Өзiн-өзiтану сабағының жоспары
Мерзiм:
Тақырып: Ата – анаң алтын тұғырың
Құндылық: Сүйіспеншілік
Қасиеттер: Сүйіспеншілік, сыйластық
Мұғалiм:
Класс 11
Оқушылар саны
|
Сабақ мақсаты:
Міндеттері: - ата-анаға сүйіспеншілік сезіміне , ата-ананы құрмет тұтуға үйрет; - ата-ананы қадірлеу , ардақтау , ата-ананың үмітін ақтауға баулу; - махаббатқа, мейірімділікке ,қамқорлыққа тәрбиелеу. |
Ресурстар
|
|
Сабақ барысы:
«Су асты патшалығына ойша саяхат.» (мелодия «Дождь и скрипка»).
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу
ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе
үстелге қоюға болады. |
Сабақ барысын талдау: |
Балалар тақтадағы суреттерге қарай отырып біз бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мен дәйексөзін құрастыра аламыз .Тақтадағы суреттерге назар аударайық -тау,бүлақ.құрақ |
|
Әке –асқар тау Ана –бауырындағы бұлақ Бала –жағадағы құрақ -Олай болса балалар бүгінгі біздің сабағымыз да «Ата анаң –алтын тұғырың» деп аталады
|
|
«Әке мен бала» видеороликті көрсетіп, сұрақ қою арқылы түсінгендерін сұрау.
-Балаға мінез қандай үш адамнан жұғады? -Бала тәрбиесіне кім тікелей қатысты? Әке ме? Ана ма? -Ата-анаңмен сырласып,ой бөлісесіңдер ме? Қандай тақырыпта? -ата-анаң саған қай кезде риза болады? -ата-анаңды қандай қылықтарыңмен ренжітесің? -ата-анаңды қатал, шыншыл деп ойлайсығ ба? -ренжіткенде ата-анаңнан кешірім сұрайсың ба? -ата-анаңның үмітін дам қай кезде ақтай алады? -ата-анаң сеніің тілегінді күнде орындай ма? орындамаса не істейсің? |
|
1 оқушы – «Отбасы бірлігі» сөзі сурет салу арқылы түсіндіру. 2 оқушы – «Ата-анам алтын тұғырым » тақырыбына эссе жазу сөзіне байланысты шағын әңгіме құру. 3 оқушы – «Атасы тұрып, ұлы сөйлегеннен без, Анасы тұрып, қызы сөйлегеннен без»мақал мәтел мағынасы ашу |
|
|
|
Ш.Мұртазаның «Менің атым - Қожа» романына үзіндіні оқып келу. |
|
Жай музыка қойылады Құрметті оқушылар жайланып отырып, көздеріңізді жұмып, бүгінгі сабақтан алған жақсы сәттерді жүрегіңізге түйіп алаңыз.
Тыныштық, тыныштық, тыныштық,
тыныштық бар жерде |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ тақырыбы "Ата – анаң алтын тұғырың "
Сабақ тақырыбы "Ата – анаң алтын тұғырың "
Өзiн-өзiтану сабағының жоспары
Мерзiм:
Тақырып: Ата – анаң алтын тұғырың
Құндылық: Сүйіспеншілік
Қасиеттер: Сүйіспеншілік, сыйластық
Мұғалiм:
Класс 11
Оқушылар саны
|
Сабақ мақсаты:
Міндеттері: - ата-анаға сүйіспеншілік сезіміне , ата-ананы құрмет тұтуға үйрет; - ата-ананы қадірлеу , ардақтау , ата-ананың үмітін ақтауға баулу; - махаббатқа, мейірімділікке ,қамқорлыққа тәрбиелеу. |
Ресурстар
|
|
Сабақ барысы:
«Су асты патшалығына ойша саяхат.» (мелодия «Дождь и скрипка»).
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу
ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе
үстелге қоюға болады. |
Сабақ барысын талдау: |
Балалар тақтадағы суреттерге қарай отырып біз бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мен дәйексөзін құрастыра аламыз .Тақтадағы суреттерге назар аударайық -тау,бүлақ.құрақ |
|
Әке –асқар тау Ана –бауырындағы бұлақ Бала –жағадағы құрақ -Олай болса балалар бүгінгі біздің сабағымыз да «Ата анаң –алтын тұғырың» деп аталады
|
|
«Әке мен бала» видеороликті көрсетіп, сұрақ қою арқылы түсінгендерін сұрау.
-Балаға мінез қандай үш адамнан жұғады? -Бала тәрбиесіне кім тікелей қатысты? Әке ме? Ана ма? -Ата-анаңмен сырласып,ой бөлісесіңдер ме? Қандай тақырыпта? -ата-анаң саған қай кезде риза болады? -ата-анаңды қандай қылықтарыңмен ренжітесің? -ата-анаңды қатал, шыншыл деп ойлайсығ ба? -ренжіткенде ата-анаңнан кешірім сұрайсың ба? -ата-анаңның үмітін дам қай кезде ақтай алады? -ата-анаң сеніің тілегінді күнде орындай ма? орындамаса не істейсің? |
|
1 оқушы – «Отбасы бірлігі» сөзі сурет салу арқылы түсіндіру. 2 оқушы – «Ата-анам алтын тұғырым » тақырыбына эссе жазу сөзіне байланысты шағын әңгіме құру. 3 оқушы – «Атасы тұрып, ұлы сөйлегеннен без, Анасы тұрып, қызы сөйлегеннен без»мақал мәтел мағынасы ашу |
|
|
|
Ш.Мұртазаның «Менің атым - Қожа» романына үзіндіні оқып келу. |
|
Жай музыка қойылады Құрметті оқушылар жайланып отырып, көздеріңізді жұмып, бүгінгі сабақтан алған жақсы сәттерді жүрегіңізге түйіп алаңыз.
Тыныштық, тыныштық, тыныштық,
тыныштық бар жерде |
|
шағым қалдыра аласыз













