Материалдар / Сабақ талдау үлгісі. Квалиметроиялық талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ талдау үлгісі. Квалиметроиялық талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ талдау үлгісі. Квалиметроиялық талдау- мектеп басшылары мен мектеп басшыларының орынбасарларына арналған заманауи сабақты талдау барысында қолданылатын тиімді көмекші құрал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2021
877
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақты квалиметриялық талдау (заманауи сабақты талдау)

Сабақты квалиметриялық талдау дегеніміз -сабақтың сапасын сандық өлшеммен бағалау. Мектеп басшысы мен мектеп басшыларының орынбасарлары үшін бұл талдау қазіргі кездегі сабақты талдау барысында өте тиімді.


Күні ________ Сыныбы ____ Пәні _______________

Пән мұғалімі _____________________________________________________________

Сабақтың тақырыбы ____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Мақсаты _____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Сабақтың түрі ____________________________________________________________

Қатысу мақсаты___________________________________________________________

______________________________________________________________________________________


Мазмұны

Бағалау 0-2 баллға дейін

критерий

1.

Сабақта берілетін оқу материалдарының мазмұны


Критерий көрсеткіші

1.1

Ғылымилығы, оқушыға жетімділігі


1.2

Өзектілігі (актуальность), Өмірмен байланыстылығы


1.3

Жаңашылдығы (мұғалімнің қосқаны)


1.4

Материалдың көлемі (игеруге ұсынылған көлемі)



жалпы

критерий

2.

Әдіс-тәсіл тиімділігі.


Критерий көрсеткіші

2.1

Уақытты тиімді пайдалануы (5-8). (Мұғалім

оқушының іс-әрекетіне 32 мин берілуі керек), Оқушылардың іс-әрекетінің ауысымдылығы


2.2

Дидактикалық кешен көрнекілігі. Жаңа педагогикалық технологияны тиімді пайдалануы. АКТ-ы пайдалану.


2.3

Талаптар деңгейі.


2.4

Бағалау.


2.5

Сабақтың эстетикалық әсері.


2.6

Қауіпсіздік нормалары.




жалпы

критерий

3.

Мұғалімнің қарым-қатынас мәдениеті.


Критерий көрсеткіші

3.1

Мұғалімнің жалпы эрудициясы.


3.2

Сөз мәдениеті, сыртқы түрі, мимикасы.


3.3

Оқушылармен қарым-қатынасы (барлық оқушылармен қарым-қатынас жасауы керек ).



жалпы

критерий

4.

Оқушылардың іс-әрекетін бағалау.


Критерий көрсеткіші

4.1

Оқушылардың танымдық белсенділігі (барлық балалардың әдебиетпен жұмыс істеуі, жұмыспен айналысуы).


4.2

Оқушылардың арнайы біліктіліктерінің қалыптасуы (әр пәннің ерекшелігіне байланысты).


4.3

Оқушылардың тәртіп деңгейі, ұйымшылдығы.



жалпы

критерий

5.

Өткізілген сабақтың нәтижесі мен мақсатының ара-қатынасын бағалау.


Критерий көрсеткіші

5.1

Мақсаттың нақты қойылуы және орындалуы.


5.2

Сабақтың білімділік әсері.


5.3

Тәрбиелілік әсері.


5.4

Дамытушылық әсері.




Жалпы




S=



Сабақтың сапасы: формуласымен анықталады.

_____*100/40=_____% Бұл сабақ ______деген бағамен бағаланады.


Мониторингі:

0 – 63 % - төмен 64 – 82 % - жақсы 83 – 100 % - өте жақсы

Талаптар деңгейі:

  1. Білім (оқушы пән бойынша, сол тақырып бойынша білу керек терминдер, нақты фактілер, процедуралар, командалар, формулалар, негізгі ұғымдар)

  2. Түсінік деңгейі.

  3. Пайдалана білу деңгейі

  4. Анализ жасай білу. (оқу материалын анық түсініп, құрамдас бөліктерге бөле білуі)

  5. Синтез. (Әрекет жоспарын ұсына білу. Эссе жаза білу)

  6. Бағалау. (Оқушының өз білімін бағалай білуі)


__________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________


Қорытынды: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Ұсыныс: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Таныстым:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!