Пәні: қазақ тілі | Сабақ тақырыбы: Бақылау диктант. | Күні: |
Сынып: | Мұғалімнің есімі: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | оқушыларға диктант жаздыра отырып, алған білімдерін тиянақтауға, тексеруге, сауатты көркем жаза білуге мүмкіндік туғызу: |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Сөз таптары туралы біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: Сөз септелуін біледі. |
| Кейбір оқушылар: Сөз таптарын септік жалғауларды дұрыс қолдана алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар істей алады: білгендерін қолданып, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сөз,сөйлем,сөз тіркесі |
| Талқылауға арналған тармақтар: Сөз табі дегенде нені түсінесіңдер? |
| Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Сендер қай сөз таптарын білесіңдер? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: жаттығуларды жазады |
Алдыңғы оқу | Зат есімнің септелуі. Атау септік |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | Бүгінгі сабақта біз диктант жазамыз.Диктант жазуға дайынбыз ба? Ондай болса жұмысты бастамай тұрып есімізге бірнеше ережелерді түсіріп алайық: Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады? Сөйлем неден басталады?Сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылады?Сөйлем ішінде жер-су аттары, адамның аты кездессе қалай жазылады? Әр жазған сөйлемді тексеріп отыру керек па?Неліктен? | Кеспе қағаздар |
Ортасы | Білімдерін тексеру: Диктант мәтінін мұғалім 2 рет дауыстап оқып, қиын сөзді тақтадан қарап алу керектігін ескертеді. Орман – халық байлығыОрманның халық шаруашылығы және адамзат өмірі үшін зор маңызы бар. Құрылыс жұмыстарына керекті, заттардың көбі ағаштан жасалады. Күнделікті тұрмыстарына керекті, заттардың көбі ағаштан жасалады. Күнделікті тұрмыста ағаштан жасалған бұйымдар көп қолданылады. Олар табиғи зат. Адам десаулығына пайдалы. Еменнен, қайыңнан, теректен жасалған нәрселер өте шыдамды болады. Орман, тоғай – баға жетпес табиғат қазынасы, халық байлығы. Сондықтан да мемлекет ормандарды таза ұстан өрттен сақтауға сендер де ат салысыңдар. (60) |
ОқулықА4 қағаз Дәптер |
Аяқталуы | Тапсырма:1.Жуан сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратып, белгіле.2. Шаруашылықта, теректен сөздерін буынға бөл.3.Қайыңнан сөзіне фонетикалық (дыбыстық) талдау жаса. | Кеспе қағаздар дәптер |
Қосымша ақпарат : мазмұндамалар жинағы,журналдар |
Саралау – Сіз қосымше көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Панаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
Деңгейіна қарай тапсырмалар беремін. | Ұпайлармен бағалау. | Қазақ тілі,дүниетану. |
Рефлекция.Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді? |
|