Баланың аты – жөні:
Айша
Диагноз:
ЗРР
Жасы:
5
Тақырыбы:
Киімдер
Мақсаты:
1.Қол еңбегіне үйрету,
әлеуметтік тұрмыстық жұмысқа бейімдеу,
өз-өзіне қызмет жасай білуге
үйрету.
2. Киімдер туралы түсініктерін
кеңейту, сөздік қорларын
молайту, Баланың ой – өрісін,
тілін, ұсақ саусақ моторикасын
дамыту.
3. Ұқыптылыққа, тазалыққа,
адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ – жауап, әңгімелесу,
ойын түрінде.
Сабақтың
түрі: жаңа
сабақ
Көрнекілігі: плакатқа салынған сурет,
киімдер, қыстырғыштар,
сыпыртқы, қалақ, дидактикалық
материалдар, одноразовый
стакандар,киіз, тәпішкенің
шаблоны, киіз.
Сабақтың
барысы:
I.Ұйымдастыру
кезеңі:
Амандасу. Психологиялық
даярлығы.
Сергіту жаттығуы: «Айнаға
карадым»
II. Кіріспе
бөлім:
1.Тақтамен
жұмыс
Сыйлық қорапшаларын ашу,
киімдерді атау. Сабақтың тақырыбымен
таныстыру.
2. Дидактикалық ойын
«Түсеріне қарай ажырат»
Мақсаты:
Бала берілген суреттен
киімдердің суретінен түстерін атайды және сол киімге сәйкес
қыстырғыштарды қыстырады.
3. Дидактактикалық ойын
«Сөре»
Қуыршақтар ойнап, киімдерін
реттемепті. Ал біз қазір сендермен қуыршақтарға киімдерді реттеуге
үйретеміз
Мақсаты:киімдерді реттеуге
дағдыландыру
III.Негізгі
бөлім:
1.Дидактикалық ойын
«Сыңарын тап»
Суретте берілген қоянға
тәпішкелердің сыңарын табуға үйрету.
Мақсаты: зейін қойып
суретте берілген киімдердің түсін ажыратуға
дағдыландыру.
2. Қол еңбек «Тәпішке
тігу»
Берілген шаблонмен киізден
педагогтың көмегімен тәпішкелерді қиып алып, оны тігу, үстіне гүлді
жабыстыру.
Жерге түскен қиындыларды
қалаққа сыпырып жинау
Мақсаты: қайшымен жұмыс
істеуге үйрету, ұқыптылыққа тәрбиелеу
3. «Баланы киіндір»
ойыны
Балаға жылдық мезгіліне орай
киімдерді атау.
Мақсаты: жылдық маусымдық
киімдерді ажыратуға, жыл мезгілдерін ажыратуға
дағдыландыру.
IV.Қорытынды: Тақырыпқа байланысты сұрақтар
қою.
Дорбашада немесе қолғаптағы
сыйлықпен мадақтау.
Мақсаты: баланың ынтасын
арттыру, сабаққа деген қызығушылық таныту
V. Үй
тапсырмасы:
«Сыңарын тап» суретте берілген
киімдерін сыңарын
тауып, оны
бояу