Сабақты квалиметриялық талдау (заманауи сабақты
талдау)
Сабақты квалиметриялық талдау дегеніміз -сабақтың
сапасын сандық өлшеммен бағалау. Мектеп басшысы мен мектеп
басшыларының орынбасарлары үшін бұл талдау қазіргі кездегі сабақты
талдау барысында өте тиімді.
Күні ________ Сыныбы ____ Пәні _______________
Пән мұғалімі
_____________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы
____________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Мақсаты
_____________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Сабақтың түрі
____________________________________________________________
Қатысу
мақсаты___________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
|
№
|
Мазмұны
|
Бағалау 0-2 баллға дейін
|
критерий
|
1.
|
Сабақта берілетін оқу
материалдарының мазмұны
|
|
Критерий көрсеткіші
|
1.1
|
Ғылымилығы, оқушыға жетімділігі
|
|
1.2
|
Өзектілігі (актуальность), Өмірмен
байланыстылығы
|
|
1.3
|
Жаңашылдығы (мұғалімнің
қосқаны)
|
|
1.4
|
Материалдың көлемі (игеруге
ұсынылған көлемі)
|
|
|
жалпы
|
критерий
|
2.
|
Әдіс-тәсіл
тиімділігі.
|
|
Критерий көрсеткіші
|
2.1
|
Уақытты тиімді пайдалануы (5-8).
(Мұғалім
оқушының
іс-әрекетіне 32 мин берілуі керек), Оқушылардың іс-әрекетінің
ауысымдылығы
|
|
2.2
|
Дидактикалық
кешен көрнекілігі. Жаңа педагогикалық технологияны тиімді
пайдалануы. АКТ-ы пайдалану.
|
|
2.3
|
Талаптар
деңгейі.
|
|
2.4
|
Бағалау.
|
|
2.5
|
Сабақтың
эстетикалық әсері.
|
|
2.6
|
Қауіпсіздік
нормалары.
|
|
|
|
жалпы
|
критерий
|
3.
|
Мұғалімнің
қарым-қатынас мәдениеті.
|
|
Критерий көрсеткіші
|
3.1
|
Мұғалімнің жалпы
эрудициясы.
|
|
3.2
|
Сөз мәдениеті,
сыртқы түрі, мимикасы.
|
|
3.3
|
Оқушылармен
қарым-қатынасы (барлық оқушылармен қарым-қатынас жасауы керек
).
|
|
|
жалпы
|
критерий
|
4.
|
Оқушылардың
іс-әрекетін бағалау.
|
|
Критерий көрсеткіші
|
4.1
|
Оқушылардың
танымдық белсенділігі (барлық балалардың әдебиетпен жұмыс істеуі,
жұмыспен айналысуы).
|
|
4.2
|
Оқушылардың
арнайы біліктіліктерінің қалыптасуы (әр пәннің ерекшелігіне
байланысты).
|
|
4.3
|
Оқушылардың тәртіп деңгейі,
ұйымшылдығы.
|
|
|
жалпы
|
критерий
|
5.
|
Өткізілген сабақтың нәтижесі мен
мақсатының ара-қатынасын бағалау.
|
|
Критерий көрсеткіші
|
5.1
|
Мақсаттың нақты
қойылуы және орындалуы.
|
|
5.2
|
Сабақтың
білімділік әсері.
|
|
5.3
|
Тәрбиелілік
әсері.
|
|
5.4
|
Дамытушылық
әсері.
|
|
|
|
Жалпы
|
|
|
|
S=
|
|
Сабақтың сапасы: формуласымен
анықталады.
_____*100/40=_____%
Бұл сабақ ______деген бағамен бағаланады.
Мониторингі:
0 –
63 % - төмен 64 – 82 % - жақсы 83 – 100 % - өте
жақсы
Талаптар деңгейі:
-
Білім (оқушы пән бойынша, сол тақырып бойынша
білу керек терминдер, нақты фактілер, процедуралар, командалар,
формулалар, негізгі ұғымдар)
-
Түсінік деңгейі.
-
Пайдалана білу деңгейі
-
Анализ жасай білу. (оқу материалын анық түсініп,
құрамдас бөліктерге бөле білуі)
-
Синтез. (Әрекет жоспарын ұсына
білу. Эссе жаза білу)
-
Бағалау. (Оқушының өз білімін
бағалай білуі)
__________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Қорытынды: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Таныстым: