрген, білген ақпарат бойынша түсінгендеріңіз бойынша топта бірлесе жұмыс жасауда қолданып, талдадыңыздар. «Болжау» стратегиясы

Тақтадағы суретке назар аударайық. Суреттен не байқадыңыздар?

Бұл «Төңкерілген сынып» технологиясы. \түсінік беру\

«Күн шуағы» тренингі






Өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады.

Өздеріне белгілі мәліметтерімен топта  талқылайды


Топтар SWOT талдауымен қысқаша талдау жасай отырып, қорғайды



Сурет бойынша ойларын айтады.



Слайдтан теориялық мәліметтермен танысады.

Мұғалімдер топ болып күн шуағында орналасқан стаканды жерден құлатпай көңілді әуенмен жоғары көтеріп кері орнына қояды. Бірлескен ұжымдық әрекет жасайды.




Практикалық бөлім

5 мин

«Phet, pixton, time.graphics» платформаларымен қалай жұмыс жасау керектігі түсіндіріледі.

Мұғалімдерге тапсырмалар беріледі

Топтар берілген платформамен тапсырмалар орындайды.

7. Кері байланыс

2 мин

«Сыйлық». Мұғалімдерге сыйлық парақтары таратылып, параққа кері байланыс жазып қалдырады

 Сыйлыққа кері байланыс жазады


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2023
3026
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі